Neler Yeni

Hepsiburadayı nasıl bir şekilde şikayet edebilirim

Xors

80+
Katılım
25 Şubat 2021
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
serhat
Arkadaşlar öncelikle selamün aleyküm herkese hepimizin bildiği gibi teklonoji ürünleri şans işidir bazen ne olacağını bilemiyorsunuz neyse konuya gelelim

Hepsi burada üzerinden ve satıcısıda Hepsiburada olan mağazadan Asus vg24vq monitörünü satın aldım ürün geldi kullandım bı müddet sonra arızalandı öyle değişik bir sorun ki araştırma rağmen ismini bulamadım kısacası ekranın tümünde her şey in rengi gariplesiyor ve gölgeleniyordu aşağıya resmini bıraktım.


Daha sonra ürünü garantiye gönderdim sorunu çözdük dediler tekrar gönderiler bu işlem böyle 4 defa sürdü yani 4defa gönderdim sorun çözülmedi en son gönderdiklerinde ürün kırık geldi
aşağıya resmini bıraktım


Daha sonra aradım urunum kırık geldi ben her zaman işimi sağlam yapmayı seven biriyim her garantiden geldiğinde kutu açılım videosu çekiyorum bundada çektim neyse bildirim kontrol edicez dediler ve Asus dedi sorun bize ait değil kargo şirketi ile görüşün UPS e gittim aynı şeyi UPS söyledi daha sonra her iki firmayı tüketici haklarına şikayet ettim videoyu gönderdim haklı olduğum anlaşılıp değişim/iade raporu verdiler daha sonra bu raporu hepsi buradAya gondermemi istediler raporu gönderdim en geç 21 Eylül salı günü cevap vereceklerini söylediler fakat hayla bir dönüş yapmadılar verdikleri tarihin üzerinden 2 gün geçti tekrardan tüketici haklarına şikayet ettim verdikleri tarihi geçtiklerinden dolayı tazminat davası açabilir miyim acamazmiyim bilgim yok bilen arkadaşlar beni yonlendirirse sevinirim şimdiden teşekkürler.

Konuyu yanlış yere açmanın sebebi farklı yerde konu açamamdan dolayıdır adminlerden ricam konuyu gereken yere taşımalarıdır.
 

Psyduck

80+ Platinum
Katılım
31 Aralık 2020
Mesajlar
10,310
En İyi Cevap
16
haklı olduğum anlaşılıp değişim/iade raporu verdiler daha sonra bu raporu hepsi buradAya gondermemi istediler
hayatımda gördüğüm en saçma şey bu olabilir. monitör servisten sana gelirken kargoda kırılıyor, değişimi hepsiburadaya yıkılıyor. hepsiburadanın olayla alakası bile yok. yanlış anlama söylediğim konu seninle ilgili değil. sistemle ilgili.

sana önerebileceğim tek şey hepsiburada destekle görüşmen. sonuç olarak değişimi/iadeyi onlar yapacakmış.
 

Xors

80+
Katılım
25 Şubat 2021
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
serhat
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
hayatımda gördüğüm en saçma şey bu olabilir. monitör servisten sana gelirken kargoda kırılıyor, değişimi hepsiburadaya yıkılıyor. hepsiburadanın olayla alakası bile yok. yanlış anlama söylediğim konu seninle ilgili değil. sistemle ilgili.

sana önerebileceğim tek şey hepsiburada destekle görüşmen. sonuç olarak değişimi/iadeyi onlar yapacakmış.
Hocam öyle bir şey ki herkes suçu birbirine atıyor çocukça davranıyorlar Hepsiburada değişim yapacak doğru fakat aralarındaki ücret nasıl olacak tam bilmiyorum orda bence sözleşmeleri var . Yani tüm masraflarının Hepsiburada nin karşılayacağını sanmıyorum gereken firmaları şikayet ettim ama hepsiburadanin bana tarih verip geciktirmesi ve müşteri hizmetlerini aradığımda saçma sapan konuşmaları beni çok bozdu Türkiye güvendiğim tek firma Hepsiburadaydi oda güvenini kırdı
 

Xors

80+
Katılım
25 Şubat 2021
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
serhat
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
eve bugün 25 eylül hayla bir cevap yok
 

Xors

80+
Katılım
25 Şubat 2021
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
serhat
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
29 Eylül hâlâ herhangi bir açıklama yok 🤬🤬
 

Xors

80+
Katılım
25 Şubat 2021
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
serhat
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
30 Eylül de devamlı irtibatta olduğum Ayşegül hanım beni aradı ve şöyle dedi.

Bize göndermiş olduğunuz rapor kayboldu ve asus ile görüşme sağlayıp gereken konuşmaları yaptık ürününüzün raporunun fotoğrafıni inceledik ve değişim olacağını onayladık ürün en geç 4 Ekim pazartesi kargoya verilmesi gerekiyor eğer aksi bir durum olursa destek talepleri kısmından mesaj yazıp aranmak istediğinizi söyleyin sizi ararım. Dedikten sonra

4 Ekim pazartesi sabahı mesaj yazdım ürünüm bugün kargoya verilmesi gerekiyor neden hâlâ kargoya vermediniz diye cevap gelmedi ürünüm kargoya verilmedi daha sonra telefon ile müşteri hizmetlerini arayıp konuyu baştan sona anlattım her zamanki gibi durumun aciliyetini bildirip gerekli birimlere iletiyorum dedi yine bı sonuç çıkmadı

5 Ekim salı günü bekledim herhangi bi işlem yapmadım.

6 Ekim Çarşamba WhatsApp müşteri hizmetlerine yazdım adam hazır metinleri kopyala yapıştır yapmaktan başka bişey yapamadı nerdeyse sövmek üzereydim ardından tekrar müşteri hizmetlerini aradım durumu tekrardan baştan sona anlatım oda durumun aciliyetini bildirip gerekli birimlere iletiyorum dedi çıldırdım stokta ürün olmadığını belirtiler (ama o ürün 1 haftadır stoklarda hani belki yanlış bişi var desem sipariş edende var) daha sonra bu olayın detaylarını forumlarda paylaştığımı söyledim herkes nasıl bir firma olduğunuzu görsün diye tüm detayları forumlarda paylaşıyorum dedim ardından biraz daha konuştuk ve hattan düştüm yüzüme kapattığını sandım tekrardan çıldırdım ve aynı kişi 2 dk sonra o beni aradı hattan düştünüz felan filan daha sonra kapattık .

7 Ekim perşembe destek talepleri kısmından bana dönüş yapıp devam eden sorun olması durumunda dönüş yapmanızı rica ederim.

Burda ciddi ciddi bana diyor şuan sorun yok sorun olduğunda bana mesaj yaz

Son gelişmeler bunlar bakalım daha nelerle karşılaşacağız


 

Snipez

80+
Katılım
27 Eylül 2021
Mesajlar
243
Konuyu sadece okurken yoruldum.. Geçmiş olsun hocam
 

Xors

80+
Katılım
25 Şubat 2021
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
serhat
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
11ekimde şehir dışına çıktım ve yoğun olduğumdan dolayı hiç konuya odaklanamadim

13 Ekim'de bana gelen bir arama ile Aras kargoda hepsiburada tarafından gönderilen paketin olduğunu söylediler şehir dışında olduğumdan dolayı kardeşimi arayıp teslim almasını istedim ve kargoya gittiğinde 2 adet monitör gelmiş monitör lerin birisi benim eski monitörüm sanıp her iki monitörü paketten çıkarmış ve iki sıfır monitör gönderdiklerini anlamış ben şehir dışından eve döndüm ve hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım fazlada. Ürün gönderdiniz gelin alın ben kargoya veremiyorum dedim onlarda kargo şubesi ile görüşüp tekrar bana bilgi vereceklerini söylediler kargo bulunduğum bölgeye hizmet vermediği için ürünü benim kargoya teslim etmem gerekiyor fakat zamanım yok kargoya gitmeye herneyse aradılar beni kargo şirketi sizin bölgeye hizmet vermiyor sizin getirmeniz lazım bu esnada bı lojistik şirketinden bahsetti eğer onlarda sizin evinden teslim alamazsa size geri dönüş yapıp sizin kargoya teslim etmeniz lazım dedi aksi takdirde hukuki işlemler başlatılacak.
8kasim pazartesi günü hepsi burada uygulamasında destek talepleri kısmında

hukuki işlemlerin başlatıldığını söylediler

monitörünuzu size vermemezlik yapmıyorum siz gelip almıyorsunuz hukuki işlem başlatıyorsunuz tebrikler 👏👏

Beni onca uğraştan sonra size hizmet etmemi beklemeyin gelip kendi monitörünuzu kendiniz alın. bugüne kadar o monitörü ne zorluklarla oraya götürdüğümu anlamışsınızdır umarım. kargo şirketi gelip kargoyu almazken her seferinde ben götürdüm beni çok uğraştırdılar ve bende şimdi onların uğraşmasıni istiyorum.
 

Xors

80+
Katılım
25 Şubat 2021
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
serhat
Süreci şikayet var üzerinden devam ettirecem takip etmek isteyenler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
981,260
Mesajlar
8,867,199
Üyeler
155,228
Son üye
KayraPala
Top Bottom