hiç bir şey açamıyorum

Raxyo

80+
Katılım
20 Nisan 2020
Mesajlar
6
Reaksiyon skoru
0
windows 10 kullanıyorum aygıt yöneticisini felan açamıyorum , bilgisayarı sıfırlıcam olmuyo izniniz yok gibi hata geliyo ne yapabilirim?
 
windows 10 kullanıyorum aygıt yöneticisini felan açamıyorum , bilgisayarı sıfırlıcam olmuyo izniniz yok gibi hata geliyo ne yapabilirim?
Konuyu daha fazla detaylandır ve resim at.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,919
Mesajlar
11,082,484
Üyeler
198,217
Son üye
Guemm
Geri
Top