M.Barisk
80+
- Katılım
- 9 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 351
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 98
- İsim
- Barış
Arkadaşlar selamlar HyperX Cloud Core Wireless kulaklığım var ve dip ses çıkarıyor kulaklığı açtığım andan itibaren ve ses seviyesi fark etmeksizin devam ediyor biraz rahatsız etmeye başladı bende garantiye göndermek istedim kutunun içerisinden garanti belgesi çıktı ve garanti belgesinde HP nin bu ürüne destek vereceğine dair imzası ve logosu vardı buna rağmen HP müşteri hizmetleri ürüne destek vermeyeceğini söyledi bunun yerine HyperX ile iletişime geçmemi söyledi (HP HyperX i satın aldı bu arada) HyperX'inde türkiye ofisi yok herhalde sitesine girdiğim zaman ingilizce bir form doldurmam isteniyor ve bununla beraber sanırsam global'de ürün desteğe gidecek yani yurtdışına gideceği kanaatine varıyorum ingilizce bilmiyorum ne yapmam lazım lütfen yardım.
kulaklığı alalı daha 5 ay oldu kutu fatura her şey var mağdur durumdayım
kulaklığı alalı daha 5 ay oldu kutu fatura her şey var mağdur durumdayım