Neler Yeni

Yardım HP kulaklığıma destek vermeyi reddediyor ne yapmalıyım ?

M.Barisk

80+
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
351
Dahası  
Reaksiyon skoru
98
İsim
Barış
Arkadaşlar selamlar HyperX Cloud Core Wireless kulaklığım var ve dip ses çıkarıyor kulaklığı açtığım andan itibaren ve ses seviyesi fark etmeksizin devam ediyor biraz rahatsız etmeye başladı bende garantiye göndermek istedim kutunun içerisinden garanti belgesi çıktı ve garanti belgesinde HP nin bu ürüne destek vereceğine dair imzası ve logosu vardı buna rağmen HP müşteri hizmetleri ürüne destek vermeyeceğini söyledi bunun yerine HyperX ile iletişime geçmemi söyledi (HP HyperX i satın aldı bu arada) HyperX'inde türkiye ofisi yok herhalde sitesine girdiğim zaman ingilizce bir form doldurmam isteniyor ve bununla beraber sanırsam global'de ürün desteğe gidecek yani yurtdışına gideceği kanaatine varıyorum ingilizce bilmiyorum ne yapmam lazım lütfen yardım.

kulaklığı alalı daha 5 ay oldu kutu fatura her şey var mağdur durumdayım
 

Strangersupuk

80+ Bronze
Katılım
21 Ocak 2023
Mesajlar
654
Dahası  
Reaksiyon skoru
260
İsim
Omer Faruk
satın aldığın yer ile iletişime geç,

Bu arada ithalatçı firmanın hp olduğunu düşünmüyorum, garanti belgesinde kaşe imzalı bir şekilde firma ismi olması lazım örn:" XXX bilgisayar, YYY Ticaret" gibi kontrol edebilirsin.
 

M.Barisk

80+
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
351
Dahası  
Reaksiyon skoru
98
İsim
Barış
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
satın aldığın yer ile iletişime geç,

Bu arada ithalatçı firmanın hp olduğunu düşünmüyorum, garanti belgesinde kaşe imzalı bir şekilde firma ismi olması lazım örn:" XXX bilgisayar, YYY Ticaret" gibi kontrol edebilirsin.
satın aldığım firma da biz sadece satıyoruz dedi desteğini yapmıyorlar garanti belgesinde HP den başka bir şey yazmıyor işte burda
WhatsApp Image 2023-04-03 at 20.15.08.jpeg

Mesaj otomatik birleştirildi:

index bilgisayarımı arasam ?
 

Strangersupuk

80+ Bronze
Katılım
21 Ocak 2023
Mesajlar
654
Dahası  
Reaksiyon skoru
260
İsim
Omer Faruk
Ara, Denemekten zarar gelmez, hp'nin yazan mail adresine de mail at
 

arturo

80+ Silver
Katılım
9 Mart 2022
Mesajlar
3,521
Arkadaşlar selamlar HyperX Cloud Core Wireless kulaklığım var ve dip ses çıkarıyor kulaklığı açtığım andan itibaren ve ses seviyesi fark etmeksizin devam ediyor biraz rahatsız etmeye başladı bende garantiye göndermek istedim kutunun içerisinden garanti belgesi çıktı ve garanti belgesinde HP nin bu ürüne destek vereceğine dair imzası ve logosu vardı buna rağmen HP müşteri hizmetleri ürüne destek vermeyeceğini söyledi bunun yerine HyperX ile iletişime geçmemi söyledi (HP HyperX i satın aldı bu arada) HyperX'inde türkiye ofisi yok herhalde sitesine girdiğim zaman ingilizce bir form doldurmam isteniyor ve bununla beraber sanırsam global'de ürün desteğe gidecek yani yurtdışına gideceği kanaatine varıyorum ingilizce bilmiyorum ne yapmam lazım lütfen yardım.

kulaklığı alalı daha 5 ay oldu kutu fatura her şey var mağdur durumdayım
hocam buraya bakar mısınız?
 

M.Barisk

80+
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
351
Dahası  
Reaksiyon skoru
98
İsim
Barış
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
hocam buraya bakar mısınız?
hocam ben izmirde yaşıyorum izmir bayraklıda hp nin yetkili servisi var orasıda bana HP yi ara sana zaten yenisini gönderirler burada sadece bilgisayar veya laptop şarj aleti bakılıyor dediler
Mesaj otomatik birleştirildi:

hocam ben izmirde yaşıyorum izmir bayraklıda hp nin yetkili servisi var orasıda bana HP yi ara sana zaten yenisini gönderirler burada sadece bilgisayar veya laptop şarj aleti bakılıyor dediler
yani gittim yetkili servise
 

{ExperElite}

80+ Bronze
Katılım
28 Ağustos 2020
Mesajlar
660
Arkadaşlar selamlar HyperX Cloud Core Wireless kulaklığım var ve dip ses çıkarıyor kulaklığı açtığım andan itibaren ve ses seviyesi fark etmeksizin devam ediyor biraz rahatsız etmeye başladı bende garantiye göndermek istedim kutunun içerisinden garanti belgesi çıktı ve garanti belgesinde HP nin bu ürüne destek vereceğine dair imzası ve logosu vardı buna rağmen HP müşteri hizmetleri ürüne destek vermeyeceğini söyledi bunun yerine HyperX ile iletişime geçmemi söyledi (HP HyperX i satın aldı bu arada) HyperX'inde türkiye ofisi yok herhalde sitesine girdiğim zaman ingilizce bir form doldurmam isteniyor ve bununla beraber sanırsam global'de ürün desteğe gidecek yani yurtdışına gideceği kanaatine varıyorum ingilizce bilmiyorum ne yapmam lazım lütfen yardım.

kulaklığı alalı daha 5 ay oldu kutu fatura her şey var mağdur durumdayım
Tüketici hakem heyetine başvuruda bulunun
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
907,331
Mesajlar
8,307,115
Üyeler
140,810
Son üye
taklakınggo
Top Bottom