Neler Yeni

Yardım HP laptop 20 işgünü servis süresinin aşılması

Tolga277

80+
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
126
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Tolga
Herkese merhaba. 8 ay önce satın almış olduğum laptopu 15 Nisan 2024 tarihinde vatan bilgisayar aracılığıyla şarj problemi sebebiyle HP servisine kargolattım. 22 Nisan'da vatan servis takip formu kısmından güncelleme geçilerek servise ulaştı olarak güncellendi. Lakin vatan mesaj veya mail olarak herhangi bir bildirimde bulunmadı. Aynı şekilde servis de ne mail ve mesaj attı ne de telefon etti. Uzun uğraşlar sonucu HP müşteri hizmetleri ile konuştum. Laptopumun durumunu sorduğumda parça beklediklerini ve parçanın 3 Haziran'da geleceğini söylediler. Ben de 20 iş gününde yapılması gerekmiyor mu diye sorduğumda sistemimde öyle görünüyor dedi. 23 Nisan'da kendilerine ulaştığını söylediler. Ben de 22 Nisan'da ulaşmış olması gerekiyor dediğimde evet deyip onayladı ve 13 iş günü olduğunu söyledi. Değişim veya iade yapabileceğimi sorduğumda 20 işgünü sonrası olur dedi.
Aklımdaki sorulara gelecek olursam:
1- Laptopın teknik servise hangi gün ulaştığını kanıtlamam gerekirse nasıl kanıtlayabilirim?
2- Para iadesi istemiyorum ürünün aynısı veya misliyle değişmesini istiyorum kabul etmeme gibi bir durum oluşabilir mi?
3- Değişim iade süreci yasal olarak kaç gün sürer? (Üniversite öğrencisiyim laptop çok lazım oluyor)
4- Değişim kararı çıkınca gidip vatandan mı alacağım yoksa teknik servis mi gönderim yapacak?
5- Ne vatan ne HP servisi bana takip kodu vermedi bu sebeple ürün ile ilgili yazılı bilgi ve kanıt alamıyorum bu bir probleme neden olur mu?
Kusura bakmayın uzun bir yazı oldu. Yardımcı olur musunuz? Çok teşekkür ederim.
 

cancan1135

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
1,161
Dahası  
Reaksiyon skoru
551
İsim
can
Herkese merhaba. 8 ay önce satın almış olduğum laptopu 15 Nisan 2024 tarihinde vatan bilgisayar aracılığıyla şarj problemi sebebiyle HP servisine kargolattım. 22 Nisan'da vatan servis takip formu kısmından güncelleme geçilerek servise ulaştı olarak güncellendi. Lakin vatan mesaj veya mail olarak herhangi bir bildirimde bulunmadı. Aynı şekilde servis de ne mail ve mesaj attı ne de telefon etti. Uzun uğraşlar sonucu HP müşteri hizmetleri ile konuştum. Laptopumun durumunu sorduğumda parça beklediklerini ve parçanın 3 Haziran'da geleceğini söylediler. Ben de 20 iş gününde yapılması gerekmiyor mu diye sorduğumda sistemimde öyle görünüyor dedi. 23 Nisan'da kendilerine ulaştığını söylediler. Ben de 22 Nisan'da ulaşmış olması gerekiyor dediğimde evet deyip onayladı ve 13 iş günü olduğunu söyledi. Değişim veya iade yapabileceğimi sorduğumda 20 işgünü sonrası olur dedi.
Aklımdaki sorulara gelecek olursam:
1- Laptopın teknik servise hangi gün ulaştığını kanıtlamam gerekirse nasıl kanıtlayabilirim?
2- Para iadesi istemiyorum ürünün aynısı veya misliyle değişmesini istiyorum kabul etmeme gibi bir durum oluşabilir mi?
3- Değişim iade süreci yasal olarak kaç gün sürer? (Üniversite öğrencisiyim laptop çok lazım oluyor)
4- Değişim kararı çıkınca gidip vatandan mı alacağım yoksa teknik servis mi gönderim yapacak?
5- Ne vatan ne HP servisi bana takip kodu vermedi bu sebeple ürün ile ilgili yazılı bilgi ve kanıt alamıyorum bu bir probleme neden olur mu?
Kusura bakmayın uzun bir yazı oldu. Yardımcı olur musunuz? Çok teşekkür ederim.
kargonun servise ulaştığı gün iş günü başlar hafta içi ve servis çalışıyorsa cumartesi iş günü sayılır haftada 6 gün yani, kargonun takip numarasını vatandan alabilirsin şikayet edeceğim deyince verirler sonuç olarak servisten sana ürünün değişim yada para iadesi raporunu verdiklerinde 1 hafta içerisinde değişim yada para iaden yapılır lakin ülkemizde satıcılar iyi niyetli olmadığı için ürünün para iadesini yapmaya çalışacaktır kabul etmeyerek ya sert konuşacaksın yada thh başvuracaksın para iadeni alıp aynı laptopu 300 500 1000 tl fark ile alabiliyorsun hiç thh ile uğraşma derim ondada 1-2 ay bekleme süren olacak çünki
 

~helloworld

80+ Bronze
Katılım
10 Mayıs 2023
Mesajlar
878
Herkese merhaba. 8 ay önce satın almış olduğum laptopu 15 Nisan 2024 tarihinde vatan bilgisayar aracılığıyla şarj problemi sebebiyle HP servisine kargolattım. 22 Nisan'da vatan servis takip formu kısmından güncelleme geçilerek servise ulaştı olarak güncellendi. Lakin vatan mesaj veya mail olarak herhangi bir bildirimde bulunmadı. Aynı şekilde servis de ne mail ve mesaj attı ne de telefon etti. Uzun uğraşlar sonucu HP müşteri hizmetleri ile konuştum. Laptopumun durumunu sorduğumda parça beklediklerini ve parçanın 3 Haziran'da geleceğini söylediler. Ben de 20 iş gününde yapılması gerekmiyor mu diye sorduğumda sistemimde öyle görünüyor dedi. 23 Nisan'da kendilerine ulaştığını söylediler. Ben de 22 Nisan'da ulaşmış olması gerekiyor dediğimde evet deyip onayladı ve 13 iş günü olduğunu söyledi. Değişim veya iade yapabileceğimi sorduğumda 20 işgünü sonrası olur dedi.
Aklımdaki sorulara gelecek olursam:
1- Laptopın teknik servise hangi gün ulaştığını kanıtlamam gerekirse nasıl kanıtlayabilirim?
2- Para iadesi istemiyorum ürünün aynısı veya misliyle değişmesini istiyorum kabul etmeme gibi bir durum oluşabilir mi?
3- Değişim iade süreci yasal olarak kaç gün sürer? (Üniversite öğrencisiyim laptop çok lazım oluyor)
4- Değişim kararı çıkınca gidip vatandan mı alacağım yoksa teknik servis mi gönderim yapacak?
5- Ne vatan ne HP servisi bana takip kodu vermedi bu sebeple ürün ile ilgili yazılı bilgi ve kanıt alamıyorum bu bir probleme neden olur mu?
Kusura bakmayın uzun bir yazı oldu. Yardımcı olur musunuz? Çok teşekkür ederim.
Hocam sana bir kayıt numarası gönderecekler senin cihazının seri numarasını biliyorsundur şu siteden takip edeceksin. Aynı aşamalardan geçtim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
986,770
Mesajlar
8,909,338
Üyeler
156,080
Son üye
Danteo
Top Bottom