Neler Yeni

İncehesaba tazminat davası açabilir miyim? (Pini Yamuk Anakart)

arseyus

80+
Katılım
28 Aralık 2020
Mesajlar
95
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
İsim
Akın
Dostlar aranızda hukuk bilgisi iyi olan birisi varsa cevap verirse mutlu olurum.
Bilenler bilir bu adamlardan Msi B460 Anakart aldım ve pinleri yamuk olarak geldi.

Tüketici haklarına baktığımız zaman 14 gün şart gösterilmeden dahi iade hakkı mevcut.
Ben doğal olarak hasarılı ürün yazarak iade gerçekleşmesini istedim.
Benden habersiz servise vermişler ve 250 TL tamir ücreti istendi.
Durumu incehesaba anlattım bizim sorumluluğumuzda değil sıkınıtınız servise anlatacaksınız dedi.
Tüketici haklarımı anlatmama rağmen şikayetvar.com yazmama rağmen sorun çözülmedi.

Şimdi takdir edersiniz ki bu durum THH ile çözülür ancak bu süreç paranın maddi değeri azalıyor ve para ihtiyacım olduğu halde beklemek zorunda kalıyorum.
Bu adamlar kesin olarak kanunlara göre hareket etmediği aşikardır.
Bu durumda bu adamlar dolandırıcılık yapmış oluyorlar mı?
Eğer dolandırıcılıksa direk bankamı arayıp durumu izah etmek istiyorum dolandırıcılığa girerse banka para geri alabiliyor.
Eğer dolandırıcılığa girmiyorsa kanunlara riayet etmedikleri için tazminat davası açabiliryormuyum?
Bu konuda çok ciddiyim eğer tazminat davası açılabiliyorsa kazanacağım kesinse bir avukat ile görülşmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
30 Eylül 2021
Mesajlar
6,547
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,922
Konum
Kurtlar Vadisi
İsim
Mehmet Bozaklı
İlgilendiği Kategoriler
bilgisayar
Dostlar aranızda hukuk bilgisi iyi olan birisi varsa cevap verirse mutlu olurum.
Bilenler bilir bu adamlardan Msi B460 Anakart aldım ve pinleri yamuk olarak geldi.

Tüketici haklarına baktığımız zaman 14 gün şart gösterilmeden dahi iade hakkı mevcut.
Ben doğal olarak hasarılı ürün yazarak iade gerçekleşmesini istedim.
Benden habersiz servise vermişler ve 250 TL tamir ücreti istendi.
Durumu incehesaba anlattım bizim sorumluluğumuzda değil sıkınıtınız servise anlatacaksınız dedi.
Tüketici haklarımı anlatmama rağmen şikayetvar.com yazmama rağmen sorun çözülmedi.

Şimdi takdir edersiniz ki bu durum THH ile çözülür ancak bu süreç paranın maddi değeri azalıyor ve para ihtiyacım olduğu halde beklemek zorunda kalıyorum.
Bu adamlar kesin olarak kanunlara göre hareket etmediği aşikardır.
Bu durumda bu adamlar dolandırıcılık yapmış oluyorlar mı?
Eğer dolandırılıksa direk bankamı arayıp durumu izah etmek istiyorum dolandırılığa girerse banka para geri alabiliyor.
Eğer dolandırıcılığa girmiyorsa kanunlara riayet etmedikleri için tazminat davası açabiliryormuyum?
Bu konuda çok ciddiyim eğer tazminat davası açılabiliyorsa kazanacağım kesinse bir avukat ile görülşmeyi düşünüyorum.
Tüketici hakem yerine başvurmanız yeterli
 

ALADDİN ÇAKICI

80+ Silver
Katılım
16 Eylül 2021
Mesajlar
2,660
Dostlar aranızda hukuk bilgisi iyi olan birisi varsa cevap verirse mutlu olurum.
Bilenler bilir bu adamlardan Msi B460 Anakart aldım ve pinleri yamuk olarak geldi.

Tüketici haklarına baktığımız zaman 14 gün şart gösterilmeden dahi iade hakkı mevcut.
Ben doğal olarak hasarılı ürün yazarak iade gerçekleşmesini istedim.
Benden habersiz servise vermişler ve 250 TL tamir ücreti istendi.
Durumu incehesaba anlattım bizim sorumluluğumuzda değil sıkınıtınız servise anlatacaksınız dedi.
Tüketici haklarımı anlatmama rağmen şikayetvar.com yazmama rağmen sorun çözülmedi.

Şimdi takdir edersiniz ki bu durum THH ile çözülür ancak bu süreç paranın maddi değeri azalıyor ve para ihtiyacım olduğu halde beklemek zorunda kalıyorum.
Bu adamlar kesin olarak kanunlara göre hareket etmediği aşikardır.
Bu durumda bu adamlar dolandırıcılık yapmış oluyorlar mı?
Eğer dolandırılıksa direk bankamı arayıp durumu izah etmek istiyorum dolandırılığa girerse banka para geri alabiliyor.
Eğer dolandırıcılığa girmiyorsa kanunlara riayet etmedikleri için tazminat davası açabiliryormuyum?
Bu konuda çok ciddiyim eğer tazminat davası açılabiliyorsa kazanacağım kesinse bir avukat ile görülşmeyi düşünüyorum.
servis ve satıcı yükümlüdür hakkınızı arayın
 
Son düzenleme:

arseyus

80+
Katılım
28 Aralık 2020
Mesajlar
95
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
İsim
Akın
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Tüketici hakem yerine başvurmanız yeterli
İşte orayı beklemek sıkınntı oluyor süreç uzuyor biraz.
İncehesap kanunlara riayet etmemesi yüzünden varsa bir hakkım tazminat davası açmak istiyorum ki bizden sonrakiler de alışveriş yaptığında belki ders olur onlara.
 

Batuhan Lastronin

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,017
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,040
İsim
Batuhan Divrik
İşte orayı beklemek sıkınntı oluyor süreç uzuyor biraz.
İncehesap kanunlara riayet etmemesi yüzünden varsa bir hakkım tazminat davası açmak istiyorum ki bizden sonrakiler de alışveriş yaptığında belki ders olur onlara.
Tazminat davasını ancak THH kazanırsanız açma ihtimaliniz olur ama bana zor geldi açıkçası çünkü ürünü teslim alırken kargocunun önünde kontrol etmeniz ve eğer böyle bir şey varsa tutanak tutmanızı istiyorlar. Şimdi anladığım kadarıyla elinizde ne tutanak ne de kutuyu açarken vb. video yok. Bu durumda incehesabın ürünü garantiye göndermesi normal çünkü bu durumu garanti çözebilir. Kullanıcı kaynaklı olup olmadığını onlar söyler. Siz bu durumda THH giderseniz bir şey olacağını düşünmüyorum.
 

arseyus

80+
Katılım
28 Aralık 2020
Mesajlar
95
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
İsim
Akın
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Elinizde bir kanıt var mı?
Kargoyu açarken videoya aldınız mı?
Eğer yoksa ürünü aldıktan sonra sizin yaptıpınızı söyleyebilirler. Eğer kargoyu açarken videoya aldıysanız THH ye başvurabilirsiniz.
Neden video alıyorum?
Aynı şekilde onlar gönderirken biz video çektik bakın pinler yamuk değil die neden savunma yapmıyorar?
Veya ürünü aldığım zaman elime ulaştığın da video çekerek açacağıma dair bir imza mı atıyorum?
 

Batuhan Lastronin

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,017
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,040
İsim
Batuhan Divrik
Tazminat davasını ancak THH kazanırsanız açma ihtimaliniz olur ama bana zor geldi açıkçası çünkü ürünü teslim alırken kargocunun önünde kontrol etmeniz ve eğer böyle bir şey varsa tutanak tutmanızı istiyorlar. Şimdi anladığım kadarıyla elinizde ne tutanak ne de kutuyu açarken vb. video yok. Bu durumda incehesabın ürünü garantiye göndermesi normal çünkü bu durumu garanti çözebilir. Kullanıcı kaynaklı olup olmadığını onlar söyler. Siz bu durumda THH giderseniz bir şey olacağını düşünmüyorum.
He bu arada maddi tazminat açarsınız manevi açamazsınız. Maddiden alabileceğiniz para da uğraştığınıza değmez. En azından bu olay için diyim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Neden video alıyorum?
Aynı şekilde onlar gönderirken biz video çektik bakın pinler yamuk değil die neden savunma yapmıyorar?
Veya ürünü aldığım zaman elime ulaştığın da video çekerek açacağıma dair bir imza mı atıyorum?
Hayır ama ürünü alırken kargocudan ürünü sağlam aldım diyorsunuz.
 

arseyus

80+
Katılım
28 Aralık 2020
Mesajlar
95
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
İsim
Akın
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Tazminat davasını ancak THH kazanırsanız açma ihtimaliniz olur ama bana zor geldi açıkçası çünkü ürünü teslim alırken kargocunun önünde kontrol etmeniz ve eğer böyle bir şey varsa tutanak tutmanızı istiyorlar. Şimdi anladığım kadarıyla elinizde ne tutanak ne de kutuyu açarken vb. video yok. Bu durumda incehesabın ürünü garantiye göndermesi normal çünkü bu durumu garanti çözebilir. Kullanıcı kaynaklı olup olmadığını onlar söyler. Siz bu durumda THH giderseniz bir şey olacağını düşünmüyorum.

He bu arada maddi tazminat açarsınız manevi açamazsınız. Maddiden alabileceğiniz para da uğraştığınıza değmez. En azından bu olay için diyim.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hayır ama ürünü alırken kargocudan ürünü sağlam aldım diyorsunuz.
Benim amacım zaten tazminat davası açabilmek. THH ile zaten büyük ihtimal çözülür bu iş.
Üsteki arkadaşa'da yazdım ürünü alırken videolu açacağım die bir sözleşmeyi imzaladıkta bizim mi haberimiz yok?
Satıcı videolu kanıt istiyorsa alıcı neden videolu savunma istemiyor?
Anakartlar'da zaten güvenlik bandı dahi yok.
Firmanın kendini savuna bilecek hiç bir yanı yok.
Objektif olalım ve doğru konuşalım burda satıcıyı savunabilecek ne olabilir ki?
Mesaj otomatik birleştirildi:

He bu arada maddi tazminat açarsınız manevi açamazsınız. Maddiden alabileceğiniz para da uğraştığınıza değmez. En azından bu olay için diyim.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hayır ama ürünü alırken kargocudan ürünü sağlam aldım diyorsunuz.
Diyorum ya işte böyle bir kanun sözleşmemi var?
Bu durumda incehesap THH alıcı kargocunun önünde kutuyu açmamış die bir savunma yapabilir mi?
Satıcının böyle bir kanuni hakkı var mı?
 

Yasin / EsquaReD

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,295
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,016
İsim
Yasin
Neden video alıyorum?
Aynı şekilde onlar gönderirken biz video çektik bakın pinler yamuk değil die neden savunma yapmıyorar?
Veya ürünü aldığım zaman elime ulaştığın da video çekerek açacağıma dair bir imza mı atıyorum?
Onlar biz sıfır kapalı kutu gönderdik dicekler. Üstüne fabrikadan geldi direkt size kargoladik dicekler. Elektronik ürüne girdiği için kutusunu açtığın an 2.ele girip iadesinde sorun yaşarsın. Servisin para talep etmesi ilginç olan bu aşama da. Garantili bir mal servis para almamalı.
 

Batuhan Lastronin

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
2,017
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,040
İsim
Batuhan Divrik
Benim amacım zaten tazminat davası açabilmek. THH ile zaten büyük ihtimal çözülür bu iş.
Üsteki arkadaşa'da yazdım ürünü alırken videolu açacağım die bir sözleşmeyi imzaladıkta bizim mi haberimiz yok?
Satıcı videolu kanıt istiyorsa alıcı neden videolu savunma istemiyor?
Anakartlar'da zaten güvenlik bandı dahi yok.
Firmanın kendini savuna bilecek hiç bir yanı yok.
Objektif olalım ve doğru konuşalım burda satıcıyı savunabilecek ne olabilir ki?
Şimdi ilk olarak amacınız tazminat açmak ise hayal kurun derim sadece. Neden diyeceksiniz hemen cevap vereyim tazminat açsanız en iyi 1 yılda sonuçlanır. Şimdiki fiyatı atıyorum 1000 tl olan anakart 1 yıl sonra 1200 olsa 200 tl farkı alırsınız 1 yıllık faizi alırsınız bir de o kadar.
2. Olarak anakartta güvenlik bandı dahi yoksa kargocuya neden tutanak tutturmadınız ki. Satıcı videolu kanıt sunamaz ürünleri sıfır gönderiyor o zaman sıfır değil 2.el ürün almış olursunuz. Kargoya teslim edildikten sonra alıcı sorumlu oluyor. Yani ürün geldiğinde kutusunu kontrol edip bunun güvenlik bandı dahi yok deyip tutanak tutturup hiç almadan ürünü geri yollayabilirdiniz o zaman bir şey diyemezlerdi. Ama siz ürünü teslim almışsınız ne tutanak ne bir kanıt var ortada. Sadece laf var. Maalesef bu bir kanıt değil.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Onlar biz sıfır kapalı kutu gönderdik dicekler. Üstüne fabrikadan geldi direkt size kargoladik dicekler. Elektronik ürüne girdiği için kutusunu açtığın an 2.ele girip iadesinde sorun yaşarsın. Servisin para talep etmesi ilginç olan bu aşama da. Garantili bir mal servis para almamalı.
Garanti kullanıcı hatasını karşılamaz. Olayda kullanıcı hatası var ise para alacak tabii ki.
 

arseyus

80+
Katılım
28 Aralık 2020
Mesajlar
95
Dahası  
Reaksiyon skoru
44
İsim
Akın
Şimdi ilk olarak amacınız tazminat açmak ise hayal kurun derim sadece. Neden diyeceksiniz hemen cevap vereyim tazminat açsanız en iyi 1 yılda sonuçlanır. Şimdiki fiyatı atıyorum 1000 TL olan anakart 1 yıl sonra 1200 olsa 200 TL farkı alırsınız 1 yıllık faizi alırsınız bir de o kadar.
2. Olarak anakartta güvenlik bandı dahi yoksa kargocuya neden tutanak tutturmadınız ki. Satıcı videolu kanıt sunamaz ürünleri sıfır gönderiyor o zaman sıfır değil 2.el ürün almış olursunuz. Kargoya teslim edildikten sonra alıcı sorumlu oluyor. Yani ürün geldiğinde kutusunu kontrol edip bunun güvenlik bandı dahi yok deyip tutanak tutturup hiç almadan ürünü geri yollayabilirdiniz o zaman bir şey diyemezlerdi. Ama siz ürünü teslim almışsınız ne tutanak ne bir kanıt var ortada. Sadece laf var. Maalesef bu bir kanıt değil.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Garanti kullanıcı hatasını karşılamaz. Olayda kullanıcı hatası var ise para alacak tabii ki.
Kanunlar'da gelen ürünü video ile çekmelisiniz die bir ibare varda biz mi göremedik?
Ayrıca sadece kargocuyu durdurup sadece güvenlik bandı var mı yokmu die kontrol etmek yetmiyor.
İncehesap yetkilisi anakartlar'da güvenlik bandı olmaz diyor 2 yıl bu işin içindeyim diyir. Al hadi birde burdan yak?
 

F1nerF1rst

80+ Silver
Katılım
3 Nisan 2021
Mesajlar
3,450
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,364
Konum
Aydın
İsim
Hasancan Bekdemir
İlgilendiği Kategoriler
Toplama Bilgisayar Oyunlar Driver Problemleri
Dostlar aranızda hukuk bilgisi iyi olan birisi varsa cevap verirse mutlu olurum.
Bilenler bilir bu adamlardan Msi B460 Anakart aldım ve pinleri yamuk olarak geldi.

Tüketici haklarına baktığımız zaman 14 gün şart gösterilmeden dahi iade hakkı mevcut.
Ben doğal olarak hasarılı ürün yazarak iade gerçekleşmesini istedim.
Benden habersiz servise vermişler ve 250 TL tamir ücreti istendi.
Durumu incehesaba anlattım bizim sorumluluğumuzda değil sıkınıtınız servise anlatacaksınız dedi.
Tüketici haklarımı anlatmama rağmen şikayetvar.com yazmama rağmen sorun çözülmedi.

Şimdi takdir edersiniz ki bu durum THH ile çözülür ancak bu süreç paranın maddi değeri azalıyor ve para ihtiyacım olduğu halde beklemek zorunda kalıyorum.
Bu adamlar kesin olarak kanunlara göre hareket etmediği aşikardır.
Bu durumda bu adamlar dolandırıcılık yapmış oluyorlar mı?
Eğer dolandırıcılıksa direk bankamı arayıp durumu izah etmek istiyorum dolandırıcılığa girerse banka para geri alabiliyor.
Eğer dolandırıcılığa girmiyorsa kanunlara riayet etmedikleri için tazminat davası açabiliryormuyum?
Bu konuda çok ciddiyim eğer tazminat davası açılabiliyorsa kazanacağım kesinse bir avukat ile görülşmeyi düşünüyorum.
havale gerçekleştikten sonra ödemelerde para geri alınamıyor 2 hafta önce dolandırıldım ekran kartı mevzusunda aramamda bana söylediklerine göre havale gerçekleşti ve belirli bir gün geçti bu yüzden iptal gerçekleştiremiyoruz savcılığa gidip dilekçe verin" aynen bu şekil dendi bana
 
Top Bottom