Merhabalar.
Sizlere inchesap.com internet sitesi üzerinden yaşadığım sıkıntıyı anlatmak istiyorum. Öncelikle siteden verdiğim siparişler sorunsuz bir şekilde elime ulaştığını bildirmek isterim. Burda hiçbir sorun yaşamadım. Benim yaşadığım sıkıntı satış sonrasında incehesap'ın sattığı ürünün arkasında durmaması ve müşteri hizmetlerinin çok ilgisiz davranmasıydı.
incehesap.com web sitesi üzerinden xiaomi robot süpürge satın aldım. Ürün elime ulaşınca kurulumunu yapıp test etmek amaçlı bir iki defa çalıştırdım. Ama robot süpürge sürekli etrafında dönüp geri geri eşyaları çarpıp duruyordu. Bu yaşadığım sıkıntı üzerine hemen cayma hakkımı kullanıp aynı gün iade talebi oluşturdum ve 2 gün sonra kargoya teslim ettim. 2 hafta sonra geri aradılar ve üründe bir hata bulamadıklarını ve ürün kullanıldığı için iade işlemi yapılmayacağını söylediler. Cayma hakkımı kullandığımı ürün arızalı olsa da olmasa da, kullanılmış olsa bile cayma hakkımın geçersiz kalmayacağını söylesem de kulak asmadılar. Ürünü 2 kere geri kargoladılar her seferinde de iade ettim. Bundan sonra Alp bey ile görüştüm ve cayma hakkımı geçersiz kılacak bir sebep söylemesini istediğimde süpürgenin "kozmetik" bir ürün olduğunu o yüzden geçersiz kaldığı gibi komik bir cevap aldım kendisinden. Çözüm olarak da tüketici hakem heyetine başvurmamı önerdi .d?
Sitelerinin altında bulunan eşsiz müşteri deneyimi ve güven damgası gibi vs. reklamlarına inanmayın. Kendilerinden müşteri hizmetleri konusunda olumlu bir yönlerini görmedim. Ürün kullanılmış olsa da herhangi bir sebep belirtmeksizin cayma hakkımı kullanabilirim. Ama bu firma açık açık tüketici kanunlarını görmezden geliyor. Aldığınızda ürün elinize sağlam bir şekilde ulaşsa da bir sıkıntı çıktı mı Allah yardımcınız olsun. İlgi sıfır. Çözüm olarak tüketici hakem heyetini gösteriyorlar. Sattığı ürünün arkasında durmayan bu satıcıdan kessinlikle bir ürün almanızı önermiyorum. Yarın öbür gün bir sıkıntı yaşarsanız elektronik ürünlere kozmetik ürün diyerekten iadenizi almıyorlar haberiniz olsun. xd
Sizlere inchesap.com internet sitesi üzerinden yaşadığım sıkıntıyı anlatmak istiyorum. Öncelikle siteden verdiğim siparişler sorunsuz bir şekilde elime ulaştığını bildirmek isterim. Burda hiçbir sorun yaşamadım. Benim yaşadığım sıkıntı satış sonrasında incehesap'ın sattığı ürünün arkasında durmaması ve müşteri hizmetlerinin çok ilgisiz davranmasıydı.
incehesap.com web sitesi üzerinden xiaomi robot süpürge satın aldım. Ürün elime ulaşınca kurulumunu yapıp test etmek amaçlı bir iki defa çalıştırdım. Ama robot süpürge sürekli etrafında dönüp geri geri eşyaları çarpıp duruyordu. Bu yaşadığım sıkıntı üzerine hemen cayma hakkımı kullanıp aynı gün iade talebi oluşturdum ve 2 gün sonra kargoya teslim ettim. 2 hafta sonra geri aradılar ve üründe bir hata bulamadıklarını ve ürün kullanıldığı için iade işlemi yapılmayacağını söylediler. Cayma hakkımı kullandığımı ürün arızalı olsa da olmasa da, kullanılmış olsa bile cayma hakkımın geçersiz kalmayacağını söylesem de kulak asmadılar. Ürünü 2 kere geri kargoladılar her seferinde de iade ettim. Bundan sonra Alp bey ile görüştüm ve cayma hakkımı geçersiz kılacak bir sebep söylemesini istediğimde süpürgenin "kozmetik" bir ürün olduğunu o yüzden geçersiz kaldığı gibi komik bir cevap aldım kendisinden. Çözüm olarak da tüketici hakem heyetine başvurmamı önerdi .d?
Sitelerinin altında bulunan eşsiz müşteri deneyimi ve güven damgası gibi vs. reklamlarına inanmayın. Kendilerinden müşteri hizmetleri konusunda olumlu bir yönlerini görmedim. Ürün kullanılmış olsa da herhangi bir sebep belirtmeksizin cayma hakkımı kullanabilirim. Ama bu firma açık açık tüketici kanunlarını görmezden geliyor. Aldığınızda ürün elinize sağlam bir şekilde ulaşsa da bir sıkıntı çıktı mı Allah yardımcınız olsun. İlgi sıfır. Çözüm olarak tüketici hakem heyetini gösteriyorlar. Sattığı ürünün arkasında durmayan bu satıcıdan kessinlikle bir ürün almanızı önermiyorum. Yarın öbür gün bir sıkıntı yaşarsanız elektronik ürünlere kozmetik ürün diyerekten iadenizi almıyorlar haberiniz olsun. xd