Neler Yeni

İncehesap.com kullanacaklar bir daha düşünsün

pickpocket

Ventus☪
Moderatör
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
14,070
En İyi Cevap
27
Dahası  
Reaksiyon skoru
11,944
Yaş
29
Konum
Adana
İsim
Ventus
İlgilendiği Kategoriler
Teknik Sorunlar
Instagram
www.instagram.com/serhatcanavci
Steam
www.steamcommunity.com/id/serhatcanavcii
Twitter
AvciSerhatCan
Facebook
serhatcanavci
Discord
Ventus#1033
Reddit
VentusTR
Sizin ürününüz kötü geldi diye site kötü olmuyor dostum, şunu anlayın bir artık.
Kaç senelik incehesap, nadirdir böyle durumlar. Ayrıca çok kez alışverişim oldu. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
Böyle şikayetler de nadirdir yani. Hakkınızı arayın yine de.
Nadiren çakallık yapıyorlar evet..
 

__xXx__

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
686
Dahası  
Reaksiyon skoru
222
İsim
Murat
Herkes farklı sitelerden sorun yaşayabilir geçmiş olsun ben de incehesap tan 2 defa alışveriş yapıp ikisinde de sıkıntı yaşayınca oradan alışverişi kestim itopyadan 2 defa sorunsuz alışveriş yaptım 3. De sıkıntı yaşayınca orayı da kestim şimdi sinerji de sıra sıkıntı olursa orayı da bırakacağız artık Türkiye de firmalar için müşteri memnuniyeti pek önemli değil müşteri her zaman gelir mantığı var
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ama şu unutulmamalıdır internetten alisveris yapıyorsanız muhakkak kutu açılımı videosu çekin ki elinizde kanıtınız olsun
 
Son düzenleme:

bozkan

80+ Bronze
Katılım
22 Aralık 2021
Mesajlar
563
Siz sorun yaşadınız diye herkes yaşayacak değil. Her sitede sorun yaşayanlar var.
mesele sorun yasayip yasamama degil, mesele sorun oldugunda firma malin ve musterinin arkasinda duruyor mu yoksa ''ben mali sattim sen ne yaparsan yap'' kafasinda mi oluyor. Basligi acan arkadasa tesekkur ediyorum. Sistem alisverisi yapacagim bu gunlerde, incehesap'i kafadan eledim
 
Son düzenleme:

lynrd0019

80+
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
İsim
Çağrı
mesele sorun yasayip yasamama degil, mesele sorun oldugunda firma malin ve musterinin arkasinda duruyor mu yoksa ''ben mali sattim sen ne yaparsan yap'' kafasinda mi oluyor. Basligi acan arkadasa tesekkur ediyorum. Sistem alisverisi yapacagim bu gunlerde, incehesap'i kafadan eledim
Ben teşekkür ederim ürünlerinizi sorunsuz almanızı diliyorum nereden olursa olsun kutuları açarken mutlaka video çekerseniz önlem almış olursunuz
 

Arthur♛Morgan

80+ Silver
Katılım
7 Aralık 2020
Mesajlar
3,868
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,606
İsim
sefa korkmaz
İlgilendiği Kategoriler
Red Dead Redemption ve Rockstar ile ilgili her şeye ilgim var
Instagram
sfakorkmaz
Bana böyle sorunların hiç yaşanmadığı bir tane bile örnek firma gösteremezsin. Elbette haklısın ama bu durum sen mağdur oldun diye herkes mağdur olacak şeklinde yorumlanamaz.
 

Psyduck

80+ Platinum
Katılım
31 Aralık 2020
Mesajlar
10,575
En İyi Cevap
16
mesele sorun yasayip yasamama degil, mesele sorun oldugunda firma malin ve musterinin arkasinda duruyor mu yoksa ''ben mali sattim sen ne yaparsan yap'' kafasinda mi oluyor. Basligi acan arkadasa tesekkur ediyorum. Sistem alisverisi yapacagim bu gunlerde, incehesap'i kafadan eledim
Bu şekilde sistem alacak site bulamazsın. Her firmanın illaki böyle 1-2 sorunu oluyor. Aramadan firma isimlerini yaz, illa ki o firma ile ilgili aynı bu tarz bir yorum görürsün. Buna amazon bile dahil.
 

bozkan

80+ Bronze
Katılım
22 Aralık 2021
Mesajlar
563
Bu şekilde sistem alacak site bulamazsın. Her firmanın illaki böyle 1-2 sorunu oluyor. Aramadan firma isimlerini yaz, illa ki o firma ile ilgili aynı bu tarz bir yorum görürsün. Buna amazon bile dahil.
Hayir aslinda zaman kaybini goze alsam suan Amazon Amerika'da 400-500 dolar ekstra kargo ve vergi odeyerek alinacak sistemler Turkiye'deki sitelerle ya ayni fiyatta ya da daha ucuz. Amazon saticisi kendisi olan urunlerde ne olursa olsun musteri memnuniyetini sagliyor. Bir tikla iadenizi kabul edip adiniza yeni parcayi ayirtiyor, iade urunleri kendilerine ulastigi gibi de yeni urunu size kargoluyorlar. hasar durumunda yenisini gondermeyi sorgusuz kabul ediyorlar. Bizim sark kurnazi firmalar da mali satip topu attiktan sonra ne yapsak da cebimizden musteri memnuniyeti adina 2 kurus cikmasa diye neredeyse amuda kalkiyor. Amazon'dan Amazon saticili bir kulaklik alacaksin, kullanilmis urun gelecek ve degisim yapmayacaklar? buna ancak gulerim.

Bu gibi musterinin magdur edildigi durumlarda firma savunan arkadaslar eger firma tarafindan sosyal medya sovalyeligi yapmasi icin bir odeme falan almiyorsa kendilerine uzuluyorum. Firma hakli oldugunda firmayi, musteri hakli oldugunda musteriyi savunmak dogru olandir. Arkadas gayet net bir sekilde beni magdur ettiler, buradan alirken bir daha dusunun demis. Eger olay bahsettigi gibi yasandiysa da sonuna kadar hakli, nokta.
 
Son düzenleme:

ddy34

80+ Bronze
Katılım
27 Eylül 2021
Mesajlar
799
Dahası  
Reaksiyon skoru
488
İsim
Mert
Anlamak istemiyorsunuz ancak son kez ve net biçimde size açıklayayım.Sizin de idrak etmeniz gereken konu ayrım yapamadığınız konu şudur bir mal kusurlu çıkarsa sen bunu iade almak veya değiştirmek zorundasın. Sorun zaten malın kusurlu olması değil. Sorun firmanın tepkisi. Eğer sen bu malın arkasında durup değişimini yapsan kimse sana kötü firmasın demez zaten. Sana kötü denmesinin sebebi senin açılmış ürünü açılmamış diye gönderip iade değişim yapmaman. Bu şekilde satacaksan ürünün açıklamasına biz bu ürünü açtık diye yazmak zorundasın. Yazmıyorsan bu kötü niyettir. Bu firmayı da ne kadar bu kadar savunduğunuzu anlamış değilim. İyi olabilir buyrun kullanın kimse sizinle aynı şekilde düşünmek zorunda değil. Burada biz kimseyi ikna etmeye çalışmıyoruz. İyidir kötüdür bunun kararını müşteri verir. Ben yaşadığım olaydan yola çıkarak insanları uyarmak zorundayım. 1 kişinin bile benzer bir olay yaşamasına engel olmak benim için önemli. En azından bunu gören kişiler o siteden gelen ürünleri açarken video kaydı alır. Biz buradan alışveriş yapmayın demiyoruz. Alışveriş yapacaksanız bunları da düşünün kararı siz verin diyoruz. Ama sizler koşulsuz şartsız savunmanın derdinseniz. 10.000 siparişin 1 i sorunlu çıktı onu da geri alıp düzelttim farklıdır. 10.000 siparişin 1 i kusurlu çıktı aman o da mağdur olsun anlayışı farklıdır. Bu anlayış içerisinde insanlarla da E-Ticaret hakkında daha fazla tartışmamak gerek.
1000 tane sipariş edilen bir ürün 990 kişi sorun yaşamıyorsa 10 kişiden biriysen bu kimsenin umrunda değil. Çünkü tüm dünyada 1000 de 1000 memnuniyet hiçbir satıcıda sitede herhangi bir yerde yok. Aynı durumu hepsiburadadan alsan orada da yaşayabilirdin. N11 de de. Gittigidiyorda da. Yani incehesaplık bir durum yok. ^_^
 

bozkan

80+ Bronze
Katılım
22 Aralık 2021
Mesajlar
563
1000 tane sipariş edilen bir ürün 990 kişi sorun yaşamıyorsa 10 kişiden biriysen bu kimsenin umrunda değil. Çünkü tüm dünyada 1000 de 1000 memnuniyet hiçbir satıcıda sitede herhangi bir yerde yok. Aynı durumu hepsiburadadan alsan orada da yaşayabilirdin. N11 de de. Gittigidiyorda da. Yani incehesaplık bir durum yok. ^_^
kafadan atma istatistiklerle kalitesizligi normallestirmeyin.
 

TheRio

80+
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
127
Dahası  
Reaksiyon skoru
27
İsim
arda bosnak
İncehesap.com'dan bir kulaküstü kulaklık satın aldım. Ürün geldiğinde kutu açılımlarında gördüğüm 2 jelatin yoktu açılmış iade edilmiş ürünü sıfır diye gönderdiler. Ardından eksiksiz geldiği gibi iade ettim iadeyi kabül etmeyip geri kargoladılar. Çözüm üretilmiyor. Bu siteyi kullanıp şans eseri sorun yaşamayan insanların önerilerine güvenip bu siteyi kullanmanızı tavsiye etmiyorum.
site güzel aslında size şanszlızlık olmuştur
 

ddy34

80+ Bronze
Katılım
27 Eylül 2021
Mesajlar
799
Dahası  
Reaksiyon skoru
488
İsim
Mert
kafadan atma istatistiklerle kalitesizligi normallestirmeyin.
Kimse bir şeyi normalleştirmiyor. Afaki bir örnek verdim. Algılamanız gerekir :) Bu yaşanan durum bu siteye özel bir durum değil. Bunu anlamak 2+2 kadar basit.
 

bozkan

80+ Bronze
Katılım
22 Aralık 2021
Mesajlar
563
Kimse bir şeyi normalleştirmiyor. Afaki bir örnek verdim. Algılamanız gerekir :) Bu yaşanan durum bu siteye özel bir durum değil. Bunu anlamak 2+2 kadar basit.
Bazi insanlara kalitesiz hizmet mustehak. Sizin istatistiginizle 1000 kisi icinde 990 kisiye dogru mal gelirken ayipli mal gelip firmadan destek gormeyen 10 kisiden birisi olursaniz vitrin yaptirir urunu gururla sergilersiniz.
 

EFEMERTMİRAÇ

80+ Bronze
Katılım
9 Mart 2021
Mesajlar
546
Dahası  
Reaksiyon skoru
411
İsim
efemertmiraç
Bende hardisk almıştım bozuk çıktı iade değişim için gönderdim kargoda kırılmış soket yeri hafif kırık olduğu için garanti dışı kaldı kabul etmediler olan paramıza oldu şikayet vara yazın belki faydası olur geri dönüş yapıyorlar bana 400 tl verriseniz size yenisi verelim dediler ürün 550 tl idi

Başına gelmeyen bilmez ekrankartı sistem klavye aldım sorun yaşamdım ama son alay bir ders oldu.

incehesaptan alacak arkadaşlar video ile açın ve tekrar gönderirken çok dikkatli sarın gene video ya alın kargoda size kağıt imzalatıyorlar sorumluluk almamak için
 
Top Bottom