Neler Yeni

İncehesap İade Rezilliği (14 Gün İçerisinde Koşulsuz İade Hakkımın Olmasına Rağmen Reddedildim)

Blastarsk

80+
Katılım
21 Haziran 2020
Mesajlar
56
İncehesap'tan 23 Ekim 2020 tarihli Gaming gecesinde 719437 sipariş numarasıyla Gigabyte RTX 2080 Super Windforce OC almıştım. Kart bana Yurtiçi Kargo ile 27 Ekim 2020 tarihinde teslim edilmişti. Bu da kargo takip adresi: https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=909287345321 Kartı test edince çok fazla Coil Whine olduğunu gördüm ve kartın sorunlu olmayan bir yenisiyle değiştirilmesi için 30 Ekim 2020'de değişime gönderdim. Bu da kargo takip adresi: https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=305080705828 Kart 11 Kasım 2020'de bana geri ulaştı ve değişim talebimin reddedildiğini gördüm. Sebebi ise kartın bu desibel seviyesinin kendilerince normal olmasıymış. Ayrıca kartın kutusu da zarar görmüştü. Bu sebeple ben de 12 Kasım 2020'de yürürlükteki 6502 sayılı kanun hükümleri gereğince, 14 gün içerisinde koşulsuz iade hakkından yararlanarak iade etmek istediğimi kendilerine belirttim ve ürünü gönderdim. Bu da kargo takip adresi: https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=305080709025 Ama 27 Kasım 2020'de iade talebimi reddedip bana geri göndermişler. Kendilerine herhangi bir engellemede bulunulursa gerekli yerlere ulaşacağımı hem telefondan hem e-posta adreslerinden hem ürünün kutusunun içine koyduğum notla hem de çektiğim videoda bildirmiştim. Bu sebeple bugün tüketici hakem heyetine başvurdum. İncehesap gibi büyük bir şirketin böyle işi uzatması oldukça rahatsız edici. Eğer siz de İncehesap'tan bir şeyler alacaksanız bunları hesaba katıp almanızı tavsiye ederim.
İade durumunu açıklayan video:
Mesaj otomatik birleştirildi:

Video linki yanlış göndermişim doğrusu:
 

RevenKalr

80+ Gold
Katılım
17 Mayıs 2020
Mesajlar
9,318
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,110
İsim
Eren Bayram
Instagram
er3nbayram
Discord
revengeess
İncehesap'tan 23 Ekim 2020 tarihli Gaming gecesinde 719437 sipariş numarasıyla Gigabyte RTX 2080 Super Windforce OC almıştım. Kart bana Yurtiçi Kargo ile 27 Ekim 2020 tarihinde teslim edilmişti. Bu da kargo takip adresi: https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=909287345321 Kartı test edince çok fazla Coil Whine olduğunu gördüm ve kartın sorunlu olmayan bir yenisiyle değiştirilmesi için 30 Ekim 2020'de değişime gönderdim. Bu da kargo takip adresi: https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=305080705828 Kart 11 Kasım 2020'de bana geri ulaştı ve değişim talebimin reddedildiğini gördüm. Sebebi ise kartın bu desibel seviyesinin kendilerince normal olmasıymış. Ayrıca kartın kutusu da zarar görmüştü. Bu sebeple ben de 12 Kasım 2020'de yürürlükteki 6502 sayılı kanun hükümleri gereğince, 14 gün içerisinde koşulsuz iade hakkından yararlanarak iade etmek istediğimi kendilerine belirttim ve ürünü gönderdim. Bu da kargo takip adresi: https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=305080709025 Ama 27 Kasım 2020'de iade talebimi reddedip bana geri göndermişler. Kendilerine herhangi bir engellemede bulunulursa gerekli yerlere ulaşacağımı hem telefondan hem e-posta adreslerinden hem ürünün kutusunun içine koyduğum notla hem de çektiğim videoda bildirmiştim. Bu sebeple bugün tüketici hakem heyetine başvurdum. İncehesap gibi büyük bir şirketin böyle işi uzatması oldukça rahatsız edici. Eğer siz de İncehesap'tan bir şeyler alacaksanız bunları hesaba katıp almanızı tavsiye ederim.
İade durumunu açıklayan video:
Mesaj otomatik birleştirildi:

Video linki yanlış göndermişim doğrusu:
Geçmiş olsun. İnce hesapın böyle bir şey yapacağını tahmib etmezdim.
Umarım en yakin zamanda yenisini alırsın
 

Yumurtalı Tavuk

80+ Bronze
Katılım
15 Eylül 2020
Mesajlar
1,707
Driver ayarları kontrol etmeyi öneririm belki sorum ondan olabilir zaten öyle büyük ürünlerde elden almak daha mantıklı
 

Sunay

80+ Silver
Katılım
15 Eylül 2020
Mesajlar
2,357
En İyi Cevap
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,703
Konum
Türkiye
İsim
Sunay Koçak
Steam
https://steamcommunity.com/id/xsunay/
Discord
Sunay #3109
Geçmiş olsun umarım en kısa sürede çözüme kavuşur. önerim tüketici hakları hakem heyetine e devlet üzerinden başvurmanız ayrıyetten şikayetvar.com'a şikayet talebi oluşturun ilgilenirler
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bende benzer bi durumu teknobiyotikte yaşadım ama 1 ay içinde geç olsada çözüme kavuştum. konu linki ;
 

Gri Caner

80+ Titanium
Katılım
24 Ekim 2020
Mesajlar
30,676
En İyi Cevap
7
Geçmiş olsun umarım en kısa sürede çözüme kavuşur. önerim tüketici hakları hakem heyetine e devlet üzerinden başvurmanız ayrıyetten şikayetvar.com'a şikayet talebi oluşturun ilgilenirler
 

zoytrk

80+
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
114
Dahası  
Reaksiyon skoru
25
İsim
efe inan
bu tip durumlarda ürünü beğenmedim diyerekten iade talebi gönderirsen sorun yaşamıyorsın ölü pixel sorunu olan monitörümdede senin gibi sorun yaşadım ardından ürünü beğenmedim diye yolladım iadem gerçekleşti. Bu tip durumlarda böyle yapmanı tavsiye ederim.
Bu gün bende yeni bir kart almıştım elime ulaştı gigabyte nin gtx 1660s kartı test edip cw var ise beğenmedim diyerekten hemen iadeye göndereceğim.
 

Psyduck

80+ Platinum
Katılım
31 Aralık 2020
Mesajlar
10,189
En İyi Cevap
16
İncehesap'tan 23 Ekim 2020 tarihli Gaming gecesinde 719437 sipariş numarasıyla Gigabyte RTX 2080 Super Windforce OC almıştım. Kart bana Yurtiçi Kargo ile 27 Ekim 2020 tarihinde teslim edilmişti. Bu da kargo takip adresi: https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=909287345321 Kartı test edince çok fazla Coil Whine olduğunu gördüm ve kartın sorunlu olmayan bir yenisiyle değiştirilmesi için 30 Ekim 2020'de değişime gönderdim. Bu da kargo takip adresi: https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=305080705828 Kart 11 Kasım 2020'de bana geri ulaştı ve değişim talebimin reddedildiğini gördüm. Sebebi ise kartın bu desibel seviyesinin kendilerince normal olmasıymış. Ayrıca kartın kutusu da zarar görmüştü. Bu sebeple ben de 12 Kasım 2020'de yürürlükteki 6502 sayılı kanun hükümleri gereğince, 14 gün içerisinde koşulsuz iade hakkından yararlanarak iade etmek istediğimi kendilerine belirttim ve ürünü gönderdim. Bu da kargo takip adresi: https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=305080709025 Ama 27 Kasım 2020'de iade talebimi reddedip bana geri göndermişler. Kendilerine herhangi bir engellemede bulunulursa gerekli yerlere ulaşacağımı hem telefondan hem e-posta adreslerinden hem ürünün kutusunun içine koyduğum notla hem de çektiğim videoda bildirmiştim. Bu sebeple bugün tüketici hakem heyetine başvurdum. İncehesap gibi büyük bir şirketin böyle işi uzatması oldukça rahatsız edici. Eğer siz de İncehesap'tan bir şeyler alacaksanız bunları hesaba katıp almanızı tavsiye ederim.
İade durumunu açıklayan video:
Mesaj otomatik birleştirildi:

Video linki yanlış göndermişim doğrusu:

ürünün kutusunu açmadan iade etseydin kabul edilirdi ve herhangi bir sorun çıkmazdı. ürünü açıp denediğin için şu an yapabileceğin coil whine dolayısıyla (ispatlayabiliyorsan) kusurlu bir ürün olduğunu ispatlayıp para iadesi istemen.​

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?

Alıcının, 7 gün içinde mağazaya iade talebinde bulunduğu halde iadesi mümkün olmayan durumlar aşağıdaki gibidir:

  • Alıcının isteğiyle kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler,
  • Niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler (İç çamaşırı, mayo, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünleri iade edebilmenin koşulu ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.)
  • Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.), basılı ürünler (Kitap, dergi vb.), yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri,
  • Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,
  • Paketi açılmış, ürün kullanılmış, aksesuarları eksik ve/veya kutu içeriği eksik iade talepleri olumsuz değerlendirilecektir. Ayrıca alıcı elektronik ürünlerin 2.ele düşmemesi için kutu yu özel şekilde poşet vb bir paketleme yöntemi kullanarak – kargo firmaları tarafından etiketlenmesini deforme edilmesini önlemek durumundadır. Zira hırpalanmış ve deforme olmuş kutulu ürünler bir başkasına satılamayacağı için iade talebi olumsuz değerlendirilebilinir.
  • Arızalı ve/veya ayıplı ürünün iade istekleri ile alakalı , ürünün distribütörü veya yetkili servisi ürünün ayıplı olduğunu teyit etmek zorundadır.
 

kaplanharun

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
14,665
En İyi Cevap
4
İncehesapta bu tarz şeyler sıkıntı ya.
Benim klavyenin x ve y tuşları bozuktu 2 hafta uğraştırdılar.
 

UchihaKisame

80+ Bronze
Katılım
23 Nisan 2020
Mesajlar
1,141
Dahası  
Reaksiyon skoru
522
İsim
Ahmet ÇETİN
Hocam şimdi size garip gelecek ama ben de gaming gecesinde rx5500xt almıştım ve kart net olarak sorunluydu bunun için asus ve incehesapla iletişime geçtim asus kartın bize gelmesi lazım bozuk olabilir dedi. İncehesap ise bana kartı bozuk olarak değil de ürünü beğenmedim ihtiyacım yok gibisinden bir şeyler yazıp da iade edin dediler ben de öyle yaptım(dedim galiba politika gereği) ve iademi yaptılar şimdi haklısınız bu adamlar cidden 3 kağıtçı benim bozuk kartımı kim bilir başkasına sattılar ve biz 2 kişi aldık 2mizin kartıda bozuktu amaçları insanları mağdur etmek benim sizin gibi uğraşmayaan insanlara bu ürünleri malesef ki iteleyip kar kazanmak umarım sorununuzu en kısa sürede çözerler :(
 

Blastarsk

80+
Katılım
21 Haziran 2020
Mesajlar
56

ürünün kutusunu açmadan iade etseydin kabul edilirdi ve herhangi bir sorun çıkmazdı. ürünü açıp denediğin için şu an yapabileceğin coil whine dolayısıyla (ispatlayabiliyorsan) kusurlu bir ürün olduğunu ispatlayıp para iadesi istemen.​

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?

Alıcının, 7 gün içinde mağazaya iade talebinde bulunduğu halde iadesi mümkün olmayan durumlar aşağıdaki gibidir:

  • Alıcının isteğiyle kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler,
  • Niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler (İç çamaşırı, mayo, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünleri iade edebilmenin koşulu ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.)
  • Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.), basılı ürünler (Kitap, dergi vb.), yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri,
  • Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,
  • Paketi açılmış, ürün kullanılmış, aksesuarları eksik ve/veya kutu içeriği eksik iade talepleri olumsuz değerlendirilecektir. Ayrıca alıcı elektronik ürünlerin 2.ele düşmemesi için kutu yu özel şekilde poşet vb bir paketleme yöntemi kullanarak – kargo firmaları tarafından etiketlenmesini deforme edilmesini önlemek durumundadır. Zira hırpalanmış ve deforme olmuş kutulu ürünler bir başkasına satılamayacağı için iade talebi olumsuz değerlendirilebilinir.
  • Arızalı ve/veya ayıplı ürünün iade istekleri ile alakalı , ürünün distribütörü veya yetkili servisi ürünün ayıplı olduğunu teyit etmek zorundadır.
1 ay önce THH'ye başvurdum, sonucu bekliyorum.
 

Psyduck

80+ Platinum
Katılım
31 Aralık 2020
Mesajlar
10,189
En İyi Cevap
16
1 ay önce THH'ye başvurdum, sonucu bekliyorum.
inşallah istediğin gibi bir sonuç alırsın. ben de incehesaptan klavye almıştım, içinde değişim istendiğine dair not vardı. başkasına sayılmış, beğenmemiş geri göndermiş, içinde notu bile duruyor. hiç kontrol etmemişler. bunu ürün yorumlarına yazdım. yayınlamadılar tabii ki.
 

ateykan0

80+
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Atakan Coşguner
1 ay önce THH'ye başvurdum, sonucu bekliyorum.
Sonuç ne oldu acaba? Şu an coil whine yaşıyorum sanırım ve gigabyte servisine gönderdim eğer iade değişim çıkmazsa ürünü iade edeceğim Sinerji'ye. Sorun çıkarırlarsa ben de Thh başvurucam.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
907,054
Mesajlar
8,304,877
Üyeler
140,755
Son üye
gnine
Top Bottom