Blastarsk
80+
- Katılım
- 21 Haziran 2020
- Mesajlar
- 59
İncehesap'tan 23 Ekim 2020 tarihli Gaming gecesinde 719437 sipariş numarasıyla Gigabyte RTX 2080 Super Windforce OC almıştım. Kart bana Yurtiçi Kargo ile 27 Ekim 2020 tarihinde teslim edilmişti. Bu da kargo takip adresi: https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=909287345321 Kartı test edince çok fazla Coil Whine olduğunu gördüm ve kartın sorunlu olmayan bir yenisiyle değiştirilmesi için 30 Ekim 2020'de değişime gönderdim. Bu da kargo takip adresi: https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=305080705828 Kart 11 Kasım 2020'de bana geri ulaştı ve değişim talebimin reddedildiğini gördüm. Sebebi ise kartın bu desibel seviyesinin kendilerince normal olmasıymış. Ayrıca kartın kutusu da zarar görmüştü. Bu sebeple ben de 12 Kasım 2020'de yürürlükteki 6502 sayılı kanun hükümleri gereğince, 14 gün içerisinde koşulsuz iade hakkından yararlanarak iade etmek istediğimi kendilerine belirttim ve ürünü gönderdim. Bu da kargo takip adresi: https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=305080709025 Ama 27 Kasım 2020'de iade talebimi reddedip bana geri göndermişler. Kendilerine herhangi bir engellemede bulunulursa gerekli yerlere ulaşacağımı hem telefondan hem e-posta adreslerinden hem ürünün kutusunun içine koyduğum notla hem de çektiğim videoda bildirmiştim. Bu sebeple bugün tüketici hakem heyetine başvurdum. İncehesap gibi büyük bir şirketin böyle işi uzatması oldukça rahatsız edici. Eğer siz de İncehesap'tan bir şeyler alacaksanız bunları hesaba katıp almanızı tavsiye ederim.
İade durumunu açıklayan video:
Video linki yanlış göndermişim doğrusu:
İade durumunu açıklayan video:
Mesaj otomatik birleştirildi:
Video linki yanlış göndermişim doğrusu: