Neler Yeni

İncehesap monitör iadesi

Hawkz

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2020
Mesajlar
609
Herkese selamlar, sabah satın aldığım monitörü teslim aldım ve piksel testi yaptım 3 ölü piksel tespit ettim. Hemen bir fikir almak için konu açtım ve herkes bana iade etmemi söyledi. Ben değişim düşündüm fakat incehesap müşteri hizmetlerini aradığımda bana ölü pikselin bire bir değişim şartlarına uymadığını ancak iade edebileceğimi söyledi. Fakat ben korkuyorum açıkçası bir tomar para verdiğim alet ayıplı çıktı birde paramı geri alamama riskiyle karşı karşıyayım.

Şimdi sorum şu, bu monitörü ben herhangi bir kargo kutusunda teslim almadım üzerinde kargo namına hiç bir şey yazmayan koskoca monitör kutusunda teslim aldım. Ben bunu iade etmek istediğimde bu kutuya ekstra bir kağıt yapıştırmalımıyım bir poşete koyup ya da içine bir adres tarzı bir şey? Yarın Yurtiçi kargoya götürüp bana sitede verilen kodu vereceğim ve o adrese kargolayacağım. Biri beni aydınlatsın kafayı sıyırıcam
 

Executhor

80+
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
57
Dahası  
Reaksiyon skoru
18
İsim
Berkay
hocam yarın müşteri hizmetlerini arayın size kod vereceklerdir. Kargodaki elemana onu söyleyip gönderin.
 

Vesemir Dayı

80+ Platinum
Katılım
17 Haziran 2020
Mesajlar
12,496
En İyi Cevap
20
Dahası  
Reaksiyon skoru
27,589
Yaş
24
Konum
Eskişehir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Teknik Sorunlar
Discord
Vesemir#0538
İade et. Üzerine neden iade ettiğine dair not bırak.
 

Kloroz

80+
Katılım
13 Ocak 2021
Mesajlar
319
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
109
İsim
Emirhan mete
Ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
Monitör, üreticileri üretim sırasında oluşan bu noktaları, belirli adetin altında ve noktaların birbirine uzaklık değerinin belirli değerin altında kaldığı ve aksi belirtilmediği sürece “normal ürün” ( ayıplı olmayan ürün) olarak kabul etmektedirler.

Ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arzedebilen ürünler (örn: kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler,kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs.) , tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler ile görüntü alınmış ve kutusu açılmış olan TV’lerin iadesi mümkün değildir.

İadesi olmayan ürünler,
Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
Vücut ile temas gerektiren ürünler (kulakiçi kulaklık, kulaküstü kulaklık vb)
• Ürünün tekrar satışa uygunluğunun yitirilmiş olması,
• 14 günlük Cayma Hakkı süresinin dolması,

almış olduğunuz LCD monitör, LCD TV, LED TV, Plazma TV, Notebook, Netbook, Ultrabook ya da Tablet PC ürünlerinde ölü piksel olması durumunda uluslar arası standartlar çerçevesinde değerlendirme yapılacak.
 

Hawkz

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2020
Mesajlar
609
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
Monitör, üreticileri üretim sırasında oluşan bu noktaları, belirli adetin altında ve noktaların birbirine uzaklık değerinin belirli değerin altında kaldığı ve aksi belirtilmediği sürece “normal ürün” ( ayıplı olmayan ürün) olarak kabul etmektedirler.

Ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arzedebilen ürünler (örn: kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler,kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs.) , tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler ile görüntü alınmış ve kutusu açılmış olan TV’lerin iadesi mümkün değildir.

İadesi olmayan ürünler,
Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
Vücut ile temas gerektiren ürünler (kulakiçi kulaklık, kulaküstü kulaklık vb)
• Ürünün tekrar satışa uygunluğunun yitirilmiş olması,
• 14 günlük Cayma Hakkı süresinin dolması,

almış olduğunuz LCD monitör, LCD TV, LED TV, Plazma TV, Notebook, Netbook, Ultrabook ya da Tablet PC ürünlerinde ölü piksel olması durumunda uluslar arası standartlar çerçevesinde değerlendirme yapılacak.
14 günlük koşulsuz iade hakkım var. Ben o parayı biriktirmek için 1.5 sene uğraştım 50 100 neyse arttıra arttıra 3 kuruş aldığım paradan. Kusura bakmasınlar ben paramı sokakta bulmadım. Tuketici hakem heyetine talepte bile bulunmayı göze aldım. Ben o parayı alacağım. Ya seve seve ya da zor yoldan. Bana rezil durumda pakette ürün gönderiyorlar hevesle açıyorum o aylarca biriken hevesle aa o da ne monitör problemli. Rezilliğe bak
 

Kloroz

80+
Katılım
13 Ocak 2021
Mesajlar
319
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
109
İsim
Emirhan mete
14 günlük koşulsuz iade hakkım var. Ben o parayı biriktirmek için 1.5 sene uğraştım 50 100 neyse arttıra arttıra 3 kuruş aldığım paradan. Kusura bakmasınlar ben paramı sokakta bulmadım. Tuketici hakem heyetine talepte bile bulunmayı göze aldım. Ben o parayı alacağım. Ya seve seve ya da zor yoldan. Bana rezil durumda pakette ürün gönderiyorlar hevesle açıyorum o aylarca biriken hevesle aa o da ne monitör problemli. Rezilliğe bak
söylediğin koşullarda iade etme hakkının olduğunu düşünüyorum ürün ya kargodan gelince arızalandı ya da kusurlu ürünü verdiler sana
 

ıslatılan ahmak

80+ Bronze
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
739
Dahası  
Reaksiyon skoru
340
İsim
ıslatılan ahmak
Herkese selamlar, sabah satın aldığım monitörü teslim aldım ve piksel testi yaptım 3 ölü piksel tespit ettim. Hemen bir fikir almak için konu açtım ve herkes bana iade etmemi söyledi. Ben değişim düşündüm fakat incehesap müşteri hizmetlerini aradığımda bana ölü pikselin bire bir değişim şartlarına uymadığını ancak iade edebileceğimi söyledi. Fakat ben korkuyorum açıkçası bir tomar para verdiğim alet ayıplı çıktı birde paramı geri alamama riskiyle karşı karşıyayım.

Şimdi sorum şu, bu monitörü ben herhangi bir kargo kutusunda teslim almadım üzerinde kargo namına hiç bir şey yazmayan koskoca monitör kutusunda teslim aldım. Ben bunu iade etmek istediğimde bu kutuya ekstra bir kağıt yapıştırmalımıyım bir poşete koyup ya da içine bir adres tarzı bir şey? Yarın Yurtiçi kargoya götürüp bana sitede verilen kodu vereceğim ve o adrese kargolayacağım. Biri beni aydınlatsın kafayı sıyırıcam
Ben de Trendyol'da geçen gün bir ürün iade ettim. Aynı şekilde bana bir kod verdiler. Kargocuya gidip ürünü verip kodu söyledim. Sonra hiç bir sıkıntı çıkmadı. Yani aynı mevzu gibi duruyor. Bence sıkıntı çıkmaz.
 

Rangorun

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
862
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
372
İsim
Onur Can
Ölü piksele gerek yok, beğenmedim iade etmek istiyorum diyip iade edebilirsin. Zaten müşteri hizmetleri sana, iade edebileceğini söylemiş, paranı geri alamama riski nerde anlamadım orayı.
 

Hawkz

80+ Bronze
Katılım
25 Aralık 2020
Mesajlar
609
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Ölü piksele gerek yok, beğenmedim iade etmek istiyorum diyip iade edebilirsin. Zaten müşteri hizmetleri sana, iade edebileceğini söylemiş, paranı geri alamama riski nerde anlamadım orayı.
Bir sürü insan problem yaşamış. 2300 TL bu çöpe atılacak para değil. İster istemez insan bir acaba diyor.
 

Rangorun

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
862
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
372
İsim
Onur Can
Bir sürü insan problem yaşamış. 2300 TL bu çöpe atılacak para değil. İster istemez insan bir acaba diyor.
14 gün koşulsuz iade hakkın var. Her türlü alırsın paranı.
 

Kloroz

80+
Katılım
13 Ocak 2021
Mesajlar
319
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
109
İsim
Emirhan mete
Ölü piksele gerek yok, beğenmedim iade etmek istiyorum diyip iade edebilirsin. Zaten müşteri hizmetleri sana, iade edebileceğini söylemiş, paranı geri alamama riski nerde anlamadım orayı.
ürünü gözden geçiriyorlar ama
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,039,114
Mesajlar
9,360,012
Üyeler
164,781
Son üye
Cora66
Top Bottom