Herkese selamlar, sabah satın aldığım monitörü teslim aldım ve piksel testi yaptım 3 ölü piksel tespit ettim. Hemen bir fikir almak için konu açtım ve herkes bana iade etmemi söyledi. Ben değişim düşündüm fakat incehesap müşteri hizmetlerini aradığımda bana ölü pikselin bire bir değişim şartlarına uymadığını ancak iade edebileceğimi söyledi. Fakat ben korkuyorum açıkçası bir tomar para verdiğim alet ayıplı çıktı birde paramı geri alamama riskiyle karşı karşıyayım.
Şimdi sorum şu, bu monitörü ben herhangi bir kargo kutusunda teslim almadım üzerinde kargo namına hiç bir şey yazmayan koskoca monitör kutusunda teslim aldım. Ben bunu iade etmek istediğimde bu kutuya ekstra bir kağıt yapıştırmalımıyım bir poşete koyup ya da içine bir adres tarzı bir şey? Yarın Yurtiçi kargoya götürüp bana sitede verilen kodu vereceğim ve o adrese kargolayacağım. Biri beni aydınlatsın kafayı sıyırıcam
Şimdi sorum şu, bu monitörü ben herhangi bir kargo kutusunda teslim almadım üzerinde kargo namına hiç bir şey yazmayan koskoca monitör kutusunda teslim aldım. Ben bunu iade etmek istediğimde bu kutuya ekstra bir kağıt yapıştırmalımıyım bir poşete koyup ya da içine bir adres tarzı bir şey? Yarın Yurtiçi kargoya götürüp bana sitede verilen kodu vereceğim ve o adrese kargolayacağım. Biri beni aydınlatsın kafayı sıyırıcam