İnsanlar neden ev kiralar ?

Kısa sürede daha karlı da ondan, para olmadığı için kiraya çıkıyorlar. Zaten mübarek (?) ülkede devletin verdiği maaş ile ev alabilecek kişiler yok.
 
Bizim evin kirası 2000 TL satın alsaydık en az 800k olur. Sence tekte o parayı ödeyebilir miyiz?
 
O çekeceği kredinin aylık ödemesini biliyor musun?

300.000 TL 10 yıl vadeli konut kredisi aylık en az 5000 TL yapar ayrıca geri ödediğin tutar da 600.000 TL'leri buluyor.

Aylık bu kadar krediyi ödeyecek gücü olanın zaten ev alacak gücü de vardır.
Detaylara hakimim sadece konu sahibinin demek istediğini açıkladım.
 
İnsanlar ev almak için o kadar çok uğraşıyorlar ki yaşama amaçları olmuş, kira öder gibi ev almak anca reklamlarda olan bir şey.
 
Kredi çekip işsiz kalırsa bir kişi, bu iş intihara kadar gider. Bu yüzden kredi işi çok kötü ve bulaşılmaması gerekilen bir şey.
Ama, aynı şehirde olup ana baba yanında kalmak varken kiraya çıkmaya ben karşıyım.
 
O işin teferruatı çok fazla, reklam izlemiş arkadaş belli... kira öder gibi olmuyor o işler.
 
Geri
Top