Neler Yeni

Instreet'ten aldığım ayakkabı iade kabul etmiyorlar

heroesturkey

80+ Bronze
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
752
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
312
İsim
Murat Gündoğdu
Gençler selam. Uzun süre önce Instreet'ten deneyerek bir Puma ayakkabı aldım, deri spor bir ayakkabı. Derileri açılmaya başladığı için götürdüm, incelemeye aldılar ve olumlu sonuç aldım ayakkabıyı bayramdan önce değiştim(benzer yapılı bir Adidas). Buraya kadar sıkıntı yok lakin:

Ayakkabıyı değişirken ayakkabının sıktığını belirttim, açılır denildi( ki biliyoruz hepimiz sektörün yalanı bu.), bende güvenerek aldım. Ki o zaman da açılır gibi duruyordu. Bayram vakti tatile gittim ailemin yanına. Yol boyunca sıkıyordu ayakkabı ayağımı, otobüse bindim uzun yol için. Bir yerden sonra dayanamayıp ayakkabıyı çıkardım. Felaket bir sıkıştı. İnerken mecbur giydim eve gidene kadar. Ayak tabanlarımda dehşet bir ağrı ve acı vardı. 2 3 gün topallayarak gezdim. Bir sabah kalktım ayağım şişti, ve dehşet ağrıyor. Hastaneye gittik, kırık-çıkık yok alçıya alalım bir de ortopedi görsün denildi. Ortopediye gittik, alçı devam incinmiş bileğin dediler.

Ne ayağım burkuldu, ne darbe aldım ne de başka bir şey. Ayakkabının sıkmasından kaynaklı olduğuna eminim. 2 hafta alçıda kaldı ayağım. Ufak ufak topladı, döndüm eve ama şuan hala ayağım şiş.

Bugün eve gelmeden durumu izah etmeye gittim, ayakkabı giyildiği için iade alamayız dediler, değişim istediğimi söyledim. Sonuçta işin ucunda yanlış yönlendirme var. Yanlardan sıktığını söylediğime eminim, satan kişi ''ben sizi gayet net hatırlıyorum, bu ön yanlar sıkıyor demiştiniz, açılma yapmama imkanı yok'' dedi. Flo'da kalıba aldırarak yarım numara kadar açılmasını sağlayarak yardımcı olabileceklerini söylediler. Bende öyle yapılması için Flo'ya teslim ettim ayakkabıyı.

Burada ben haklı mıyım, haksız mıyım? Onlarında haklı oldukları yerler var evet, farkındayım. Ama yanlış yönlendirme sonucu, hele bir de yaralanmaya kadar giden bir yönlendirme sonucu onlar ne kadar haklı olabilir mağdur olan benim karşımda?
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Gençler selam. Uzun süre önce Instreet'ten deneyerek bir Puma ayakkabı aldım, deri spor bir ayakkabı. Derileri açılmaya başladığı için götürdüm, incelemeye aldılar ve olumlu sonuç aldım ayakkabıyı bayramdan önce değiştim(benzer yapılı bir Adidas). Buraya kadar sıkıntı yok lakin:

Ayakkabıyı değişirken ayakkabının sıktığını belirttim, açılır denildi( ki biliyoruz hepimiz sektörün yalanı bu.), bende güvenerek aldım. Ki o zaman da açılır gibi duruyordu. Bayram vakti tatile gittim ailemin yanına. Yol boyunca sıkıyordu ayakkabı ayağımı, otobüse bindim uzun yol için. Bir yerden sonra dayanamayıp ayakkabıyı çıkardım. Felaket bir sıkıştı. İnerken mecbur giydim eve gidene kadar. Ayak tabanlarımda dehşet bir ağrı ve acı vardı. 2 3 gün topallayarak gezdim. Bir sabah kalktım ayağım şişti, ve dehşet ağrıyor. Hastaneye gittik, kırık-çıkık yok alçıya alalım bir de ortopedi görsün denildi. Ortopediye gittik, alçı devam incinmiş bileğin dediler.

Ne ayağım burkuldu, ne darbe aldım ne de başka bir şey. Ayakkabının sıkmasından kaynaklı olduğuna eminim. 2 hafta alçıda kaldı ayağım. Ufak ufak topladı, döndüm eve ama şuan hala ayağım şiş.

Bugün eve gelmeden durumu izah etmeye gittim, ayakkabı giyildiği için iade alamayız dediler, değişim istediğimi söyledim. Sonuçta işin ucunda yanlış yönlendirme var. Yanlardan sıktığını söylediğime eminim, satan kişi ''ben sizi gayet net hatırlıyorum, bu ön yanlar sıkıyor demiştiniz, açılma yapmama imkanı yok'' dedi. Flo'da kalıba aldırarak yarım numara kadar açılmasını sağlayarak yardımcı olabileceklerini söylediler. Bende öyle yapılması için Flo'ya teslim ettim ayakkabıyı.

Burada ben haklı mıyım, haksız mıyım? Onlarında haklı oldukları yerler var evet, farkındayım. Ama yanlış yönlendirme sonucu, hele bir de yaralanmaya kadar giden bir yönlendirme sonucu onlar ne kadar haklı olabilir mağdur olan benim karşımda?
Onların hatası senin hatandan daha büyük senin hatan ise mağaza çalışanını dinlemek bir mağazaya gidiyorsan kendi araştırmanı yapıp gitmen gerekirdi bugün mediamarkta vatana bilgisiz git soyarlar seni bunuda bu mantık düşün umarım sorunun çözülür geçmiş olsun
 

heroesturkey

80+ Bronze
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
752
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
312
İsim
Murat Gündoğdu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Onların hatası senin hatandan daha büyük senin hatan ise mağaza çalışanını dinlemek bir mağazaya gidiyorsan kendi araştırmanı yapıp gitmen gerekirdi bugün mediamarkta vatana bilgisiz git soyarlar seni bunuda bu mantık düşün umarım sorunun çözülür geçmiş olsun
teşekkür ederim. Aynı şekilde bende umut ediyorum bakalım, çarşamba günü kalıptan çıkar dediler, çok işe yarayacak bir şey değilmiş kendi ağızlarıyla da dediler ama bakalım.
 

WhoCares

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
5,774
flo ile instreet ayni firma zaten çok dert etme 30 gün içinde iade 60 gün içinde değişim yapiyorlar satıcısı flo yada instreet olan ürünlerde
 

NightWish2434

80+ Silver
Katılım
29 Ekim 2022
Mesajlar
4,843
Gençler selam. Uzun süre önce Instreet'ten deneyerek bir Puma ayakkabı aldım, deri spor bir ayakkabı. Derileri açılmaya başladığı için götürdüm, incelemeye aldılar ve olumlu sonuç aldım ayakkabıyı bayramdan önce değiştim(benzer yapılı bir Adidas). Buraya kadar sıkıntı yok lakin:

Ayakkabıyı değişirken ayakkabının sıktığını belirttim, açılır denildi( ki biliyoruz hepimiz sektörün yalanı bu.), bende güvenerek aldım. Ki o zaman da açılır gibi duruyordu. Bayram vakti tatile gittim ailemin yanına. Yol boyunca sıkıyordu ayakkabı ayağımı, otobüse bindim uzun yol için. Bir yerden sonra dayanamayıp ayakkabıyı çıkardım. Felaket bir sıkıştı. İnerken mecbur giydim eve gidene kadar. Ayak tabanlarımda dehşet bir ağrı ve acı vardı. 2 3 gün topallayarak gezdim. Bir sabah kalktım ayağım şişti, ve dehşet ağrıyor. Hastaneye gittik, kırık-çıkık yok alçıya alalım bir de ortopedi görsün denildi. Ortopediye gittik, alçı devam incinmiş bileğin dediler.

Ne ayağım burkuldu, ne darbe aldım ne de başka bir şey. Ayakkabının sıkmasından kaynaklı olduğuna eminim. 2 hafta alçıda kaldı ayağım. Ufak ufak topladı, döndüm eve ama şuan hala ayağım şiş.

Bugün eve gelmeden durumu izah etmeye gittim, ayakkabı giyildiği için iade alamayız dediler, değişim istediğimi söyledim. Sonuçta işin ucunda yanlış yönlendirme var. Yanlardan sıktığını söylediğime eminim, satan kişi ''ben sizi gayet net hatırlıyorum, bu ön yanlar sıkıyor demiştiniz, açılma yapmama imkanı yok'' dedi. Flo'da kalıba aldırarak yarım numara kadar açılmasını sağlayarak yardımcı olabileceklerini söylediler. Bende öyle yapılması için Flo'ya teslim ettim ayakkabıyı.

Burada ben haklı mıyım, haksız mıyım? Onlarında haklı oldukları yerler var evet, farkındayım. Ama yanlış yönlendirme sonucu, hele bir de yaralanmaya kadar giden bir yönlendirme sonucu onlar ne kadar haklı olabilir mağdur olan benim karşımda?
Müşteri hizmetlerini aramalısın bence. Mağazalar toxic oluyor genelde
 

orhankoz

80+
Katılım
11 Haziran 2023
Mesajlar
49
Dahası  
Reaksiyon skoru
10
İsim
Orhan
Daha önce hiç başıma gelmediği için iade süreci için şartlar vs. nasıl işliyor pek bilgim yok ancak bana göre sen haksızsın gibi. Cümlende “giyidikçe açılır” sözünün sektör yalanı olduğunu bildiğini söylüyorsun. Tongaya düşmemeliydin o yüzden.

Aynı zamanda ayakkabıyı evde ya da mağazada temizce denersin. Sıkıyorsa dışarıda giymeden götürüp direkt iade edersin. Etik olan budur bana göre. Ayakkabının sıktığını bile bile (ki çok fazla sıktığını söylüyorsun) dışarıda giyip kirletmek/eskitmek ve sonra iade istemek bana yanlış geliyor şahsen.
 

heroesturkey

80+ Bronze
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
752
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
312
İsim
Murat Gündoğdu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
flo ile instreet ayni firma zaten çok dert etme 30 gün içinde iade 60 gün içinde değişim yapiyorlar satıcısı flo yada instreet olan ürünlerde
öyle de dışarıda giyildi denip almadılar. Orhan'ın yukarıda yazdığı mantık ta doğru tabii. Ama ben mağazadaki satıcıya güvenemeyecek isem, ne anlamı var orada çalışmasının? Marka imajı kirleniyor, güvenemeyeceksek alışverişin mantığı yok.
 

WhoCares

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
5,774
öyle de dışarıda giyildi denip almadılar. Orhan'ın yukarıda yazdığı mantık ta doğru tabii. Ama ben mağazadaki satıcıya güvenemeyecek isem, ne anlamı var orada çalışmasının? Marka imajı kirleniyor, güvenemeyeceksek alışverişin mantığı yok.
yani ordaki olay birazda mağaza müdürü ile alakalı bende 3 gün önce ayakkabı almıştım kalıp o kadar darki normalde giydiğim numaranın 2 boy büyügünü aldım bir kaç gün giydim baktım ayagımın içinden geçicek iade ettim
 

heroesturkey

80+ Bronze
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
752
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
312
İsim
Murat Gündoğdu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
yani ordaki olay birazda mağaza müdürü ile alakalı bende 3 gün önce ayakkabı almıştım kalıp o kadar darki normalde giydiğim numaranın 2 boy büyügünü aldım bir kaç gün giydim baktım ayagımın içinden geçicek iade ettim
evet. Bir alıp almama arasında gittiler. Ayağımın durumunu da anlattım. Suçlar bir üslupta bulunmadım, sakin bir şekilde çözmeye çalıştım. Ben de aynı olmasa da eczanede çalıştım bir süre. İade ürün konusunda bazı ilaçlarda temkinliydik. Çünkü sağlık bu, belki ilaç değişip verildi, boş verildi vs konulardan.
Ki ayakkabıcı bir akrabam var. 2.el ayakkabı alıyor bu tarz mağazalardan, hasarını onarıyor ve satıyor. Mağaza için zarar edici bir durumda olmuyor. Ellerinde kalma olasılığı yok.
 
Top Bottom