heroesturkey
80+ Bronze
- Katılım
- 7 Temmuz 2023
- Mesajlar
- 752
- En İyi Cevap
- 1
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 312
- İsim
- Murat Gündoğdu
Gençler selam. Uzun süre önce Instreet'ten deneyerek bir Puma ayakkabı aldım, deri spor bir ayakkabı. Derileri açılmaya başladığı için götürdüm, incelemeye aldılar ve olumlu sonuç aldım ayakkabıyı bayramdan önce değiştim(benzer yapılı bir Adidas). Buraya kadar sıkıntı yok lakin:
Ayakkabıyı değişirken ayakkabının sıktığını belirttim, açılır denildi( ki biliyoruz hepimiz sektörün yalanı bu.), bende güvenerek aldım. Ki o zaman da açılır gibi duruyordu. Bayram vakti tatile gittim ailemin yanına. Yol boyunca sıkıyordu ayakkabı ayağımı, otobüse bindim uzun yol için. Bir yerden sonra dayanamayıp ayakkabıyı çıkardım. Felaket bir sıkıştı. İnerken mecbur giydim eve gidene kadar. Ayak tabanlarımda dehşet bir ağrı ve acı vardı. 2 3 gün topallayarak gezdim. Bir sabah kalktım ayağım şişti, ve dehşet ağrıyor. Hastaneye gittik, kırık-çıkık yok alçıya alalım bir de ortopedi görsün denildi. Ortopediye gittik, alçı devam incinmiş bileğin dediler.
Ne ayağım burkuldu, ne darbe aldım ne de başka bir şey. Ayakkabının sıkmasından kaynaklı olduğuna eminim. 2 hafta alçıda kaldı ayağım. Ufak ufak topladı, döndüm eve ama şuan hala ayağım şiş.
Bugün eve gelmeden durumu izah etmeye gittim, ayakkabı giyildiği için iade alamayız dediler, değişim istediğimi söyledim. Sonuçta işin ucunda yanlış yönlendirme var. Yanlardan sıktığını söylediğime eminim, satan kişi ''ben sizi gayet net hatırlıyorum, bu ön yanlar sıkıyor demiştiniz, açılma yapmama imkanı yok'' dedi. Flo'da kalıba aldırarak yarım numara kadar açılmasını sağlayarak yardımcı olabileceklerini söylediler. Bende öyle yapılması için Flo'ya teslim ettim ayakkabıyı.
Burada ben haklı mıyım, haksız mıyım? Onlarında haklı oldukları yerler var evet, farkındayım. Ama yanlış yönlendirme sonucu, hele bir de yaralanmaya kadar giden bir yönlendirme sonucu onlar ne kadar haklı olabilir mağdur olan benim karşımda?
Ayakkabıyı değişirken ayakkabının sıktığını belirttim, açılır denildi( ki biliyoruz hepimiz sektörün yalanı bu.), bende güvenerek aldım. Ki o zaman da açılır gibi duruyordu. Bayram vakti tatile gittim ailemin yanına. Yol boyunca sıkıyordu ayakkabı ayağımı, otobüse bindim uzun yol için. Bir yerden sonra dayanamayıp ayakkabıyı çıkardım. Felaket bir sıkıştı. İnerken mecbur giydim eve gidene kadar. Ayak tabanlarımda dehşet bir ağrı ve acı vardı. 2 3 gün topallayarak gezdim. Bir sabah kalktım ayağım şişti, ve dehşet ağrıyor. Hastaneye gittik, kırık-çıkık yok alçıya alalım bir de ortopedi görsün denildi. Ortopediye gittik, alçı devam incinmiş bileğin dediler.
Ne ayağım burkuldu, ne darbe aldım ne de başka bir şey. Ayakkabının sıkmasından kaynaklı olduğuna eminim. 2 hafta alçıda kaldı ayağım. Ufak ufak topladı, döndüm eve ama şuan hala ayağım şiş.
Bugün eve gelmeden durumu izah etmeye gittim, ayakkabı giyildiği için iade alamayız dediler, değişim istediğimi söyledim. Sonuçta işin ucunda yanlış yönlendirme var. Yanlardan sıktığını söylediğime eminim, satan kişi ''ben sizi gayet net hatırlıyorum, bu ön yanlar sıkıyor demiştiniz, açılma yapmama imkanı yok'' dedi. Flo'da kalıba aldırarak yarım numara kadar açılmasını sağlayarak yardımcı olabileceklerini söylediler. Bende öyle yapılması için Flo'ya teslim ettim ayakkabıyı.
Burada ben haklı mıyım, haksız mıyım? Onlarında haklı oldukları yerler var evet, farkındayım. Ama yanlış yönlendirme sonucu, hele bir de yaralanmaya kadar giden bir yönlendirme sonucu onlar ne kadar haklı olabilir mağdur olan benim karşımda?