maxipex481
80+
- Katılım
- 21 Ekim 2023
- Mesajlar
- 128
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 49
- İsim
- maksi
model : Zyxel VMG3312-B10B
modemde hiçbir ışıkta değişiklik olmuyor. internetin gittiğini bilgisayarda ethernet simgesi olmayınca veya telefonda "internet kullanılamıyor" hatası alınca anlıyorum. daha sonra modemi kapatıp açınca düzeliyor, günlük 1-2 defa kapat - aç yapıyoruz . arıza kaydı açtığımda ya çözüldü diyip kapatıyorlar ya da arıza yok diyorlar. farklı sağlayıcılarda da aynı problemi yaşadım. sorunun modemde olup olmadığını nasıl anlarım ?
modemde hiçbir ışıkta değişiklik olmuyor. internetin gittiğini bilgisayarda ethernet simgesi olmayınca veya telefonda "internet kullanılamıyor" hatası alınca anlıyorum. daha sonra modemi kapatıp açınca düzeliyor, günlük 1-2 defa kapat - aç yapıyoruz . arıza kaydı açtığımda ya çözüldü diyip kapatıyorlar ya da arıza yok diyorlar. farklı sağlayıcılarda da aynı problemi yaşadım. sorunun modemde olup olmadığını nasıl anlarım ?