Rezanix
80+
- Katılım
- 13 Nisan 2021
- Mesajlar
- 460
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 169
- İsim
- Enes Uygun
Yaklaşık 2 hafta önce Netspeed'den internet bağlatmıştım. Bana en fazla 60Mbps hız sağlanabileceğini söyledikleri için 100Mbps indirme hızına sahip bir paket almıştım. İnternet ilk geldiğinde ve modemi kurduğumda, başlangıçta Wi-Fi üzerinden gerçekleştirdiğim hız testlerinde 45Mbps'ye kadar indirme hızını gördüm. Ancak bu yüksek hızı sadece interneti bağlattığım ilk gün ve modemin geldiği gün gözlemleyebildim. Sonrasında hız testlerinde en fazla 27Mbps download hızına ulaşabildim. 2 gün önce Netspeed'i arayarak durumu ilettim. Aldığım hızın beklenenin altında olduğunu ve hattımda bir arıza olabileceğini söylediler. Bunun üzerine Netspeed, Türk Telekom'a arıza kaydı oluşturdu. Bugün, Netspeed temsilcisi benimle iletişime geçti. Alabileceğim maksimum hızın aslında 40Mbps olduğunu ve 27Mbps indirme hızının normal olduğunu belirtti. Ben ise, daha önce hız testinde 45Mbps indirme hızını kablosuz olarak gördüğümü ve 60Mbps'ye kadar hız alabileceğimi söylediklerini hatırlattım. Ancak temsilci, Türk Telekom'un hat değerlerini güncellediğini, hatta port değişikliği yapıldığını söyledi. Ayrıca, paketimi 100Mbps'ten 35Mbps'a düşürme teklifinde de bulundular.
Bu durumda, sizden sormak istediğim şu: İnterneti bağlattıktan sonra hat değerleri kalıcı olarak düşebilir mi? Bildiğim kadarıyla genellikle zamanla hat değerlerinde iyileştirmeler yapılır ve hızlar artar. Ancak henüz 2 hafta bile geçmemişken hat değerlerimin neredeyse yarı yarıya düşmesi normal mi? Yoksa bu durumun arkasında başka bir sebep mi var?
Öte yandan, Netspeed oldukça ilgili bir firma gibi görünüyor. Sorun yaşadığımda hızla yardımcı olmaya çalışıyorlar ve personelleri nazik davranıyorlar. Hat değerlerinin düşmesi konusunda da Netspeed'i suçlamıyorum, sonuçta Türk Telekom altyapısını kullanıyorlar. Ancak hat değerlerinin bu kadar kısa bir süre içinde düşmesi gerçekten normal bir durum mu?
Bu durumda, sizden sormak istediğim şu: İnterneti bağlattıktan sonra hat değerleri kalıcı olarak düşebilir mi? Bildiğim kadarıyla genellikle zamanla hat değerlerinde iyileştirmeler yapılır ve hızlar artar. Ancak henüz 2 hafta bile geçmemişken hat değerlerimin neredeyse yarı yarıya düşmesi normal mi? Yoksa bu durumun arkasında başka bir sebep mi var?
Öte yandan, Netspeed oldukça ilgili bir firma gibi görünüyor. Sorun yaşadığımda hızla yardımcı olmaya çalışıyorlar ve personelleri nazik davranıyorlar. Hat değerlerinin düşmesi konusunda da Netspeed'i suçlamıyorum, sonuçta Türk Telekom altyapısını kullanıyorlar. Ancak hat değerlerinin bu kadar kısa bir süre içinde düşmesi gerçekten normal bir durum mu?