İPhone çift sim e sim olayı nedir ?

iPhone 17 Pro Max cihazımda çift e SİM kullanıyorum ve bence olması gereken standart da bu , cihazdaki fiziksel SIM tepsisinin kaldırılması, batarya boyutunun büyütülmesine katkı sağlamış
 
İphonelar Cift sim olarak üretiliyor.
Bazıları 2 tane fiziksel sim takılacak şekilde üretilirken bazıları da 1 tane fiziksel 1 tane de e sim olarak üretiliyor. Bunu telefonun kutusuna ya da ayarlara girerek anlayabilirsiniz.
E sim , sim kartı takılmadan hattı kullanmanı sağlıyor.
 
ayarlardan hücresel kısmından e sim eklemesi yapabiliyorsun , turkcellde ve türk telekomda app te qr kodu seçeneği var ayarlar kısmında vodafone bilmiyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,199
Mesajlar
11,085,217
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top