İphone e sim problemi

MAQREAN

80+
Katılım
10 Ocak 2021
Mesajlar
76
Reaksiyon skoru
14
Arkadaşlar telefon yurt dışı fiziki sim kullanimim bitti e sime gecmek istiyorum ama ne yaparsam yapiyim boyle bi sorunla karşılaşıyorum butun hatlari denedim olmadi apple destek ile görüştüm cihazda bi sorun yok dediler acaba neden olabilir btk ya sordum kullanim hakkiniz var dedi
 

Ekler

  • 1000010389.webp
    1000010389.webp
    579.5 KB · Hit: 86
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,213
Mesajlar
11,085,364
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top