iPhone XR Telefon ve Ürün İçeriğiyle Alakalı Yaşadığım Sıkıntılar

Uchiha9

80+
Katılım
17 Temmuz 2021
Mesajlar
6
Reaksiyon skoru
0
Herkese iyi günler diliyorum, Kasım 2020 tarihinde sıfır iPhone XR cihaz aldım. İlk dönemlerde herhangi bir sıkıntı hissetmedim ama sonrasında birtakım sorunlar tecrübelemeye başladım. En genel sorun olarak telefonun takılması oldu. YouTube, Twitter, WhatsApp, Sahibinden ve harici her türlü uygulamada gezinirken ciddi anlamda takılmalar oluyor, oyunlardaki FPS takılması tarzında, donarak ilerliyor. Apple ile iletişim kurduğumda cihazdaki tüm 3.parti uygulamalarını silip bilgisayarımda yüklü olan iTunes üzerinden telefonu son sürüme güncellememi istedi. Sonrasında 10 dakika hiç bir şey yapmayıp 10 dakika sonrasında uygulamaları yükleyip sorunsuzca kullanabileceğimi söyledi. Yaptım, hatta daha sonra yeni bir güncelleme geldi onu da yaptım ama takılmalar düzelmedi. İlk başta 3.parti uygulamalarında olan takılma Apple’ın kendi yazılımlarında da ortaya çıkmaya başladı (Safari’de fotoğrafı büyütünce sayfa kilitlendi ve sayfayı yenilemem gerekti). Bu zaman dilimlerinde teknik servisle sürekli iletişim kurdum, iTunes üzerinden güncellemeler "hard reset" dediğimiz olaylar vesaire ama bir türlü durum düzelmedi, hatta ilerleyen zaman içerisinde ana sayfada takılmalar, uygulama kapatmak için kaydırırken donma sıkıntıları da yaşadım. Neyse bir şekilde kullanayım dedim fakat şimdi kulaklık girişine baktığımda ucun altın değil düz parlak metal olduğunu gördüm, ilk bakışta altın gibi gözüküyor ama ışık altında bakınca ve telefonun şarj kablosuyla karşılaştırdığımda fark ortaya çıkıyor. Ayrıca şunu da fark ettim, normalde kabloların üstünde Apple’ın orijinal ürünü olduğuna dair belli yazılar yazıyor(muş). Benim kutudan çıkan kablolarda onu görmedim. Yine teknik destekle iletişim kurduğumda servise gelmemi belki bir fiziksel sorun olabileceğini söylediler ama daha neredeyse sıfır bir telefonun serviste işlem görmesini istemiyorum. Şimdi telefonu severek aldım ve kullanım tarzıma uygun olduğu için tercih edeyim dedim ama böyle sorunlarla karşılaşınca soğumalar başladı ve geçen süreye bakınca mağdur edilmekten korkuyorum. Değerli üyeler, yardımda bulunabilir misiniz? İlk defa Apple ekosistemine girdim, üniversite hayatım için yardımcı olması açısından, eğer bunlar normalse normal diyip devam edeceğim, değilse de birileri beni ne yapmam gerektiği konusunda aydınlatabilirse sevinirim. Tekrar iyi günler diliyorum...



0
|
https://forum.donanimarsivi.com/javascript:void(0)
|
 
Hocam sanırım ürün kusurlu. Direk iade talebinde bulundunuz mu?
 
Hocam sanırım ürün kusurlu. Direk iade talebinde bulundunuz mu?
Hiç bir talepte bulunmadım, benden servise götürmemi istediler ama içinin açılmasını istemediğimden şu ara durdum hiç bir şey yapmıyorum. Bu foruma yazmak geldi aklıma o şekilde yazdım.
 
Hiç bir talepte bulunmadım, benden servise götürmemi istediler ama içinin açılmasını istemediğimden şu ara durdum hiç bir şey yapmıyorum. Bu foruma yazmak geldi aklıma o şekilde yazdım.

önce iade ya da değişim talebiyle gönderin. Eğer kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz
 
önce iade ya da değişim talebiyle gönderin. Eğer kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz
Yetkili servise mi gitmem lazım? Yani şunu düşündüm bende: Servise gideyim telefona bakılsın, bende bir kusur yok daha sıfır gibi cihaz çünkü fabrikasyon hatasından iade alayım dedim ama hiçbir firma kârı uğruna böyle bir şey yapacağını zannetmiyorum.
 
Yetkili servise mi gitmem lazım? Yani şunu düşündüm bende: Servise gideyim telefona bakılsın, bende bir kusur yok daha sıfır gibi cihaz çünkü fabrikasyon hatasından iade alayım dedim ama hiçbir firma kârı uğruna böyle bir şey yapacağını zannetmiyorum.

telefonu nereden ve ne zaman aldınız?
 
Vatan Bilgisayar mağazasından Kasım 2020 tarihinde.
 
Yetkili servise mi gitmem lazım? Yani şunu düşündüm bende: Servise gideyim telefona bakılsın, bende bir kusur yok daha sıfır gibi cihaz çünkü fabrikasyon hatasından iade alayım dedim ama hiçbir firma kârı uğruna böyle bir şey yapacağını zannetmiyorum.
Değişim yapmıyorlar diyolarki ürün tamiri üründen daha pahalıya gelecekse değişim yapılır(çok saçma thh başvuracam bende)
Ama yinede bi götü istersen
 
Değişim yapmıyorlar diyolarki ürün tamiri üründen daha pahalıya gelecekse değişim yapılır(çok saçma thh başvuracam bende)
Ama yinede bi götü istersen
Peki öyle bir durumda fatura bedelince iade talep edilebiliyor mu acaba?
 
Peki şimdi ne yapmamı önerirsiniz? Cihazı aldığım mağazaya mı gideyim yoksa teknik servise gidip oradan mı talep oluşturayım. Yoksa direk THH'ye mi başvurayım. Önerileriniz nelerdir?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,162,289
Mesajlar
10,475,994
Üyeler
184,613
Son üye
feronias
Geri
Top