Ryzen 5 3600 Isı Sorunu ve Çözüm Önerileri

pop it

80+
Katılım
27 Aralık 2024
Mesajlar
22
Reaksiyon skoru
0
islemcim ryzen 5 3600 ve lol gibi oyunlarda 88 89 derecelere cıkıyo ve pc bi süreden sonra kapanıyor ısınmaması icin termal macunu yeniledim pahalı bi macun olması ragmen hala ısınıyo cpu fanım ise gamepower airbender cpu fanı fandada bi problem yok dönüyo yeni temizlememe ragmen kapanıyo
 
islemcim ryzen 5 3600 ve lol gibi oyunlarda 88 89 derecelere cıkıyo ve pc bi süreden sonra kapanıyor ısınmaması icin termal macunu yeniledim pahalı bi macun olması ragmen hala ısınıyo cpu fanım ise gamepower airbender cpu fanı fandada bi problem yok dönüyo yeni temizlememe ragmen kapanıyo
Fanın berbat onu değiştirmen lazım direkt.
 
Macunu düzgün surduysen bosta 70 olmaması lazım. Montajını tam dogru yaptın mı.
Hava sıcaksa olabilir stok fandan kötü o soğutucu, bazı hazır sistemlerde falan gönderiliyor herkes şikayetçiydi. Şuan 9cm kule tipi yolluyorlar sağolsunlar, onlar stok fandan ortalama 5 derece serin genelde.
 
Hava sıcaksa olabilir stok fandan kötü o soğutucu, bazı hazır sistemlerde falan gönderiliyor herkes şikayetçiydi. Şuan 9cm kule tipi yolluyorlar sağolsunlar, onlar stok fandan ortalama 5 derece serin genelde.
O zaman kasada hava akışı hiç yok. Yada sıcak havasız odada kullanıyor. Boşta 70 masaüstünde montaj hata dışında hiç gormedim
 
O zaman kasada hava akışı hiç yok. Yada sıcak havasız odada kullanıyor. Boşta 70 masaüstünde montaj hata dışında hiç gormedim
Stok fanda 60 görmüştüm çok imkansız gelmedi bana, hele yükten kapanan bir sistemi tekrar açıp gördü ise o arada soğuyamamıştır.
 
O zaman kasada hava akışı hiç yok. Yada sıcak havasız odada kullanıyor. Boşta 70 masaüstünde montaj hata dışında hiç gormedim
odam 27 derece kasadada hava akısı var hatta suan discordda sadece arkadaslarla sesteyim 72 derecede
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hava sıcaksa olabilir stok fandan kötü o soğutucu, bazı hazır sistemlerde falan gönderiliyor herkes şikayetçiydi. Şuan 9cm kule tipi yolluyorlar sağolsunlar, onlar stok fandan ortalama 5 derece serin genelde.
valla stok fan olsa iyidir suan 1 saat önce lol girdim macın ortalarına dogru pc kapanıyo geri acıyorum lol kısayoluna tıklıyorum geri kapanıyo tekrar acmam icin 10 15dk beklemem gerekiyo yoksa masaüstünde bile kapanıyo
 
arkadaşın dediği gibi ya kasanın içindeki fanlar birbiriyle ters yada montaj hatası var
 
Geri
Top