ithal paket tütün önerisi

Omnissiah

80+ Bronze
Katılım
1 Eylül 2021
Mesajlar
1,229
Reaksiyon skoru
763
evet nastroy blue tütünü severek içiyordum bugün son demlerine geldim pipodan başka bir şey kullanmıyorum o yüzden aromatik güzel bir ithal tütün arıyorum, gramaj olarak fazla olursa sevinirim. Fiyat olarak maksimum 110 liraya kadar çıkabilirim, ne öneririsiniz?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,665
Mesajlar
11,069,428
Üyeler
197,954
Son üye
jesusspeed
Geri
Top