Neler Yeni

İthalatçı Garantili Ürün Alırken Dikkat!!

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
6,020
Forumda rmalar ile ilgili bir kaç konum vardı bilenler bilir. Son zamanlarda yaşadığım tecrübelere dayanarak sizleri bilgilendirmek için bu konuyu açtım. Trde garantilerde çok fazla sıkıntı yaşandığı için global rma tercih edip, size de bunu yapmanızı önerdim bir çok kez. Ama malum coğrafya koşulları bunu da yok etti; belki geçici olarak belki tamamen :D Corsair rma rehberimde, bir arkadaşa corsair şu şekilde dönüş yaptığında şaşırmıştım çünkü çok kez rma kullandım, aşağıya bırakıyorum;

Due to current local shipping issues, including tariffs and local shipping restrictions with Turkey, we regret to inform you that we are unable to ship any RMA or spare parts to your region at this time. If you made a recent purchase, we kindly ask you to contact your reseller or place of purchase for further assistance. For purchases made outside of the country, we recommend contacting us when you are next in the country of purchase. Additionally, we can arrange for the shipment to be sent to a trusted family member or contact person in a location we are able to ship to. We understand that this may not meet your expectations, and we apologize for any frustration. Our team is actively working to resolve the shipping issues and restore normal operations soon. Thank you for your understanding and patience. Should you have any questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. Regards, Irvine P, Customer Service Representative Thank you for choosing Corsair!
Bu olay yaşandıktan 2-3hafta sonra td500 fanlarımın ledi arıza verdi ve Cooler master ile iletişime geçtim, bana fanları hemen yollayacaklarını söylediler. 1ay sonrasında fanlarım gelmedi ve tekrar yolladıklarını söylediler. Yine fanlarım gelmemişti. Sonrasında yeni bir ticket açtım ve fanlarımın 4aydır ulaşmadığını hala beklediğimi ilettim ve bana verdikleri cevap şuydu;

Dear Customer,

Since you are living within Turkey it is very hard to get products to you. We tried it 2 times and it failed. The only thing we can do for you right now is to refer you to the store you bought your product from to claim warranty.

Kind regards,

Cooler Master Support


Anlayacağınız üzere artık global garanti de yalan oldu, firmaların ağız kokusunu çekmek zorundayız :D Coğrafya kaderdir, savaştayız galiba.
Konuyu açma sebebim yurt dışı ürün alırken dikkatli olmanız içindi, iyi forumlar herkese.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Prmy

qnyb

80+ Bronze
Katılım
12 Ağustos 2023
Mesajlar
1,579
Dahası  
Reaksiyon skoru
908
Yaş
25
İsim
Güney
Forumda rmalar ile ilgili bir kaç konum vardı bilenler bilir. Son zamanlarda yaşadığım tecrübelere dayanarak sizleri bilgilendirmek için bu konuyu açtım. Trde garantilerde çok fazla sıkıntı yaşandığı için global rma tercih edip, size de bunu yapmanızı önerdim bir çok kez. Ama malum coğrafya koşulları bunu da yok etti; belki geçici olarak belki tamamen :D Corsair rma rehberimde, bir arkadaşa corsair şu şekilde dönüş yaptığında şaşırmıştım çünkü çok kez rma kullandım, aşağıya bırakıyorum;

Due to current local shipping issues, including tariffs and local shipping restrictions with Turkey, we regret to inform you that we are unable to ship any RMA or spare parts to your region at this time. If you made a recent purchase, we kindly ask you to contact your reseller or place of purchase for further assistance. For purchases made outside of the country, we recommend contacting us when you are next in the country of purchase. Additionally, we can arrange for the shipment to be sent to a trusted family member or contact person in a location we are able to ship to. We understand that this may not meet your expectations, and we apologize for any frustration. Our team is actively working to resolve the shipping issues and restore normal operations soon. Thank you for your understanding and patience. Should you have any questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. Regards, Irvine P, Customer Service Representative Thank you for choosing Corsair!
Bu olay yaşandıktan 2-3hafta sonra td500 fanlarımın ledi arıza verdi ve Cooler master ile iletişime geçtim, bana fanları hemen yollayacaklarını söylediler. 1ay sonrasında fanlarım gelmedi ve tekrar yolladıklarını söylediler. Yine fanlarım gelmemişti. Sonrasında yeni bir ticket açtım ve fanlarımın 4aydır ulaşmadığını hala beklediğimi ilettim ve bana verdikleri cevap şuydu;

Dear Customer,

Since you are living within Turkey it is very hard to get products to you. We tried it 2 times and it failed. The only thing we can do for you right now is to refer you to the store you bought your product from to claim warranty.

Kind regards,

Cooler Master Support


Anlayacağınız üzere artık global garanti de yalan oldu, firmaların ağız kokusunu çekmek zorundayız :D Coğrafya kaderdir, savaştayız galiba.
Konuyu açma sebebim yurt dışı ürün alırken dikkatli olmanız içindi, iyi forumlar herkese.
Gümrükte, gümrük çalışanları malları dızlıyorlar.
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
6,020
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3

Prmy

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
1,540
En İyi Cevap
4
Türkiye'ye ürün girmiyor sanki ambargo var :D
Şuanki gümrük durumlarında hani 150 euro üzeri ürünlere farklı prosedür uygulanıyor bari onun altındaki şeylere çok sıkıntı çıkarmasalar. Ücretsiz gelen değişim ürünü için gümrük vergisi ödemek zorunda kalanları görmüştüm. Derdini anlatamıyorsun pek.
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
6,020
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Şuanki gümrük durumlarında hani 150 euro üzeri ürünlere farklı prosedür uygulanıyor bari onun altındaki şeylere çok sıkıntı çıkarmasalar. Ücretsiz gelen değişim ürünü için gümrük vergisi ödemek zorunda kalanları görmüştüm. Derdini anlatamıyorsun pek.
Evet onu ben de ödemiştim ama 70-80tl diye ses çıkarmamıştım, şimdi direkt ürün gelmiyor:D
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Prmy
Top Bottom