10 şubatta itopya üzerinden hazır sistem siparişi verdim. 13 şubatta yanlış SSD seçimi yaptığımı farkettim ve zaten sistem daha toplanmadığını bilerekten itopyayla mail ile iletişime geçtim.
Aramızda geçen diyalog:
13 Şubat Itopya çalışanı - Konuyla alakalı WhatsApp hattımızdan yazınız dönüş sağlanacaktır.
15 Şubat Ben - Sipariş faturalanıyor aşamasında hala dönüş sağlanmadı.
17 Şubat Itopya Ç. - Siparişiniz kargo için hazırlanmış olup kargo aracı geldiğinde çıkış sağlanacaktır.
17 Şubat Ben - Hala sipariş detaylarında SSD değiştirilmemiş gözüküyor.
17 Şubat Itopya Ç. - Sipairşinizde ki SSD- KIOXIA 1TB EXCERIA PLUS G3 NVMe M.2 2280 Kutusuz SSD (5000MB Okuma / 3900MB Yazma) .
17 Şubat Ben - Evet size mail atma sebebim yanlış ssd seçmiş olmam zaten kargoya verilmeden değiştirmek için atmıştım.
17 Şubat Itopya Ç. - Ürününüz kargoya teslim edildiği için maalesef değişiklik yapılamamaktadır.
Bu olay hakkında ne yapabileceğimle ilgili önerilerinizi ve düşüncelerinizi almak istiyorum.
Aramızda geçen diyalog:
13 Şubat Itopya çalışanı - Konuyla alakalı WhatsApp hattımızdan yazınız dönüş sağlanacaktır.
15 Şubat Ben - Sipariş faturalanıyor aşamasında hala dönüş sağlanmadı.
17 Şubat Itopya Ç. - Siparişiniz kargo için hazırlanmış olup kargo aracı geldiğinde çıkış sağlanacaktır.
17 Şubat Ben - Hala sipariş detaylarında SSD değiştirilmemiş gözüküyor.
17 Şubat Itopya Ç. - Sipairşinizde ki SSD- KIOXIA 1TB EXCERIA PLUS G3 NVMe M.2 2280 Kutusuz SSD (5000MB Okuma / 3900MB Yazma) .
17 Şubat Ben - Evet size mail atma sebebim yanlış ssd seçmiş olmam zaten kargoya verilmeden değiştirmek için atmıştım.
17 Şubat Itopya Ç. - Ürününüz kargoya teslim edildiği için maalesef değişiklik yapılamamaktadır.
Bu olay hakkında ne yapabileceğimle ilgili önerilerinizi ve düşüncelerinizi almak istiyorum.