Neler Yeni

Itopya çalışanı benle dalga mı geçiyor?

kozmosxd

80+
Katılım
26 Ocak 2023
Mesajlar
388
Dahası  
Reaksiyon skoru
89
İsim
Arda Yılmaz
10 şubatta itopya üzerinden hazır sistem siparişi verdim. 13 şubatta yanlış SSD seçimi yaptığımı farkettim ve zaten sistem daha toplanmadığını bilerekten itopyayla mail ile iletişime geçtim.
Aramızda geçen diyalog:

13 Şubat Itopya çalışanı - Konuyla alakalı WhatsApp hattımızdan yazınız dönüş sağlanacaktır.
15 Şubat Ben - Sipariş faturalanıyor aşamasında hala dönüş sağlanmadı.
17 Şubat Itopya Ç. - Siparişiniz kargo için hazırlanmış olup kargo aracı geldiğinde çıkış sağlanacaktır.
17 Şubat Ben - Hala sipariş detaylarında SSD değiştirilmemiş gözüküyor.
17 Şubat Itopya Ç. - Sipairşinizde ki SSD- KIOXIA 1TB EXCERIA PLUS G3 NVMe M.2 2280 Kutusuz SSD (5000MB Okuma / 3900MB Yazma) .
17 Şubat Ben - Evet size mail atma sebebim yanlış ssd seçmiş olmam zaten kargoya verilmeden değiştirmek için atmıştım.
17 Şubat Itopya Ç. - Ürününüz kargoya teslim edildiği için maalesef değişiklik yapılamamaktadır.

Bu olay hakkında ne yapabileceğimle ilgili önerilerinizi ve düşüncelerinizi almak istiyorum.
 
Katılım
4 Şubat 2024
Mesajlar
42
Tüketici Hakem Heyeti: İtopya'nın bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsin. Hakem heyeti, yaşanan durumu inceleyerek bir karar verecektir. Genellikle bu tür durumlarda tüketici lehine kararlar çıkmaktadır.

Şikayetvar ve Sosyal Medya: Yaşadığın durumu Şikayetvar gibi platformlarda ve sosyal medya hesaplarında paylaşabilirsin. Bu, İtopya'nın müşteri memnuniyetine daha fazla önem vermesini sağlayabilir.

İtopya ile İletişim: İtopya ile tekrar iletişime geçerek durumu detaylı bir şekilde anlat. Müşteri hizmetleri yetkilileriyle görüşmeye çalış.

Tavsiyeler:

Kanıt Sakla: Mail yazışmalarını, sipariş detaylarını ve diğer ilgili belgeleri saklamayı unutma. Bunlar, hakem heyetine başvururken veya şikayetini dile getirirken işine yarayacaktır.
 

CharlesPolat

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2024
Mesajlar
969
Genelde mail ya geç dönüyorlar ya da unutuyorlar mı artık bilmiyorum en mantıklısı telefon hocam böyle şeylerde
10 şubatta itopya üzerinden hazır sistem siparişi verdim. 13 şubatta yanlış SSD seçimi yaptığımı farkettim ve zaten sistem daha toplanmadığını bilerekten itopyayla mail ile iletişime geçtim.
Aramızda geçen diyalog:

13 Şubat Itopya çalışanı - Konuyla alakalı WhatsApp hattımızdan yazınız dönüş sağlanacaktır.
15 Şubat Ben - Sipariş faturalanıyor aşamasında hala dönüş sağlanmadı.
17 Şubat Itopya Ç. - Siparişiniz kargo için hazırlanmış olup kargo aracı geldiğinde çıkış sağlanacaktır.
17 Şubat Ben - Hala sipariş detaylarında SSD değiştirilmemiş gözüküyor.
17 Şubat Itopya Ç. - Sipairşinizde ki SSD- KIOXIA 1TB EXCERIA PLUS G3 NVMe M.2 2280 Kutusuz SSD (5000MB Okuma / 3900MB Yazma) .
17 Şubat Ben - Evet size mail atma sebebim yanlış ssd seçmiş olmam zaten kargoya verilmeden değiştirmek için atmıştım.
17 Şubat Itopya Ç. - Ürününüz kargoya teslim edildiği için maalesef değişiklik yapılamamaktadır.

Bu olay hakkında ne yapabileceğimle ilgili önerilerinizi ve düşüncelerinizi almak istiyorum.
 

kozmosxd

80+
Katılım
26 Ocak 2023
Mesajlar
388
Dahası  
Reaksiyon skoru
89
İsim
Arda Yılmaz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Tüketici Hakem Heyeti: İtopya'nın bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsin. Hakem heyeti, yaşanan durumu inceleyerek bir karar verecektir. Genellikle bu tür durumlarda tüketici lehine kararlar çıkmaktadır.

Şikayetvar ve Sosyal Medya: Yaşadığın durumu Şikayetvar gibi platformlarda ve sosyal medya hesaplarında paylaşabilirsin. Bu, İtopya'nın müşteri memnuniyetine daha fazla önem vermesini sağlayabilir.

İtopya ile İletişim: İtopya ile tekrar iletişime geçerek durumu detaylı bir şekilde anlat. Müşteri hizmetleri yetkilileriyle görüşmeye çalış.

Tavsiyeler:

Kanıt Sakla: Mail yazışmalarını, sipariş detaylarını ve diğer ilgili belgeleri saklamayı unutma. Bunlar, hakem heyetine başvururken veya şikayetini dile getirirken işine yarayacaktır.
Tüketici hakem heyetiyle pek uğraşasım yok açıkcası o kadar büyük bir sorun değil ama şikayetvar üzerinden şikayetimi yapacağım teşekkürler.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Genelde mail ya geç dönüyorlar ya da unutuyorlar mı artık bilmiyorum en mantıklısı telefon hocam böyle şeylerde
Koskoca itopya bilinen bir firma siparişleri kargoya verme süreleri 1 haftayla 2 hafta arasında, bu tarz saçma hatalar beni soğuttu bir daha ordan alışveriş yapmam.
 
Katılım
4 Şubat 2024
Mesajlar
42
Tüketici hakem heyetiyle pek uğraşasım yok açıkcası o kadar büyük bir sorun değil ama şikayetvar üzerinden şikayetimi yapacağım teşekkürler.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Koskoca itopya bilinen bir firma siparişleri kargoya verme süreleri 1 haftayla 2 hafta arasında, bu tarz saçma hatalar beni soğuttu bir daha ordan alışveriş yapmam.
Rica ederim.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,059,201
Mesajlar
9,522,169
Üyeler
168,258
Son üye
by_dj_omar
Top Bottom