Neler Yeni

İtopya.com ve UPS Kargo ile yaşadığım sorun

coolnext4

80+
Katılım
7 Nisan 2021
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Alper Öztürk
Merhabalar itopya.com ve UPS kargo ile çok kötü bir tecrübe yaşadım ve her mecrada bu sorunumu paylaşarak çözüm arıyorum.

Olay şöyle 29 Mart 2021 tarihinde itopya.com’dan Trust Cilax 2.1 ses sistemini sipariş ettim. 2 Nisan 2021 tarihinde ürün elime ulaştı. Kargonun geç gelmesi problem değil yoğunlardır vs diyerek pek takmadım ki bu konuda herkes şikayetçi neyse. Ürün ile hafta sonu zaman geçirme fırsatım oldu üründe herhangi bir hasar bulunmuyordu. Müzik filan dinlerken her şey normal fakat gece şunu farkettim subwoofer’dan cızırtı geliyor. Bilgisayar ile olan bütün bağlantıları sökmeme ve sesi kapatmama rağmen halen subwoofer’dan cızırtı geliyordu ve bu çok rahatsız edici bir şey.

Düşük seste bir diyalog dinlerken bile subwoofer’ın cızırtısını duyabiliyordum. Dediğim gibi bilgisayara bağlı olmasa bile bir cızırtı mevcuttu. Bende itopya.com ile irtibata geçip 5 Nisan 2021 tarihinde ürünü iade etmek istedim. Yani şu meşhur yasadan fayladanmak istedim 14 gün içinde koşulsuz iade. UPS kargo’yu eve çağırdım ve aynen paketleyip itopya.com’a gönderdim.

6 Nisan 2021 tarihinde itopya.com’dan beni aradılar ürünü test ettiklerini, vidaların gevşek olduğu için cızırtı yaptığı ve artık cızırtı yapmadığı söylediler. Yüksek sesle müzik dinleyerek test etmişler fakat ben onlara sorunun kaynağını anlatan bir not bırakmıştım kargonun içine, zaten onlar benden istemişti bu notu.

Yüksek sesle müzik dinlemediğim için zaten duyabiliyorum cızırtıyı sorun da bu işte. O kadar illet bir sorun ki çok dikkat edilmesi gerek anlaşılması için.

Bende sorunun o şekilde çözülemeyeceği söyledim ve garanti ye yollanmasını söyledim fakat itopya.com çalışanı UPS kargonun ürüne taşıma esnasında hasar verdiği söyledi. Bu şekilde garanti kabul etmeyebilirmiş. Sonraki süreç için benim tutanak tutturmam gerektiği söylediler ve whatsapp’dan hasar gören kısımların fotoğraflarını attılar.

Eee peki ne oldu ? Arızalı olan ürünün hata tespitini itopya.com yapamadı, UPS kargo ürünümü taşırken zarar verdi ve itopya.com kargoyu kontrol etmeden kabul etti üstelik şimdi beni UPS ile baş başa bırakmaya çalışıyor.

Ürünüm arızalı ve hasar görmüş oldu aynı zamanda garantiye de yollayamıyorum çünkü ürümün artık hasar görmüş durumda. Şimdi UPS ile ürünü geri yolluyorlar bana ve tutanak tutturmam gerektiğini söylüyorlar.

Ben paramı nasıl geri alabilirim, neler yapmam lazım ? Benim müşteri olarak bir hatam var mı ?


Ne yapacağımı şaşırdım herkes birbirine topu atıyor olan müşteriye oluyor.


Yardım ederseniz sevinirim. Sağlıklı günler.
 

Ekler

  • WhatsApp Image 2021-04-06 at 15.45.48(1).jpeg
    WhatsApp Image 2021-04-06 at 15.45.48(1).jpeg
    126.2 KB · Hit: 90
  • WhatsApp Image 2021-04-06 at 15.45.48.jpeg
    WhatsApp Image 2021-04-06 at 15.45.48.jpeg
    135.3 KB · Hit: 77
  • WhatsApp Image 2021-04-06 at 15.45.49.jpeg
    WhatsApp Image 2021-04-06 at 15.45.49.jpeg
    108.7 KB · Hit: 77

coolnext4

80+
Katılım
7 Nisan 2021
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Alper Öztürk
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #2
Son gelişmeler şöyle. Kargoyu bugün almadan, direk iade ettim. Beklemedeyim.
 
Katılım
17 Ağustos 2020
Mesajlar
261
Dahası  
Reaksiyon skoru
81
İsim
Atakan Yıldırım
Geçmiş olsun
 

coolnext4

80+
Katılım
7 Nisan 2021
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Alper Öztürk
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
şikayetvar.com'da yapmış olduğum şikayet üzerine en son böyle bir yanıt geldi itopya.com'dan.

Müşteri hizmetlerimiz ile görüşme sağladığınız tespit edilmiştir. Detaylı bilgi tarafınıza iletilmiştir üretici firmanın kontrol etmesi gerektiğini ve yapılacak iş akışı aktarılmış süreci kabul etmeyip ürünü istediğiniz görüşmeleriniz yer almaktadır. Yapılan şikayetinizde tüm işleyiş kontrol edilmekte olup onay vermediğiniz işlem sağlanmamıştır. Saygılarımızla


Burada telefon görüşmesini çarptırarak aktarıyor. Şöyle detaylandırayım ben iade etmek için gönderdim bunu fakat bana telefonla geri dönüş yapıldığında direk ürünün arızası ile ilgili konuşmaya başladılar ve görüşmenin akışı o şekilde devam etti.

itopya yetkilisi: Vidaları sıktık yüksek sesle müzik dinledik sorunu düzelttik.
ben: Hayır öyle düzelemez bu cızırtı müzik dinlemezken bile var hatta bilgisayara bile bağlamadan bir cızırtı geliyor diyorum.

Bu arada garanti bahsi geçiyor ve bende soruyorum peki garanti ye yollasak ne olur gibisinden aslında yola iade diye başlamıştım ama bu ihtimali de soruyorum ve işte o anda

itopya yetkilisi: "hatırlattığınız iyi oldu Alper Bey ürün bize gelirken zarar görmüş garanti bunu kabul etmeyebilir" tam olarak bu cümleyi kuruyor ve üstüne bunun için tutanak tuturmanız lazım diyince.

ben: tamam o zaman ürünü bana geri yollayın ne yapayım gibisinden diyorum çünkü ne yapıcağımı bilemiyorum itopya yetkilisi tutanağın benim tarafından tutturman gerektiği iddia ediyor,ben de detayları bilmediğimden o anda tamam diyorum.

Ve telefonu kapatıyorum. Bu görüşme whatsapp'dan hasar görmüş resimleri attıkları anda yapılıyor zaten. İlk ve tek görüşmemim şu ana kadar itopya.com ile bu.

Sonra araştırıyorum ve öğreniyorum ki benim tutanak tutturmam vs gerekmiyor basitçe cayma hakkımı kullanmak istiyorum ve tabii ki de ürünü kabul etmiyorum. THH'ne başvuruyorum. Elimde zaten ürünü paketlemeden önceki halinin videosu var onu şikayetvar.com'a attım biraz önce.

Benim burda bir hatam var mı ? Cayma hakkım halen geçerli sayılmaz mı ?

Herkese sağlıklı günler.

İade için ürünü paketlerken çekmiş olduğum video. Kayıt Tarihi: 05.04.2021

şikayetvar.com linki
 

coolnext4

80+
Katılım
7 Nisan 2021
Mesajlar
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Alper Öztürk
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
İtopya.com iade işlemini yaptı sorunu çözdüler ama uzun bir süreç oldu tabii ki, ilgilenen herkese teşekkür ederim.

Sevgiler,saygılar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
910,879
Mesajlar
8,337,053
Üyeler
141,351
Son üye
rtx4070super
Top Bottom