Lm10cucittini
80+
- Katılım
- 11 Ağustos 2023
- Mesajlar
- 216
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 77
- İsim
- Ahmet Taha Usta
Beyler bi zamandır burdayım beni göreniniz vardır illa, itopya dan sistem almıştım kurarken işlemci kutusunun kaoapı açıktı fotoğraf çektim sistemi kurduk açılmadı(ram yerlerini değiştirdik, farklı bi ekran kartı denedik vs) müşteri hizmetlerini aradık siz yapılması gerekeni yapmışsınız dedi, eyvallahh sonra teknik servise gitti ordaki adamı arasık kardeş sorun neymiş falan filan diye adam dedi ki siz işlemcinin pin lerini yamultmuşsunuz işlemci i5 12400f 13.nesil dedik pimler eski işlemcilerde olan bişey kimi kandırıyorsunuz adam bişey demedi devam etti sizin hatanız dedi aklıma paketin açık olduğu geldi bende fotoğrafı var vs. Dedim tamam dediler tamir bedeli olucak falan dedi bende bana tamir bedelinin dekontunu atın neyün sorunlu olduğunu atın diyip mail adresimi verdim tüketici hakem heyetine şikayet edicem bozuk mal gönderiyorsunuz bide işlemcide pin olmamasına rağman biz bozmuşuz muamelesi yapıyorsunuz dedim. Sonuç olarak ne mailime bir dekont gönderdiler ne de aradılar 2 hafta önce fönderdiğim pc bugün geri dönüyor umarım yine bi katakulli ile bozuk mal göndermemişlerdir. Ayrıca bir soru sorucam bence yapılmamıştır ama ordaki pc kurumunda bios güncellemesi ayarları vs. Yapıyorlarmı, teşekkürler okuduğunuz için
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bazı yazım yanlışları olabilir çok takılmayınBeyler bi zamandır burdayım beni göreniniz vardır illa, itopya dan sistem almıştım kurarken işlemci kutusunun kaoapı açıktı fotoğraf çektim sistemi kurduk açılmadı(ram yerlerini değiştirdik, farklı bi ekran kartı denedik vs) müşteri hizmetlerini aradık siz yapılması gerekeni yapmışsınız dedi, eyvallahh sonra teknik servise gitti ordaki adamı arasık kardeş sorun neymiş falan filan diye adam dedi ki siz işlemcinin pin lerini yamultmuşsunuz işlemci i5 12400f 13.nesil dedik pimler eski işlemcilerde olan bişey kimi kandırıyorsunuz adam bişey demedi devam etti sizin hatanız dedi aklıma paketin açık olduğu geldi bende fotoğrafı var vs. Dedim tamam dediler tamir bedeli olucak falan dedi bende bana tamir bedelinin dekontunu atın neyün sorunlu olduğunu atın diyip mail adresimi verdim tüketici hakem heyetine şikayet edicem bozuk mal gönderiyorsunuz bide işlemcide pin olmamasına rağman biz bozmuşuz muamelesi yapıyorsunuz dedim. Sonuç olarak ne mailime bir dekont gönderdiler ne de aradılar 2 hafta önce fönderdiğim pc bugün geri dönüyor umarım yine bi katakulli ile bozuk mal göndermemişlerdir. Ayrıca bir soru sorucam bence yapılmamıştır ama ordaki pc kurumunda bios güncellemesi ayarları vs. Yapıyorlarmı, teşekkürler okuduğunuz için