İade yaparlarsa güncel fiyattan iade yapmazlar. Fatura tutarı üzerinden iade yaparlar. İsterseniz iade alabilirsiniz.Arkadaşlar mousem 2. Kez bozuldu diye itopyaya gönderdim. ilk bozulduğu zaman yenisini gönderdiler. Şuan yinemi yenisini gönderirler yoksa iade alabilirmiyim?
maalesefArkadaşlar mousem 2. Kez bozuldu diye itopyaya gönderdim. ilk bozulduğu zaman yenisini gönderdiler. Şuan yinemi yenisini gönderirler yoksa iade alabilirmiyim?
Olsun hocam yeterli iade alsınlarİade yaparlarsa güncel fiyattan iade yapmazlar. Fatura tutarı üzerinden iade yaparlar. İsterseniz iade alabilirsiniz.
Hocam ürün kusurlu çıksa almazlarmı?maalesef
Müşteri hizmetleri ile iletişime geçip durumu anlatın. İade talep edin. Mağdur etmemeleri gerekir.Olsun hocam yeterli iade alsınlar
Hocam dün konuştum mail attılar o mailden kargoya verdim. Ablaya dedim iade alabilir miyim diye bana biseyler dedi ama anlamadımMüşteri hizmetleri ile iletişime geçip durumu anlatın. İade talep edin. Mağdur etmemeleri gerekir.
Bide nasıl iletişime geçicem ? Hangi tuşa basmam lazım ?Müşteri hizmetleri ile iletişime geçip durumu anlatın. İade talep edin. Mağdur etmemeleri gerekir.
Mesela 1 muhasebe 2 ürün hakkında bilgi alma. Ben hangisine basicamHocam dün konuştum mail attılar o mailden kargoya verdim. Ablaya dedim iade alabilir miyim diye bana biseyler dedi ama anlamadım
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bide nasıl iletişime geçicem ? Hangi tuşa basmam lazım ?
Telefondan yönlendirmeye göre basın. Yanlış bassanız da onlar gerekli yere yönlendirme yapar.Hocam dün konuştum mail attılar o mailden kargoya verdim. Ablaya dedim iade alabilir miyim diye bana biseyler dedi ama anlamadım
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bide nasıl iletişime geçicem ? Hangi tuşa basmam lazım ?
Mesaj otomatik birleştirildi:
Mesela 1 muhasebe 2 ürün hakkında bilgi alma. Ben hangisine basicam
İade kısımda faturadan değil güncel kura göre isteyın.Olmaz derlerse thhye verin seve seve güncel kurdan vermek zorundalar.Faturadan falan değil.Olsun hocam yeterli iade alsınlar
Mesaj otomatik birleştirildi:
Hocam ürün kusurlu çıksa almazlarmı?
Hocam ürünü alalı 14 günü geçti sorun olurmu ?İade kısımda faturadan değil güncel kura göre isteyın.Olmaz derlerse thhye verin seve seve güncel kurdan vermek zorundalar.Faturadan falan değil.
Ne gibi sorun?Ürünü alalı 14gün olmuşsa fiyat etkilemez çok.Ben de 1 yıl falan geçti sanıyorumHocam ürünü alalı 14 günü geçti sorun olurmu ?
merhaba ayıptır sorması hangi model buArkadaşlar mousem 2. Kez bozuldu diye itopyaya gönderdim. ilk bozulduğu zaman yenisini gönderdiler. Şuan yinemi yenisini gönderirler yoksa iade alabilirmiyim?
Cooler master mm711merhaba ayıptır sorması hangi model bu
Evet bunu teklif ediyorlar. Allah ellerine düşürmesin çok berbat ve zaman alan bir süreç İtopya'da garanti ve iade konuları.İade yaparlarsa güncel fiyattan iade yapmazlar. Fatura tutarı üzerinden iade yaparlar. İsterseniz iade alabilirsiniz.