Çözüldü✓ ITOPYA İade Problemi

Yalnız aklıma bir şey takıldı, iş THH'ye kalırsa ürünün ilk sahibi mi şikayette bulunabiliyor? Bildiğiniz üzere ben ürünün ilk sahibi değilim, nasıl işler orası bilemiyorum. İlk sahibini de böyle işlere sokmak istemiyorum hiç, hoş olmaz yani.
 
Öğlen 1 gibi İtopyadan aldığım işlemci elime ulaştı. 2-3 saat önce geri gönderdim değişim talebiyle. Üstünde macun kalıntısı ve yanında da güzel bir parmak izi olan işlemci göndermişler. Şimdi bu konuyu görünce acaba kaderime boyun eğip o işlemciyi kullansaydım daha mı iyi olurdu diye düşündüm. Yıllar önce de mağdur olmuştum ama akıllanmamışım.
 
2. el aldığın ürün için iade işlemini başlattıktan sonra iade kartını değiştirememeleri de şaibeli bir yaklaşım, kendi başına problem çıkaracak bir durum ki isteğin öncelikle ürünün değişimiydi.
Genel olarak iade konusunda ilk deneyimim olduğu için normali nedir nasıldır bilmiyorum. Normalde iade işlemleri farklı bir banka hesabına yapılabiliyor mu? Yani farklı şirketler farklı markalar üzerine konuşuyorum böyle bir şeyi yapabilen var mı yoksa fatura muhabbetleri yüzünden vesaire sadece satın alınan hesaba mı yapılabiliyor? Ayrıca ne saçma iş bu? Örneğin ben online olarak bir ürün aldım diyelim sonra belli başlı sebeplerden dolayı ürünü alırken kullandığım kartı ve banka hesabını kapattırdığımı düşüneyim. Eee? Bu durumda ne olacak? Böyle düşündüğümüz zaman mantıken normali bu olmasa gerek. İade edilecek olan hesap değişebiliyordur bence. Bu olay ITOPYA özelinde mi acaba onu merak ettim şu an.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Öğlen 1 gibi İtopyadan aldığım işlemci elime ulaştı. 2-3 saat önce geri gönderdim değişim talebiyle. Üstünde macun kalıntısı ve yanında da güzel bir parmak izi olan işlemci göndermişler. Şimdi bu konuyu görünce acaba kaderime boyun eğip o işlemciyi kullansaydım daha mı iyi olurdu diye düşündüm. Yıllar önce de mağdur olmuştum ama akıllanmamışım.
Geçmiş olsun umarım yaşadıklarımı yaşamazsınız, sizlere bol şans diliyorum. En kısa sürede değişimin gerçekleşmesi dileğiyle. Umarım iade diye işi yokuşa sürmezler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şu başlıkta konu görmeye o kadar alıştım ki... Hep aynı hikaye hep aynı senaryo. Müşteriyi takmayan destek ekibi, asla sağlanmayan müşteri memnuniyeti. Bunları görüp okuyup ona rağmen bu rezaleti tercih edip alışveriş yapanların da- neyse

Bir de yetmez miş gibi koskoca rezil bir firmanın konusu aylardır forumun tepesinde gezmesi çok sinir bozucu. Her foruma girdiğimde gözüme batıyor artık. Bu firmaya olan nefretim hiç geçmeyecek.
Keşke elimde olsaydı da başka mouse, başka mağazadan alınmış bir mouse alsaydım dediğim gibi. İleri görüşlülük 0, hem ikinci el aldığım için sahibi bir başkası olduğundan dolayı sıkıntı çekiyorum böyle olacağını düşünmemiştim açıkçası.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Alyx
Arena Teknik Servise bir bakayım dedim "İstek reddedildi, Müşteriye teslim edildi" falan yazıyor bu ne böyle? Normal mi arkadaşlar?
1748017506641.webp
 
GÜNCELLEME

Şikayetvar'a şikayet yazdım. Daha doğrusu yazamadım. Neden? Çünkü neredeyse 60 günlük bir süreç ve taaa en başlarda neler yaşandığını hatırlayamadığım için maillere tekrar baktım. Buraya kendi kafamdan yazdığım şeylerde o kadar çok detayı atlamışım ki anlatamam. Atladığım detaylarla birlikte en ince ayrıntısına kadar açıklayıcı bir şekilde şikayetvar'a yazayım dedim. Yarısını bitiremeden 2500 karakter sınırına dayandım. Şikayetin yarısını bile yetiştiremedim siz düşünün. O kadar rezil bir süreç ki neresinden tutsam elimde kalıyor şikayeti yazarken bile kelime sınırına takıldık arkadaş hahahah.

Eğer şikayetin altına yorum olarak ekleniyorsa öbür yarısına da oradan devam edeceğiz mecbur.
 
GÜNCELLEME

Şikayetvar'a şikayet yazdım. Daha doğrusu yazamadım. Neden? Çünkü neredeyse 60 günlük bir süreç ve taaa en başlarda neler yaşandığını hatırlayamadığım için maillere tekrar baktım. Buraya kendi kafamdan yazdığım şeylerde o kadar çok detayı atlamışım ki anlatamam. Atladığım detaylarla birlikte en ince ayrıntısına kadar açıklayıcı bir şekilde şikayetvar'a yazayım dedim. Yarısını bitiremeden 2500 karakter sınırına dayandım. Şikayetin yarısını bile yetiştiremedim siz düşünün. O kadar rezil bir süreç ki neresinden tutsam elimde kalıyor şikayeti yazarken bile kelime sınırına takıldık arkadaş hahahah.

Eğer şikayetin altına yorum olarak ekleniyorsa öbür yarısına da oradan devam edeceğiz mecbur.
Benzer bi iade sorunundan 3 ay uğraştım en sonunda aldığım ürünün 3-4 gömlek üstünü aldım bu itopya çok alavere dalavere çeviren bi firma o yüzden iadeni aldıktan sonra tekrar bulaşma. Sorun yaşamayanlar da vardır ama yine de alışverişi hak etmiyorlar bana göre.
 
@itopya.com hakkınız da hiç hayırlı konu açıldığını görmedim. benim 64gb flash da göndermediniz :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

GÜNCELLEME

Şikayetvar'a şikayet yazdım. Daha doğrusu yazamadım. Neden? Çünkü neredeyse 60 günlük bir süreç ve taaa en başlarda neler yaşandığını hatırlayamadığım için maillere tekrar baktım. Buraya kendi kafamdan yazdığım şeylerde o kadar çok detayı atlamışım ki anlatamam. Atladığım detaylarla birlikte en ince ayrıntısına kadar açıklayıcı bir şekilde şikayetvar'a yazayım dedim. Yarısını bitiremeden 2500 karakter sınırına dayandım. Şikayetin yarısını bile yetiştiremedim siz düşünün. O kadar rezil bir süreç ki neresinden tutsam elimde kalıyor şikayeti yazarken bile kelime sınırına takıldık arkadaş hahahah.

Eğer şikayetin altına yorum olarak ekleniyorsa öbür yarısına da oradan devam edeceğiz mecbur.
sikayetin altında yorum olarak ekleniyor fakat gelişme olarak gözüküyor o sayfada :)
 
@itopya.com hemen çözer güzel ahlaklı firmadır
itopya ve ahlak? :D Hiç gülesim yoktu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Zamanında bende corsair void elite wirelles kulaklığımı garantiye gönderdim,
servis değişim yazdı ama bunlar ellerinde stok olmadıkları iddia edip ( WEB SİTELERİNDE STOK VAR GÖRÜNÜYOR FAKAT BANA YOK DENİLİYOR ) başka bir ürün verelim denildi ama ürünü 900tl ye almıştım, o ürün artık 2500tl civarıydı aynı fiyat bandında değil 900tl lik bir ürün gönderebileceklerini söylediler. Elimden gelen heryere şikayet ettim ve sıfır ürünümü zar zorda olsa aldım, o gün bugundur itopyadan alışveriş yapmıyorum, yapacak arkadaşlarımada tavsiye etmiyorum.
 
@itopya.com hakkınız da hiç hayırlı konu açıldığını görmedim. benim 64gb flash da göndermediniz :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


sikayetin altında yorum olarak ekleniyor fakat gelişme olarak gözüküyor o sayfada :)
Aynen öyle, şikayet markaya iletilmiş olarak gözüküyor. Devamını da mecbur gelişme olarak ekledim. Başlığı kendisi otomatik yazmış bu arada, neyse.
1748037078039.webp
 
Son düzenleme:
Aynen öyle, şikayet markaya iletilmiş olarak gözüküyor. Devamını da mecbur gelişme olarak ekledim. Başlığı kendisi otomatik yazmış bu arada, neyse. Bir daha da ITOPYA'dan alışveriş yapmayı düşünmüyorum, kimseye de tavsiye etmem. Dilimiz yandı bir kere, bari parayı alaydık.
Alıntıyı görüntüle

Bununla VALORANT oynamaya çalışıyorum ITOPYA sayesinde Radyant'a kasacağım inşallah 😎😎 Teşekkürler ITOPYA Alıntıyı görüntüle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Tüketicinin ağzından DEĞİŞİM kelimesi çıkınca merkezde kırmızı alarmlar çalıyor, OHAL ve seferberlik ilan ediliyormuş öyle duydum ne kadar doğru bilemem. Değişimden çok korkuyorlar. Sinirlerim bozuldu artık dalgaya vuruyorum mevzuyu mouse'unu da bilmem ne yapayım iadeyi de bilmem ne yapayım arabalı mouse'umla devam edicem az kaldı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Ha bu arada ben de aynı durumdan müzdaribim şu anda o mouse'un dengi olarak RAZER Cobra'yı düşünürsek Cobra'nın fiyatı şu an 1850TL. Ben bu kıçı kırık 600TL'yi ne yapayım şimdi? O yüzden başta değişim istemiştim ama hem sabırsız hem de bu konuda deneyimsiz bir tüketici olduğum için ITOPYA'NIN YILDIRILAN TÜKETİCİLERİ sınıfına ben de dahil olmuş bulundum.

YILMAZ AĞABEY YILMIYOR, BİZLERİ YILDIRIYOR. Helal olsun kendime valla çok güzel söyledim.
bir daha bu sayfadan alışveriş yapmamanız dileğiyle geçmiş olsun
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,098,783
Mesajlar
9,882,681
Üyeler
174,783
Son üye
Aynur7272
Geri
Top