20.10.2024 verdiğim sistem siparişim için ertesi günü pazartesi beylikdüzü itopya ya gidip sistemimi ne zaman teslim alabileceğimi sordum. Bana "M2SSD kategorisinde seçtiğim ürünün mağazada bulunmadığını depodan teslimi yapılınca montajın yapılacağı söylendi. Çarşamba gününe (23.10.2024) kadar bekledim ve itopya whatsapp destek hattına yazıp eğer teslimat çok uzun sürecekse muadili bir ürünle değiştirmek istediğimi ve fiyat farkını ödeyeceğimi söyledim, bana "m2ssd ürününüzün depodan teslimatı sağlanmış hala değişim istiyor musunuz?" diye soru yönelttiler, ben de eğer sistemin montajına engel bir durum kalmadıysa değişimi iptal edelim dedim, onaylandı ve orda konuşma bitti. Cumartesi gününe kadar (26.10.2024) siparişim hakkında haber bekledim, gelmedi. Şikayetvar üzerinden şikayet oluşturdum size döneceğiz diyip dönmediler şikayetimi kapattılar. Cumartesi akşamı arkadaşımın da itopya üzerinden sistem aldığını ve ertesi gün için teslim tarihi aldığını öğrendim. Pazar günü(27.10.2024) Arkadaşımla beraber sistemini teslim almaya ve kendi sistemimin durumunu öğrenmeye gittim.(Not: Salıdan pazara kadar olan süreçte müşteri hizmetleri her seferinde biz sizi arayacağız dedi sistemim hakkında bir kere bile olsun durum raporu vermedi. Teslimat süresinin 3-5 iş günü yazdığını ve bu süreyi geçtiğini söylediğimde, "bu bilgiler sitemizde yazıyor" diyip konuyu kapattılar) gittiğimde konuştuğum arkadaş, suratıma benle dalga geçer gibi bakıp sırıta sırıta bana baştan savma cevaplar verdi ve montaj aşamasına girdiğini hafta içi en geç salıya kadar teslim edileceğini söyledi. Pazartesi günü (28.10.2024) sistemim için müşteri hizmetlerini aradım, 2 kere suratıma kapattılar. 3. arayışımda ismimi söylediğimde suratıma kapattıklarını ve yapmamalarını söyledim, (altyapı çalışması var kusura bakmayın dediler) sorunumu anlattım siparişimi vereli 8 gün olduğunu söyledim, ısrarım üzerine konuştuğum arkadaş beni hatta bekletti ve hatta beni geri aldığında "çarşamba akşamı 18.30 da sisteminizi teslim alabilirsiniz arda bey." dedi. Çarşamba günü (bugün) tam 18.40 da sistemimi teslim almaya gittim, sisteminiz hala montaj aşamasında dediler. Ben de üzerine bana bu saat ve tarihin müşteri hizmetleri tarafından verildiğini ve bakılmasını istediğimi söyledim (artık canıma tak etti ve alttan alamamaya başladım biraz sert bir tavırla konuştum) bu sefer ilgilenen iki arkadaş daha önce gittiğim 2 seferde ilgilenen arkadaşlardan farklıydı, kendileri internet siparişleriyle ilgileniyormuş. Bana "Siparişiniz bizim sistemimize düşmemiş o yüzden montajı başlamamış." dendi. Ben de bunun üzerine mağazaya 3 defa müşteri hizmetlerine de onlarca defa bağlandığımı söyledim. Müşteri hizmetlerine her bir aksaklık olabilir lütfen kontrol edin dediğimde aynı geçiştirme cevapları almamdan belliydi zaten durumun bu noktaya geleceği. Kimseden bir özür dahi almadım. Sorunumu hemen çözmek için uğraşmadılar yarın bildireceğiz onay geldiği zaman sisteminizin montajını yapar size haber veririz, bizim de başımıza ilk defa böyle bir şey geliyor dediler. Oysa ki mağazaya kaç defa gittim hiçbir eleman kalkıp kontrol etmedi mi bu işte bir terslik var diye. Uzun lafın kısası ne özür dilendi , ne sorunum çözüldü. Müşteri memnuniyeti diye gezinen firma bir sistemi toplamayı dahi beceremedi