Neler Yeni

İtopya ve bolt kargo mağduriyeti

4malite

80+
Katılım
7 Haziran 2024
Mesajlar
4
Reaksiyon skoru
0
Bugün itopyadan sipariş etmiş olduğum monitör bolt adında kargo firması tarafından şahsıma teslim edildi. Monitörü incelemeye fırsat kalmadan bırakıp gittiler o anda hemen inceleyip ürünün kutusunda hasar olduğunu görüp kargo firmasına durumu bildirmek için ulaşmaya çalıştığımda uzun süreler ulaşamadım bu süre zarfında itopya müşteri hizmetleriyle yaptığım görüşmede bana yardımcı olamayacaklarını belirttiler kargo firmasına ulaşamadığımı söylediğim halde. daha sonrasında whatsapp dan fotoğraf istediler bu şekilde fotoğraf attım ve beni tekrardan kargo firmasına yönlendirdiler yalnız kargo firmasına ulaşamadığımı defalarca belirttiğim halde ısrarla yardımcı olamayacaklarını belirttiler sorunun kendilerine ait olmadığını söyleyerek konuyu başından savdılar. Daha sonrasında bolt kargo firması bana dönüş yaptığında whatsapp üzerinden, bana itopya ile görüşmemi söyledi komik olan taraf ortada mağdur olan benim mağdur eden taraflar sürekli topu birbirine atıyor arkadaşlar video çektim güzel bir şekilde anlattığım linkini paylaşıcam sizden tek ricam bu mağduriyetin giderilmesi adına beni desteklemeniz.
 

Ekler

Son düzenleme:
Hocam bende itopya ve bolt kargodan paket teslim aldım. Paketi bana teslim ettiğinde kurye paketi kontrol edin öyle teslim alın dedi ve kapıda 3-4 dakika kadar beklemişti. Anladığım kadarıyla kurye hiç beklemeden direkt gitmiş. Sorunu Bolt kargo ile iletişime geçerek çözmen lazım. Sitelerinde e-posta adresi var ise mail atarak ulaşmayı denemelisin.

Birde paketi açtığında üründe bir hasar gördün mü? (Üründe sorun yoksa kullanım yap gitsin)
 
yükleniyor şuanda arkadaşlar şimdiden tüm destekleriniz için çok teşşekür ediyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bende itopya ve bolt kargodan paket teslim aldım. Paketi bana teslim ettiğinde kurye paketi kontrol edin öyle teslim alın dedi ve kapıda 3-4 dakika kadar beklemişti. Anladığım kadarıyla kurye hiç beklemeden direkt gitmiş. Sorunu Bolt kargo ile iletişime geçerek çözmen lazım. Sitelerinde e-posta adresi var ise mail atarak ulaşmayı denemelisin.

Birde paketi açtığında üründe bir hasar gördün mü? (Üründe sorun yoksa kullanım yap gitsin)
Kankam oled monitör ve gerçekten pahalı olduğu için açıp kullanma veya deneme riskine girmek istemiyorum daha sonra kullandığımı ima edip bende kalırsa gerçekten çok üzücü olur benim için ve dediğin gibi bende bekleme falan olmadı kesinlikle ilk dakikadan beri kendim çözmeye çalışıyorum ve saatlerdir çok yoruldum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

 
Son düzenleme:
Geri
Top