Neler Yeni

Öneri İtopya: Vitrini Parlak, Hizmeti Karanlık

Katılım
30 Mart 2025
Mesajlar
32
Reaksiyon skoru
9
Bugün 3 günde gelecek denilen kargonun 13 gün kaybolup, sonunda “adres yoktu” bahanesiyle geri dönmesidir mevzu.
Mağazada “ürün garantili mi?” dediğimde başını kaldırmadan “tabiii(yalan söylüyor)” cevabını işitmektir.
sorun 5 gün deyip 20 gün iletişime geçmemeleridir.
Müşteri hizmetlerini arayıp dakikalarca bekledikten sonra “sadece muhabbet etmektir” mesele.

Ben bu süreçte yalnızca paramla rezil olmadım.
Sabrım tükendi, vaktim ziyan oldu, karşıma bir muhatap dahi çıkmadı.
İki ay boyunca bir ürünün arkasından koşturuldum. Aldığım tek cevap: sessizlik.

Parayı alırken maşallah her şey dört dörtlük.
Ama mesele hizmete, desteğe geldi mi...
Telefonlar açılmaz, maillere dönülmez, mesajlar görülür ama cevapsız kalır.
Bu teknik bir mesele değil, bu hürmetsizliktir.
Bu, müşteriyi yok saymanın, adam yerine koymamanın sessiz şeklidir. asli şekilde bu bir küfürdür.

Bu yaşadığım yalnız bana ait değil.
Bu memlekette milyonlarca insan aynı mağduriyeti yaşıyor.
Çünkü artık sadece para değil, itibar da, sabır da, insanlık da kaybediliyor.

Ve bu yaşananların müsebbibi açık: @itopya.com .
Reklamla, influencer’la vitrin parlatıp, hizmette sınıfta kalan bir zihniyet.

Ve bu zihniyetin ayak izlerini takip eden diğer firmalara da,
her eleştiriye “Ama ben bir sorun yaşamadım ki” diyerek söze giren huysuzlara da bir çift lafım var:
Bugün senin başına gelmedi diye, yarın gelmeyecek sanma.
İnsanın başına gelmeden anlamadığı şeydir zulüm.

Biz cüzdan değil, insanız.
Ve biz sustukça bu düzen büyüdü.
Ama artık sükût yok.

ve size bir tavsiye hasanlar(bağzı) dan uzak durun bize saygı duyanlar hep hanslar.
1746125356292.webp
 
Maalesef ki doğru rezil oluyor tüketici başıma hiç gelmedi ama gelenlere sabır diliyorum. Umarım bir gün bu sistem düzelir.
 
Bugün 3 günde gelecek denilen kargonun 13 gün kaybolup, sonunda “adres yoktu” bahanesiyle geri dönmesidir mevzu.
Mağazada “ürün garantili mi?” dediğimde başını kaldırmadan “tabiii(yalan söylüyor)” cevabını işitmektir.
sorun 5 gün deyip 20 gün iletişime geçmemeleridir.
Müşteri hizmetlerini arayıp dakikalarca bekledikten sonra “sadece muhabbet etmektir” mesele.

Ben bu süreçte yalnızca paramla rezil olmadım.
Sabrım tükendi, vaktim ziyan oldu, karşıma bir muhatap dahi çıkmadı.
İki ay boyunca bir ürünün arkasından koşturuldum. Aldığım tek cevap: sessizlik.

Parayı alırken maşallah her şey dört dörtlük.
Ama mesele hizmete, desteğe geldi mi...
Telefonlar açılmaz, maillere dönülmez, mesajlar görülür ama cevapsız kalır.
Bu teknik bir mesele değil, bu hürmetsizliktir.
Bu, müşteriyi yok saymanın, adam yerine koymamanın sessiz şeklidir. asli şekilde bu bir küfürdür.

Bu yaşadığım yalnız bana ait değil.
Bu memlekette milyonlarca insan aynı mağduriyeti yaşıyor.
Çünkü artık sadece para değil, itibar da, sabır da, insanlık da kaybediliyor.

Ve bu yaşananların müsebbibi açık: @itopya.com .
Reklamla, influencer’la vitrin parlatıp, hizmette sınıfta kalan bir zihniyet.

Ve bu zihniyetin ayak izlerini takip eden diğer firmalara da,
her eleştiriye “Ama ben bir sorun yaşamadım ki” diyerek söze giren huysuzlara da bir çift lafım var:
Bugün senin başına gelmedi diye, yarın gelmeyecek sanma.
İnsanın başına gelmeden anlamadığı şeydir zulüm.

Biz cüzdan değil, insanız.
Ve biz sustukça bu düzen büyüdü.
Ama artık sükût yok.

ve size bir tavsiye hasanlar(bağzı) dan uzak durun bize saygı duyanlar hep hanslar.
Alıntıyı görüntüle
@itopya.com umarım konuyu önemsersin
 
Hocam düzelecek ama hepimiz elimizi taşın altına koymamız gerek.
Alışverişlerim %99 hep internet üzerinden olur bahsi geçen ve geçmeyen bir çok bilindik ve riskli diye düşünülen yerlerden alırım ürünleri
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ürünleri snerj itopya gaming gen incehesap hiç başıma gelmedi şans mı nedir bilmiyorum ama gelse başıma uğraştıracaklarına kesinlikle eminim illa zor yoldan söke söke hakkımızı aramamızı istiyorlar.
 
Alışverişlerim %99 hep internet üzerinden olur bahsi geçen ve geçmeyen bir çok bilindik ve riskli diye düşünülen yerlerden alırım ürünleri
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ürünleri snerj itopya gaming gen incehesap hiç başıma gelmedi şans mı nedir bilmiyorum ama gelse başıma uğraştıracaklarına kesinlikle eminim illa zor yoldan söke söke hakkımızı aramamızı istiyorlar.
evet hocam onalarında işine geliyor. parayı aylarca bekletiyorlar hesaplarda ordanda para kazanıyorlar. teknik serviste lcd panel daha pahalı diye o topa girmiyor ama disbiritörden parayı alıyor dörtbiryanımız yolsuzluk valla.
 
Mecbur kaldım 2 defa falan alışveriş yaptım uygun diye ikisinde de berbat bir deneyim yaşadım. Berrrbat bir firma. Yeminliyim tekrar bir şey almamaya :) Parayı sağa sola reklamla dağıtacaklarına hizmet altyapılarına yatırım yapsınlar.
 
Mecbur kaldım 2 defa falan alışveriş yaptım uygun diye ikisinde de berbat bir deneyim yaşadım. Berrrbat bir firma. Yeminliyim tekrar bir şey almamaya :) Parayı sağa sola reklamla dağıtacaklarına hizmet altyapılarına yatırım yapsınlar.
keşke kafaları bassa hocam ama nafile, biz eğer almassak ya batacaklar onlar yerlerine işlerini hakkıyla yapanlar ortaya çıkıcak elbette.
ben bu zamana kadar en az 100 kişiden fazla kişiye engel oldun itopyadan almaması için gerekirse kendim topladım adamlara ama aldırmadım. şimdi kaar ettiklerini zannediyorlar ama en büyük zararı yaşıyorlar. ve yapmayada devam edicem. yakın zamanda youtubede ulusa sesleniş yapcam.
 
Geri
Top