29 Ağustos 2019'da sipariş verdiği eylül bilmem kaç cuma günü gelen donanım arşivi v3.5 kasam 6 ay sonra anakart sorunu çıkardı. Sorun BIOS'u ve Windows 10'u boot etmemesi ve sinyal vermemesi. Sonra sorunu kendim BIOS pili ile BIOS sıfırlayarak düzelttim ve bu sorun böyle ara ara oldu ve hep BIOS sıfırlayarak düzelttim. Geldik 2021 şubat ayına. O ay bu bende meşhur olan sorun 9. kez başıma geldi ve bu ay Power Supply'dan yoğun bir fan sesi ile devam etti. Artık anakart sorunu yaşaya yaşaya canım sıkılmıştı ve fan sesi beni rahatsız ediyordu. O ay kasamı bütün olarak İtopya'ya verdim. Dediğim şikayetler anakart BIOS veya Windows'u boot etmiyor. PSU'dan yoğun bir fan sesi geliyor. 1 ay sonra kasamı aldığımda İtopya'nın garanti süreci ve değişen parçaları bana söyledi RAM ve SSD değişmiş CPU iadeye düşmüş. İtopya CPU stoktan değişimi yapıldı dedi ben bu anda kıllandım çünkü ben Ryzen 5 1600 AF kullanıyordum ve kasamı alıp CPU-Z açtım ki ne göreyim? İşlemci 14nm yazıyor. 31 Mart 2021 akşamı İtopya'ya bir mail attım bana yanlış CPU takıldı diye. 6 ay oldu ve bana hala cevap verilmedi. Elimdeki faturamda sadece AMD Ryzen 5 1600 yazıyor. Acaba elimdeki fatura ve mail ekran fotoğrafı ile gitsem eski işlemcimi verirler mi? Amacım işlemci yenilemek değil sadece merakımdan sordum ama böyle bir sorumsuz firma görmedim.
Bilgisayarımı verdiğimde ekran kartını da yetkili servisine vermişler ve müşteri şikayeti olarak mavi ekran veriyor yazmışlar. Komik bir durum.
Bilgisayarımı verdiğimde ekran kartını da yetkili servisine vermişler ve müşteri şikayeti olarak mavi ekran veriyor yazmışlar. Komik bir durum.
Son düzenleme: