Rezanix
80+
- Katılım
- 13 Nisan 2021
- Mesajlar
- 460
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 169
- İsim
- Enes Uygun
Arkadaşlar 26.04.2021 tarihinde İtopya üzerinden sipariş verdiğim XPG 2TB Gammix S70 SSD olması gereken hızda çalışmadığından ve sıcak çalıştığından dolayı servise yollamıştım. Yolladığım SSD "arıza tespit edilmedi" ibaresi alarak geri gönderilmişti. Geçen ayda ekran kartımda arıza olduğu için servise yolladığımda, ekran kartının ne durmda olduğunu öğrenmek için servis takip sitesine gittim. Site üzerindeki "Son 10 Sorgu" kısmında daha önce SSD'yi gönderdiğimden dolayı SSD'nin seri numarası da duruyordu. SSD'yi de bir sorgulayayım diyerek garanti takibi yaptığımda "Garanti süresi bitmiş." yazısını gördüm. 26 Nisan 2021'de sipariş verdiğim ürünün 21 Mart 2023 tarihinden daha önceki bir tarihte garantisi nasıl bitebiliyor? Ayrıca 21 Mart 2023 ürünün garantisinin bittiğini tesadüfen öğrendiğim tarih yani öğrendiğim tarihten aylar öncesinde de bitmişte olabilir. Kısacası en az 2 yıl garantili satılan bir ürünün 2 yılını doldurmadan en az 1.5-2 ay önce bir tarihte bitmesi nasıl mümkün olabiliyor? İtopya ile daha önce garanti sürecinde çok büyük sorunlar yaşamıştım ve bir daha alışveriş yapmamaya karar vermiştim. Birkaç yerde okuduğumda da bazı insanlara kullanılmış, ikinci el hatta tamir görmüş ürünler yolladığı hakkında şikayetler gördüm zaten satın aldığım tarihten itibaren yüksek sıcaklık ve olması gereken hızın altında çalışan sorunlu SSD'nin bir de garantisinin erken bittiğini gördüğümde ikinci el, kullanılmış ürün yolladıklarını düşündüm. Bu konuyu biraz gecikmeli açmamdaki sebepte ekran kartımın garantiden dönmesini bekliyordum zaten ekran kartımda "arıza tespit edilmedi" ibaresi alarak geri döndü Bundan sonra İtopya üzerinden kesinlikle alışveriş yapmayacağım ve çevremdekileri olabildiğince bilgilendirmeye çalışacağım. Yayıncılara, YouTuber'lere, fenomenlere parayı basıp sempati ve güven kazanma dışında hiçbir şey yapmıyorlar. Tüm sistemi İtopya üzerinden topladığım için çok pişmanım.