Neler Yeni

İtopya'nın ekran kartı iadesinde gösterdiği adaletsizlik

CnKYgT

80+
Katılım
24 Mayıs 2021
Mesajlar
95
Dahası  
Reaksiyon skoru
40
İsim
cenk yigit
1660s gigabytle lı sistem satışı yapıyorlar

RX5500XT bir AMD bordu siz 1660s nvidia bordu istiyorsunuz böyle bir şey mümkün değil hocam. Yine muadil ürün yine ancak AMD temelli olabilir ayrıca kendi stoklarında olan ürünü size vermek zorunda değiller, distribütör muadil ürün veya birebir ürünü satıcıya tedarik etmediği sürece ancak para iadesi alabilirsiniz
 
Katılım
4 Aralık 2020
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Gökay Baytok
Ürünü yurtdışından türkiyeye getiren distribütör , firmaları satması için dağıtan distribütör , servise karar veren distribütör . distribütör'ün karar verdiği servis değişim veya iade kararı vermiş bunu da kimden satın aldıysan başvur diye müşteriye vermiş . Bu noktada distribütör satıcılara gelecek değişimler için ben size kart yollacağım verin derse satıcıya kartı temin eder satıcı da buna uygun hareket eder . distribütör satıcıya kart temin etmiyorsa satıcı ne yapabilir ? Ortada bir sorun var ve çözümün yolu vakit kaybetmeden tüketici haklarına başvurmak ama burada suçluyu ayrıştırmak önemli yoksa uzun sürecin konusunda elinizde yine hava olur
Arena bilgisayar elimde ekran kartı yok diyor hiç stokları yokmuş , itopyanın elinde muadili olan 1660s var gigabyte onun distribütörü de arena bilgisayar.Örneğin o ekran kartını bana verebilirler üstüne eksik kalırsa 1000 -1500 tl de verebilirim. Sonra itopya , arena bilgisayarda stok geldiği zaman bu ekran kartını yerine koyabilir mağduriyet oluşmamış olur. Bunu yapabilecekleri kadar büyük firmalar olduğunu düşünüyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

RX5500XT bir AMD bordu siz 1660s nvidia bordu istiyorsunuz böyle bir şey mümkün değil hocam. Yine muadil ürün yine ancak AMD temelli olabilir ayrıca kendi stoklarında olan ürünü size vermek zorunda değiller, distribütör muadil ürün veya birebir ürünü satıcıya tedarik etmediği sürece ancak para iadesi alabilirsiniz
RX5500XT bir AMD bordu siz 1660s nvidia bordu istiyorsunuz böyle bir şey mümkün değil hocam. Yine muadil ürün yine ancak AMD temelli olabilir ayrıca kendi stoklarında olan ürünü size vermek zorunda değiller, distribütör muadil ürün veya birebir ürünü satıcıya tedarik etmediği sürece ancak para iadesi alabilirsiniz
rx 5600 mech te var ellerinde
Mesaj otomatik birleştirildi:

RX5500XT bir AMD bordu siz 1660s nvidia bordu istiyorsunuz böyle bir şey mümkün değil hocam. Yine muadil ürün yine ancak AMD temelli olabilir ayrıca kendi stoklarında olan ürünü size vermek zorunda değiller, distribütör muadil ürün veya birebir ürünü satıcıya tedarik etmediği sürece ancak para iadesi alabilirsiniz
Üstat ayrıca benim zararımı da bir göz önüne alalım. Diyelim 5000 TL lik ekran kartı sahibiydim bozuldu, fatura 1500 tlden kesildiği için 3500tl burdan kaybediyorum. Yeni bir kart alıcam en az 6000tl diyelim kartın bana maliyeti 9500 tl olmuş olucak.
 
Son düzenleme:

CnKYgT

80+
Katılım
24 Mayıs 2021
Mesajlar
95
Dahası  
Reaksiyon skoru
40
İsim
cenk yigit
Arena bilgisayar elimde ekran kartı yok diyor hiç stokları yokmuş , itopyanın elinde muadili olan 1660s var gigabyte onun distribütörü de arena bilgisayar.Örneğin o ekran kartını bana verebilirler üstüne eksik kalırsa 1000 -1500 TL de verebilirim. Sonra itopya , arena bilgisayarda stok geldiği zaman bu ekran kartını yerine koyabilir mağduriyet oluşmamış olur. Bunu yapabilecekleri kadar büyük firmalar olduğunu düşünüyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam bakın mevzuyu burada konuşarak ne yazık ki çözemeyiz, bu istediğinizi 2 tarafta da yazılı olarak iletip yazılı bir cevap almalısınız, bundan sonra bütün yollar tükenince elindeki kanıtlarla tüketici haklarına Gideceksiniz. Amazon ile bir sorun yaşadık ve o kadar müşteri yanlısı firma yardımcı olamadı. Tüketici haklarına gittim ve 20 gün sonra daha yetkili bir amazon personeli aradı sorunu çözdü.
 

Faristod

80+ Bronze
Katılım
3 Haziran 2021
Mesajlar
1,346
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,088
Yaş
22
İsim
Arda Aydın
Eğer sigortası bitmemişse aynısı yoksa muadili o da yoksa bir üst serisini göndermek zorundalar diye biliyorum
 
Katılım
4 Aralık 2020
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Gökay Baytok
Hocam bakın mevzuyu burada konuşarak ne yazık ki çözemeyiz, bu istediğinizi 2 tarafta da yazılı olarak iletip yazılı bir cevap almalısınız, bundan sonra bütün yollar tükenince elindeki kanıtlarla tüketici haklarına Gideceksiniz. Amazon ile bir sorun yaşadık ve o kadar müşteri yanlısı firma yardımcı olamadı. Tüketici haklarına gittim ve 20 gün sonra daha yetkili bir amazon personeli aradı sorunu çözdü.
İtopya ile konuştum onlar alternatifsiz ücret iadesi dediler. Arenayı aradım sene sonuna kadar stok bekleyebilirsiniz dediler, stoğu takip et falan. Çözüm yaratılacak bir şey yok maalesef ki , tüketici hakem heyetine bugün başvurumu yaptım. Fatura itopyaya kesildiği için şikayeti onun üzerinden yaptım. Dünden beri yazdığın şeyler için de teşekkür ederim ne demek istediğini anladım. Arayı tüketici hakem heyeti bulacaktır. Bulmazsa davamı sürdüreceğim.
 

CnKYgT

80+
Katılım
24 Mayıs 2021
Mesajlar
95
Dahası  
Reaksiyon skoru
40
İsim
cenk yigit
İtopya ile konuştum onlar alternatifsiz ücret iadesi dediler. Arenayı aradım sene sonuna kadar stok bekleyebilirsiniz dediler, stoğu takip et falan. Çözüm yaratılacak bir şey yok maalesef ki , tüketici hakem heyetine bugün başvurumu yaptım. Fatura itopyaya kesildiği için şikayeti onun üzerinden yaptım. Dünden beri yazdığın şeyler için de teşekkür ederim ne demek istediğini anladım. Arayı tüketici hakem heyeti bulacaktır. Bulmazsa davamı sürdüreceğim.
İnşallah kısa sürede istediğiniz gibi boarda kavuşursunuz , konunun daha hızlı çözüme kavuşması adına https://support.sapphiretech.com/Default.asp?lang=eng adresinden yaşadığınız ve size yaşatılan durum ürün bir bildirim açmanızı tavsiye ederim , bu tarz sorunlara genel merkezler daha kolay çözüm üretebiliyorlar .
 
Katılım
4 Aralık 2020
Mesajlar
17
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
İsim
Gökay Baytok
İnşallah kısa sürede istediğiniz gibi boarda kavuşursunuz , konunun daha hızlı çözüme kavuşması adına https://support.sapphiretech.com/Default.asp?lang=eng adresinden yaşadığınız ve size yaşatılan durum ürün bir bildirim açmanızı tavsiye ederim , bu tarz sorunlara genel merkezler daha kolay çözüm üretebiliyorlar .
Sanırım daha önce söylemiştiniz o zaman atmıştım zaten şöyle bir cevap verdiler. “We will not intervene between end customers and resellers/distis. For your issue, there is not much we can do , as we are not able to ship any RMA replacements/repaired products directly into Turkey.” Belki olayı tam anlatamamışımdır, tekrar yazarsam iyi olabilir
 
Top Bottom