Neler Yeni

KabasakalOnline Rezaleti Ve Canlı Destek Üslupsuzluğu

Katılım
25 Şubat 2024
Mesajlar
7
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Umut Toksal
KabasakalOnlinedan olan son alışverişim ve bu konuda yaşadığım profesyonelsizliği rezilliği ve müşteri hizmetlerinin üslupsuzluğunu anlatacağım. 21 mart perşembe günü kabasakaldan yapmış olduğum 5000RP alışverişte kartımdan 2 kere ücret çekilmesini ve gpay üzerinden yaşadığım sorunu müşteri hizmetlerine yani canlı desteğe anlattım lakin kendileri hiç yardımcı olmadı ve beni hukuk yoluyla tehtit ederek şikayet vardaki şikayetimi sildirmeye çalıştı. olay şöyle oldu arkadaşlar. Kabasakal üzerinden üyeliksiz bir şekilde rp alışverişi yapıyordum. Rp'mi ilk almaya çalıştığımda son ödeme kısmında gpay üzerinden bi hata aldım ve ödemenin gerçekleşmediğini düşündüm e posta ve banka hesabımı kontrol ettiğimde bir çekim olmamıştı kodda gönderilmemişti. Sonra tekrar aynı şekilde denedim 2. denememde oldu parayı hesabımdan çekti ve rp kodunu e posta adresime gönderdi. Kodumu kullandım aradan geçen 3 4 saat sonra hesabıma baktığımda hemen 2 3 dakika sonra tekrar bir çekim olmuş ve kod e posta adresime gönderilmiş. Durumu canlı desteğe bildirip sadece tek rp kodu almak istediğimi hesabımdan çekilen 2. rp ücretinin isteğim dışında ve gpayin hatası yüzünden olduğunu ve ücretimin iadesini talep ettim. Bana verilen 5000Rplik diğer kodu hiç kullanmadım lakin konuyla ilgili ne gpaye ulaştılar nede bana başka bir muhattap sağladılar. Kendi isteğim dışında ve sizin anlaşmalı olduğunuz şirket aracılığıyla olan bu sorunun çözülmesini talep ettim bu taleplerimi yeniledikçe bana tekrar ve tekrar hukuki büromuz sizinle ilgilenecek tarzı geri dönüşler aldım. Durumu bankama bildireceğim gerekirse hukuki yollar ile bu rezaletin bedelini alacağım. Uzun süredir kabasakaldan alışveriş yapan biri olarak sorunumu çözeceklerini iyi niyetli ve artniyetsiz bir şekilde düşündüm ama olan ortada sizde böyle sorunlar yaşamamak için KabasakalOnline dan rp veya herhangi bir alışveriş yapmazsanız sevinirim. Benden alınan parayıda helal etmiyorum. forumdaki arkadaşlarımda dikkatlı olursa sevinirim
 

Ekler

  • IMG_4607.PNG
    IMG_4607.PNG
    929.5 KB · Hit: 74
  • IMG_4608.PNG
    IMG_4608.PNG
    966.2 KB · Hit: 67
  • IMG_4609.PNG
    IMG_4609.PNG
    928.3 KB · Hit: 56
  • IMG_4610.PNG
    IMG_4610.PNG
    910.5 KB · Hit: 53
  • IMG_4611.PNG
    IMG_4611.PNG
    931.2 KB · Hit: 53
  • IMG_4612.PNG
    IMG_4612.PNG
    1,000.1 KB · Hit: 52
  • IMG_4613.PNG
    IMG_4613.PNG
    915.6 KB · Hit: 48
  • IMG_4614.PNG
    IMG_4614.PNG
    925.5 KB · Hit: 52
  • IMG_4615.PNG
    IMG_4615.PNG
    965.4 KB · Hit: 55
  • IMG_4616.PNG
    IMG_4616.PNG
    912.1 KB · Hit: 62

proxcis

80+ Bronze
Katılım
27 Eylül 2023
Mesajlar
1,161
Dahası  
Reaksiyon skoru
740
İsim
Semih Aydın
Bu tür işletmeler "kurumsal imajı giyip kurumsallıktan uzak" bir şekilde çalışıyorlar.
Sitenin sözleşmesinin bir kopyasını - video halinde çek ve indir.
Alışveriş yapmadan önce de seni hangi sözleşmeye yönlendiriyorsa orayı da kontrol et.
Bununla ilgili bir ibareyi atlamışlarsa tüketici hakem heyetine, cimere başvuru gerçekleştirebilirsin.
 

t1k3beratfatih

80+ Bronze
Katılım
2 Şubat 2023
Mesajlar
1,689
Dahası  
Reaksiyon skoru
857
Yaş
19
Konum
Kocaeli İzmit
İsim
Berat fatih
kabasaklın üyesim ve evet bu lanet olasıca platforum kassadincreed sponsorlugu altında bir çok kez alışveris yaptım zamanında ve sistemlerindeki ödeme sistemi 1 cisinde hata verıo 2 cisine parayı çekıyor kartımda para olmadıgı için 2 ci ücreti çekemıyordu :D tabi demek benimde kartımda fazladan para olsaymış bende aynı magduriyeti yaşıycakmışsım kabasakal bu site sorunu düzeltmıyor ve işine gelıyor belli ki üzüldüm usta k.b vallha
 

F4IRFL4Y

80+ Silver
Katılım
27 Ekim 2022
Mesajlar
4,032
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,412
İsim
Cengiz
KabasakalOnlinedan olan son alışverişim ve bu konuda yaşadığım profesyonelsizliği rezilliği ve müşteri hizmetlerinin üslupsuzluğunu anlatacağım. 21 mart perşembe günü kabasakaldan yapmış olduğum 5000RP alışverişte kartımdan 2 kere ücret çekilmesini ve gpay üzerinden yaşadığım sorunu müşteri hizmetlerine yani canlı desteğe anlattım lakin kendileri hiç yardımcı olmadı ve beni hukuk yoluyla tehtit ederek şikayet vardaki şikayetimi sildirmeye çalıştı. olay şöyle oldu arkadaşlar. Kabasakal üzerinden üyeliksiz bir şekilde rp alışverişi yapıyordum. Rp'mi ilk almaya çalıştığımda son ödeme kısmında gpay üzerinden bi hata aldım ve ödemenin gerçekleşmediğini düşündüm e posta ve banka hesabımı kontrol ettiğimde bir çekim olmamıştı kodda gönderilmemişti. Sonra tekrar aynı şekilde denedim 2. denememde oldu parayı hesabımdan çekti ve rp kodunu e posta adresime gönderdi. Kodumu kullandım aradan geçen 3 4 saat sonra hesabıma baktığımda hemen 2 3 dakika sonra tekrar bir çekim olmuş ve kod e posta adresime gönderilmiş. Durumu canlı desteğe bildirip sadece tek rp kodu almak istediğimi hesabımdan çekilen 2. rp ücretinin isteğim dışında ve gpayin hatası yüzünden olduğunu ve ücretimin iadesini talep ettim. Bana verilen 5000Rplik diğer kodu hiç kullanmadım lakin konuyla ilgili ne gpaye ulaştılar nede bana başka bir muhattap sağladılar. Kendi isteğim dışında ve sizin anlaşmalı olduğunuz şirket aracılığıyla olan bu sorunun çözülmesini talep ettim bu taleplerimi yeniledikçe bana tekrar ve tekrar hukuki büromuz sizinle ilgilenecek tarzı geri dönüşler aldım. Durumu bankama bildireceğim gerekirse hukuki yollar ile bu rezaletin bedelini alacağım. Uzun süredir kabasakaldan alışveriş yapan biri olarak sorunumu çözeceklerini iyi niyetli ve artniyetsiz bir şekilde düşündüm ama olan ortada sizde böyle sorunlar yaşamamak için KabasakalOnline dan rp veya herhangi bir alışveriş yapmazsanız sevinirim. Benden alınan parayıda helal etmiyorum. forumdaki arkadaşlarımda dikkatlı olursa sevinirim
Tüketici Hakem Heyetine Başvur Ve Hemen Bankana
 

Checkmate

80+ Silver
Katılım
4 Mart 2022
Mesajlar
2,153
haklarını ara derim yalnız kod gibi dijital şeylerde genelde iade olmuyor çünkü kodu iade alırlarsa senin kullanıp kullanmadığını bilemezler. Bazi sitelerde şöyle bir durum var eğer kodu açarsan iade edemiyorsun ama kodu açmazsan iade oluyor. Kodu görüntüle tuşuna bastığın anda iade hakkını yakıyorlar.
 

batuhan0088

80+ Bronze
Katılım
28 Aralık 2020
Mesajlar
767
Bankayı arayıp iptal ettirebiliyorsun diye biliyorum ancak burada sistemsel veya sizin taraf kaynaklı bir problem olmuş sanırım. Kodda gelmiş, ihtiyaç da varsa kullanıp geçin bence çokta irdelemeye gerek var mı, bilemiyorum.
 
Top Bottom