Öneri klavye karşılaştırma

para alıyorum GP'den :D şaka bir yana, bu fiyat dahilinde en iyilerden olduğu için. Ergonomik ve şık.
sagol ama benı kb-r101 ve cada 890 baya bi cazip etti
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

para alıyorum GP'den :D şaka bir yana, bu fiyat dahilinde en iyilerden olduğu için. Ergonomik ve şık.
şüphelerim olmasa zaten şuan elimde olurdu yorumlarına baktığımda ışıklarının sönük olduğu yazıyordu
 
Son düzenleme:
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,360
Mesajlar
11,076,396
Üyeler
198,111
Son üye
smileeclk
Geri
Top