Ahmet İ.
80+ Silver
- Katılım
- 3 Nisan 2020
- Mesajlar
- 4,899
- Reaksiyon skoru
- 1,544
Rx 570 Armor 8gb Ekran kartını kilitlenme ve görüntü gitmesi yüzünden(her 8-10 günde bir yapıyordu)ServisPointe vermiştim.Bugün beni kartın onarımını yapan teknisyen aradı ve kartın onarımı yapıldı dedi.Ekran kartı üstündeki bileşenlerin kontrolcüsü mü,kapasitör mü bi şey dedi."P" ile başlayan bir parça söyledi ama,şu an aklımda değil.Ne olabilir bu denilen parça?Herhangi bir onarım izine rastlayamadım çünkü.
Son düzenleme: