Korona temaslısı okula gitmek

Korona temaslısıyım okula gitmeyeceğim ancak devamsızlığıma işlenmesini sıkıntı ediyorum, işlenir mi? Sildirebilir miyim bu devamsızlığı? Raporlu olarak geçecek sanırım ama okul başladıktan 2 hafta sonra 9 gün rapor almam gerekmişti çok hastaydım, bunlar çoğalırsa devamsızlıktan kalırım falan. lise btw.
Okulun müdürünü veya m.y arayıp öğrenebilirsin okuldan okula farklılık gösteriyor. Devamsızlıkta sıkıntı çıkarıcaklarını sanmıyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,193
Mesajlar
11,085,165
Üyeler
198,261
Son üye
Ali Çınarw2
   
Geri
Top