Ktc H27e6 10479 Tl 🔥🔥

Sanki indirim yapıyormuş gibi yapıyor çünkü ortada indirim yok aslında fiyat aynı kalıp 200TL daha düşürse satan şirket batmazdı sanırım
bunu firmaların pazaryerleri ile olan anlaşmalarını net bilemediğimiz için bir şey diyemeyiz

kesinlikle böyledir demiyorum
ve firmalara yalakalık amaçlı yazmıyorum niyetim yanlış anlaşılmasın

Diyelim ki firma
bu ürünü 10500 tl den listeliyor ve siteye 1000 tl komisyon veriyor
ama benim bu şekilde kar marjım azaldığı için ben 100 tane ürünü bu fiyattan satacam sonrasında biraz fiyat yükseltecem diyor
10500 den kısa sürede 100 ürün satılıyor
ve firma fiyatı yükseltiyor
ama pazar yeri de bakıyor ki 10500 de kısa sürede güzel satışlar olmuş
10700 e çıktığında belki aynı rakamları yakalayamayız
biz kupon desteği çıkalım aynı fiyata gelsin bir süre daha bu şekilde satışa devam edilsin
mağaza aynı kar oranını korusun biz karımızdan ödün verelim ama satış adeti artırarak durumu dengeleyelim

KESİNLİKLE BÖYLEDİR DEMİYORUM YANLIŞ ANLAŞILMASIN
Ama bir fikir

firmaların bazı çakallıkları var mı elbette var

indirim gününe kadar60k ya sattığı ürünü
indirim günü 70k gösterip indirim saatinde 56k ya indirmek
gibi

veya

daha düne kadar ekran kartını perakende 35k ya işlemciyi perakende 15k ya satıyorken
Bu gün oluşturduğu hazır sistemde fiyatı çok çok cazip göstermek için günübirlik ekran kartını 43k ya işlemciyi 19k ya çıkarmak gibi
 
bunu firmaların pazaryerleri ile olan anlaşmalarını net bilemediğimiz için bir şey diyemeyiz

kesinlikle böyledir demiyorum
ve firmalara yalakalık amaçlı yazmıyorum niyetim yanlış anlaşılmasın

Diyelim ki firma
bu ürünü 10500 tl den listeliyor ve siteye 1000 tl komisyon veriyor
ama benim bu şekilde kar marjım azaldığı için ben 100 tane ürünü bu fiyattan satacam sonrasında biraz fiyat yükseltecem diyor
10500 den kısa sürede 100 ürün satılıyor
ve firma fiyatı yükseltiyor
ama pazar yeri de bakıyor ki 10500 de kısa sürede güzel satışlar olmuş
10700 e çıktığında belki aynı rakamları yakalayamayız
biz kupon desteği çıkalım aynı fiyata gelsin bir süre daha bu şekilde satışa devam edilsin
mağaza aynı kar oranını korusun biz karımızdan ödün verelim ama satış adeti artırarak durumu dengeleyelim

KESİNLİKLE BÖYLEDİR DEMİYORUM YANLIŞ ANLAŞILMASIN
Ama bir fikir

firmaların bazı çakallıkları var mı elbette var

indirim gününe kadar60k ya sattığı ürünü
indirim günü 70k gösterip indirim saatinde 56k ya indirmek
gibi

veya

daha düne kadar ekran kartını perakende 35k ya işlemciyi perakende 15k ya satıyorken
Bu gün oluşturduğu hazır sistemde fiyatı çok çok cazip göstermek için günübirlik ekran kartını 43k ya işlemciyi 19k ya çıkarmak gibi
Kaplanın zaten şu ana kadar bir kazığını görmedik. Açıklamanız gayet mantıklı duruyor teşekkürler
 
bunu firmaların pazaryerleri ile olan anlaşmalarını net bilemediğimiz için bir şey diyemeyiz

kesinlikle böyledir demiyorum
ve firmalara yalakalık amaçlı yazmıyorum niyetim yanlış anlaşılmasın

Diyelim ki firma
bu ürünü 10500 tl den listeliyor ve siteye 1000 tl komisyon veriyor
ama benim bu şekilde kar marjım azaldığı için ben 100 tane ürünü bu fiyattan satacam sonrasında biraz fiyat yükseltecem diyor
10500 den kısa sürede 100 ürün satılıyor
ve firma fiyatı yükseltiyor
ama pazar yeri de bakıyor ki 10500 de kısa sürede güzel satışlar olmuş
10700 e çıktığında belki aynı rakamları yakalayamayız
biz kupon desteği çıkalım aynı fiyata gelsin bir süre daha bu şekilde satışa devam edilsin
mağaza aynı kar oranını korusun biz karımızdan ödün verelim ama satış adeti artırarak durumu dengeleyelim

KESİNLİKLE BÖYLEDİR DEMİYORUM YANLIŞ ANLAŞILMASIN
Ama bir fikir

firmaların bazı çakallıkları var mı elbette var

indirim gününe kadar60k ya sattığı ürünü
indirim günü 70k gösterip indirim saatinde 56k ya indirmek
gibi

veya

daha düne kadar ekran kartını perakende 35k ya işlemciyi perakende 15k ya satıyorken
Bu gün oluşturduğu hazır sistemde fiyatı çok çok cazip göstermek için günübirlik ekran kartını 43k ya işlemciyi 19k ya çıkarmak gibi
Dediğiniz doğru olabilir ama bana doğru bir strateji olarak gelmiyor yine de şahsen
 
Geri
Top