NanyaRevB
80+ Bronze
- Katılım
- 15 Aralık 2020
- Mesajlar
- 1,197
Dahası
Hocam ürünü İnce Hesaba mı gönderiyorsunuz?
Hayır hepsiburada üzerinden bir mağazadan almıştım garanti şirketide Oksid Bilişim'miş oraya göndereceğim.Hocam ürünü İnce Hesaba mı gönderiyorsunuz?
Kulaklığa tekrardan baktım bir çizik veya kırık göremedim sanırsam yarın göndereceğim parası neyse vereceğim yeter ki değiştirsinler başka isteğim yok ek olarak sorunu yazacağım ama onuda eklesem olur mu sizce "değişim yapabilirseniz sevinirim" diye?Cihazi düşürmediyseniz.
Cihazın üzerinde ezilme ve ya kırık vb. şeyler yok ise hiç dert etmeyin olumlu yaklaşacaklardır.
Ama üzerinde en ufak bir ezilme ve darbe ibaresi görürlerse direk suçu size yıkarlar ve darbe aldığından ötürü oluşmuş kullanıcı hatası ibrazı ile karşılaşırsınız.
Gönderin,bekleyin ve görün
Kargo fiyat bilgilerini de yarin mesai saatleri içerisinde firmadan öğrenirseniz daha sağlıklı olur.
Kalın sağlıcakla
Birde gönderdiğimde kullanıcı hatası derseler tekrar paramı istiyorlar yoksa geri mi gönderiyorlar?Cihazi düşürmediyseniz.
Cihazın üzerinde ezilme ve ya kırık vb. şeyler yok ise hiç dert etmeyin olumlu yaklaşacaklardır.
Ama üzerinde en ufak bir ezilme ve darbe ibaresi görürlerse direk suçu size yıkarlar ve darbe aldığından ötürü oluşmuş kullanıcı hatası ibrazı ile karşılaşırsınız.
Gönderin,bekleyin ve görün
Kargo fiyat bilgilerini de yarin mesai saatleri içerisinde firmadan öğrenirseniz daha sağlıklı olur.
Kalın sağlıcakla
İnce Hesap ile Oksid Bilişim aynı firma zaten, İnce Hesap'tan alınca para almıyorlarHayır hepsiburada üzerinden bir mağazadan almıştım garanti şirketide Oksid Bilişim'miş oraya göndereceğim.
Cihaz kronik problemli ise gönderecekleri ürün de aynı olacak.Hayır hepsiburada üzerinden bir mağazadan almıştım garanti şirketide Oksid Bilişim'miş oraya göndereceğim.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Kulaklığa tekrardan baktım bir çizik veya kırık göremedim sanırsam yarın göndereceğim parası neyse vereceğim yeter ki değiştirsinler başka isteğim yok ek olarak sorunu yazacağım ama onuda eklesem olur mu sizce "değişim yapabilirseniz sevinirim" diye?
Mesaj otomatik birleştirildi:
Birde gönderdiğimde kullanıcı hatası derseler tekrar paramı istiyorlar yoksa geri mi gönderiyorlar?
Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim ben yarın kulaklığı gönderip kağıdada adımı adresimi telefon numaramı ve yazdığınız gibi not bırakıp teslim edeceğim. İnşallah bir sorunla karşılaşmam dediğim gibi ilk aylarda sıkıntı yaşamamıştım mikrofonu sağlamdı sonradan test ettiğimde gitti ama kulaklıkta çarpma izi ezilme yok bende düşürdüğümü tam hatırlamıyorum bundan öncede aynı marka Gamepower Medusa modelini kullanmıştım 3 sene gitti kablosu biraz sıkıntı yaratmıştı ama halen mikrofonu sağlam bu kulaklık hemen bozuldu umarım sıkıntı çıkmadan halledebilirim tekrardan teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için sonuca göre size buradan tekrardan ulaşabilir miyim danışmak için?Cihaz kronik problemli ise gönderecekleri ürün de aynı olacak.
Yani değişim istemeniz saçma olacağı için ya gönderip süreci bekleyeceksiniz ya da iade talep ediyorum üründen memnun kalmadım diyeceksiniz.
Firmanın bu isteğinizi kabul etmesi onun ne kadar A kalite bir firma olduğunu gösterecektir.
Mümkünse başka ürünle değişimini talep ediyorum aksi takdirde de para iadesi istiyorum diye belirtin ki çözüm odaklı ugraşsınlar.
Yani rica etmeyin talep edin.
Sonuçta siz müşterisiniz ve taleplerinize ellerinden geldiğince olumlu geri dönüş yapmak isteyeceklerdir tabi tekrar söylüyorum bu da ne kadar kaliteli bir firma olduklarını gösterecektir ve siz de o dakikadan itibaren notlarını verirsiniz