Neler Yeni

Kulaklığı garantiye gönderme işlemi nasıl olur?

Revntron

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
1,894
Dahası  
Reaksiyon skoru
640
İsim
Serdar BULUT
Ben hiç ödemedim.
Neden bunlar ödetiyor ki anlayamadım bazen yapmadan geri gönderiyorlarmış keşke kulaklığın yenisini gönderseler diyeceğim ama zannetmiyorum şikayetvar sitesinde çokça yaptırılmadan gönderildiğine dair tekrar göndermek gerektiğini yazmışlar birde benim kulaklığımın pedinde hafif soyulma var çok küçük değişim yapsa bile sırf bu sebepten ötürü yapmazlar diye düşünüyorum ürünümüz bozulsa demekki böyleleriyle uğraşacağız
 

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
21,547
Dahası  
Reaksiyon skoru
13,934
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
Neden bunlar ödetiyor ki anlayamadım bazen yapmadan geri gönderiyorlarmış keşke kulaklığın yenisini gönderseler diyeceğim ama zannetmiyorum şikayetvar sitesinde çokça yaptırılmadan gönderildiğine dair tekrar göndermek gerektiğini yazmışlar birde benim kulaklığımın pedinde hafif soyulma var çok küçük değişim yapsa bile sırf bu sebepten ötürü yapmazlar diye düşünüyorum ürünümüz bozulsa demekki böyleleriyle uğraşacağız
Valla hocam bazı firmalar böyle yapıyormuş. Ama hiç denk gelmedim. Geçen arkadaşında öyle oldu. Düdüklü tenceresi bozuk geldi garanti para istedi. Yasa da garantiye gönderirken tüketici para ödeyemez diye madde varmış. Arkadaş onu söylediğinde ise, istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz demişler 😃
 

Revntron

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
1,894
Dahası  
Reaksiyon skoru
640
İsim
Serdar BULUT
Valla hocam bazı firmalar böyle yapıyormuş. Ama hiç denk gelmedim. Geçen arkadaşında öyle oldu. Düdüklü tenceresi bozuk geldi garanti para istedi. Yasa da garantiye gönderirken tüketici para ödeyemez diye madde varmış. Arkadaş onu söylediğinde ise, istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz demişler 😃
Neye güveniyorlar ki onu anlayamadım neredeyse 2 haftadır garantiye göndersem mi göndermesem mi diye bu yüzden düşünüyordum bende başıma böyle bir şey gelirse ne yapacağım bilemiyorum siz ne dersiniz gidip bir bilgisayarcıya felan sorsam mı ki acaba garanti felan bilemedim genelde böyle sıkıntı çıkacak ürünleri şehirdeki mağazalardan alırım ama internetten alınca böyle oluyor şimdi mağazayada yazdım bize gönderip bizde oraya gönderebiliriz demişler ama 30 gün felan sürer demişler değer mi ki o kadar beklemeye sırf ücretsiz olacak diye.
 

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
21,547
Dahası  
Reaksiyon skoru
13,934
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
Neye güveniyorlar ki onu anlayamadım neredeyse 2 haftadır garantiye göndersem mi göndermesem mi diye bu yüzden düşünüyordum bende başıma böyle bir şey gelirse ne yapacağım bilemiyorum siz ne dersiniz gidip bir bilgisayarcıya felan sorsam mı ki acaba garanti felan bilemedim genelde böyle sıkıntı çıkacak ürünleri şehirdeki mağazalardan alırım ama internetten alınca böyle oluyor şimdi mağazayada yazdım bize gönderip bizde oraya gönderebiliriz demişler ama 30 gün felan sürer demişler değer mi ki o kadar beklemeye sırf ücretsiz olacak diye.
Yani yedekte kulaklığınız var ise bekleyebilirsiniz ama çok acilse göndermekten başka çareniz yok gibi.
 

Kadir_1987

80+ Silver
Katılım
28 Haziran 2020
Mesajlar
2,517
Onlarca kez garantiye ürün göndermiş biri olarak kulaklığı kendi kutusuna tekrar koyun ve içine, küçük bir note kağıdına”ad-soyad, telefon, adresini, yaşamız olduğunuz sorunu” yazıp. Gönderin.
Zaten kargoya kodu söylediğiniz anda onlarda adres çıkıyor.
Kutuyu eksiksiz paketleyin çünkü genellikle kulaklıklarda değişim olur. Ben hiç değişmeden gelmediğini görmedim :D.
İçine ciddi ciddi not yazıyormusun :)
 

Kadir_1987

80+ Silver
Katılım
28 Haziran 2020
Mesajlar
2,517
Firmaların kendisi söylüyor. 1-2 kere boş gönderdim niye yazmadınız diye telefon açtılar 🙂
İnan ki enteresan.
Firmaya istinaden söylüyorum senlik bir durum değil.
Yahu orada belirli kutucukları dolduruyorum ve ardından benden açıklama kısmına mesaj metnini isteğe bağlı koyuyorsun daha neden benden ilkel şekilde not yazmamı istiyorsun.
Dimi ama :)
 

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
21,547
Dahası  
Reaksiyon skoru
13,934
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
İnan ki enteresan.
Firmaya istinaden söylüyorum senlik bir durum değil.
Yahu orada belirli kutucukları dolduruyorum ve ardından benden açıklama kısmına mesaj metnini isteğe bağlı koyuyorsun daha neden benden ilkel şekilde not yazmamı istiyorsun.
Dimi ama :)
bir keresinde içine adres ve telefon yazmayı unutmuşum. Aradan 1 hafta geçti. Aradım firmayı dedim, ben ürün göndermiştim. Son durumu nedir? Adres ve telefon olmadığı için göndermedik 😂
 

Kadir_1987

80+ Silver
Katılım
28 Haziran 2020
Mesajlar
2,517
bir keresinde içine adres ve telefon yazmayı unutmuşum. Aradan 1 hafta geçti. Aradım firmayı dedim, ben ürün göndermiştim. Son durumu nedir? Adres ve telefon olmadığı için göndermedik 😂
Firma basitliği işte.
İnan başıma senin yaşadığın gelse idi o firmadan birdaha alışveriş yapmazdım.
Bir de lütfedip geri dönüş de yapmıyor beyefendiler dimi.
 

Revntron

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
1,894
Dahası  
Reaksiyon skoru
640
İsim
Serdar BULUT
Firma basitliği işte.
İnan başıma senin yaşadığın gelse idi o firmadan birdaha alışveriş yapmazdım.
Bir de lütfedip geri dönüş de yapmıyor beyefendiler dimi.
Ben gönderirken nelere dikkat etmem gerek sonradan başımı ağrıtmasınlar zaten şüpheliyim tamir edip göndereceklerinden, kulaklığın pedinde küçük soyulma olmuş malesef kullanıcı hatası deyip para ödetmeye kalkmalarından da korkuyorum. Şuna bak ya ürünü servise göndermekte çekiniyorum hale bak.
 

Kadir_1987

80+ Silver
Katılım
28 Haziran 2020
Mesajlar
2,517
Ben gönderirken nelere dikkat etmem gerek sonradan başımı ağrıtmasınlar zaten şüpheliyim tamir edip göndereceklerinden, kulaklığın pedinde küçük soyulma olmuş malesef kullanıcı hatası deyip para ödetmeye kalkmalarından da korkuyorum. Şuna bak ya ürünü servise göndermekte çekiniyorum hale bak.
Cihazı aldığınız firma ile irtibata geçin ve müşteri hizmetlerine durumu izah edin.
Onlar size direk bahsettiğimiz şeyleri yapmanızı ve barkod ile kargoya gidip ürünü teslim etmenizi söyleyecekler.
Sonraki süreci de bekleyip göreceksiniz.
Kulaklık vb. Ürünler hijyen gerektiren ürünler olduğu için pedlerinizin sıfırını vereceklerdir ya da ( ürünün firmasına göre değişkenlik gösterir ) bir arızası da var ise ve kullanıcı hatası yok ise değişim yapar uğraştırmazlar sizi merak etmeyin.
Tüketici hakem heyetleri tüketiciyi sağlam bir şekilde koruyor ve bunu da firmalar çok iyi bildikleri için sizin beklentiniz dışında hareket edeceklerini düşünmüyorum.
Dediğim gibi müşteri hizmetleri ile görüşün sonrası çorap söküğü gibi kolaylıkla hallolacak ;)
 

Revntron

80+ Bronze
Katılım
18 Mayıs 2020
Mesajlar
1,894
Dahası  
Reaksiyon skoru
640
İsim
Serdar BULUT
Cihazı aldığınız firma ile irtibata geçin ve müşteri hizmetlerine durumu izah edin.
Onlar size direk bahsettiğimiz şeyleri yapmanızı ve barkod ile kargoya gidip ürünü teslim etmenizi söyleyecekler.
Sonraki süreci de bekleyip göreceksiniz.
Kulaklık vb. Ürünler hijyen gerektiren ürünler olduğu için pedlerinizin sıfırını vereceklerdir ya da ( ürünün firmasına göre değişkenlik gösterir ) bir arızası da var ise ve kullanıcı hatası yok ise değişim yapar uğraştırmazlar sizi merak etmeyin.
Tüketici hakem heyetleri tüketiciyi sağlam bir şekilde koruyor ve bunu da firmalar çok iyi bildikleri için sizin beklentiniz dışında hareket edeceklerini düşünmüyorum.
Dediğim gibi müşteri hizmetleri ile görüşün sonrası çorap söküğü gibi kolaylıkla hallolacak ;)
Aldığım firmayla görüşüp oradan garantiye gönderirsem 30 gün süreceğini söylediler birde ben kulaklığı alalı 8 ay oldu ilk aylarında hiç sıkıntısı yoktu sadece arkada dip ses vardı o da bu modelde kronikmiş zaten o çok problem değil zaten ama sonradan mikrofonu test ettim bi 4 ay sonra sesim boğuk gidiyor, az gidiyor ve arkada gürültü var benim yapmış olduğum bir şey mi birde kulaklığın altında ekstra kulaklık takmak için jak girişi var orayada bir kulaklığı takıp denediğimde ses kaydında çok gürültülü bir çınlama sesi geliyor kulağımı resmen sağır edecekti benim yapmış olduğum bir hata mı sizce yoksa ürünle alakalı mı sonradan kullanıcı hatası demelerinden korkuyorum keşke değişim yapsalar direk ama bilmiyorum ben direk göndermeye kalksam Çorum-İstanbul MNG kargo indirimli kod ile birlikte kaç TL'ye gelir bilginiz var mı?
 

Kadir_1987

80+ Silver
Katılım
28 Haziran 2020
Mesajlar
2,517
Aldığım firmayla görüşüp oradan garantiye gönderirsem 30 gün süreceğini söylediler birde ben kulaklığı alalı 8 ay oldu ilk aylarında hiç sıkıntısı yoktu sadece arkada dip ses vardı o da bu modelde kronikmiş zaten o çok problem değil zaten ama sonradan mikrofonu test ettim bi 4 ay sonra sesim boğuk gidiyor, az gidiyor ve arkada gürültü var benim yapmış olduğum bir şey mi birde kulaklığın altında ekstra kulaklık takmak için jak girişi var orayada bir kulaklığı takıp denediğimde ses kaydında çok gürültülü bir çınlama sesi geliyor kulağımı resmen sağır edecekti benim yapmış olduğum bir hata mı sizce yoksa ürünle alakalı mı sonradan kullanıcı hatası demelerinden korkuyorum keşke değişim yapsalar direk ama bilmiyorum ben direk göndermeye kalksam Çorum-İstanbul MNG kargo indirimli kod ile birlikte kaç TL'ye gelir bilginiz var mı?
Cihazi düşürmediyseniz.
Cihazın üzerinde ezilme ve ya kırık vb. şeyler yok ise hiç dert etmeyin olumlu yaklaşacaklardır.
Ama üzerinde en ufak bir ezilme ve darbe ibaresi görürlerse direk suçu size yıkarlar ve darbe aldığından ötürü oluşmuş kullanıcı hatası ibrazı ile karşılaşırsınız.
Gönderin,bekleyin ve görün ;)
Kargo fiyat bilgilerini de yarin mesai saatleri içerisinde firmadan öğrenirseniz daha sağlıklı olur.

Kalın sağlıcakla :)
 
Top Bottom