Arkadaşlar merhaba Trendyolda bi satıcıdan Philips TV sipariş ettim ürün elime ulaştı ertesi gün Philips teknik servis gelip TV kurulumu yaparken ekranda kalın bir serçe parmak kadar çizik olduğunu fark etti fotoğrafları çekip TV yi kutusuna tekrar koyup gitti bir rapor hazırlandığını 3 gün içinde bana ulaşacağı söylendi.Sorum şu Trendyola Philipse her yere soruyorum fakat net bir cevap alamıyorum bilenleriniz elbet vardır.Raporda değişim ve iade olmak üzere 2 seçenekten biri çıkıyormuş eğer iade olursa bildiğim kadarıyla TV yi kargoyla satıcıya gönderip para iademi alacağım.Eğer değişim çıkar ise bunu Philips yetkili servisi gelip kusurlu olanı benden alıp yeniyi mi teslim edecek yoksa ben yine kargo ile satıcıya gönderip yenisini yollamalarını mı bekleyeceğim?