X xtefo123 80+ Katılım 12 Ocak 2025 Mesajlar 82 Reaksiyon skoru 11 2 Nisan 2025 #1 Merhaba kasa topladım ama monitörüm yok LAPTOPUM VAR ONA BAĞLAYABİLİRMİYİM
Y yerçileği 80+ Silver Katılım 23 Mart 2020 Mesajlar 2,364 Reaksiyon skoru 831 2 Nisan 2025 #2 xtefo123 yazmış: Merhaba kasa topladım ama monitörüm yok LAPTOPUM VAR ONA BAĞLAYABİLİRMİYİM Devamı için tıklayın... capture kart alıp yapabilirsin
xtefo123 yazmış: Merhaba kasa topladım ama monitörüm yok LAPTOPUM VAR ONA BAĞLAYABİLİRMİYİM Devamı için tıklayın... capture kart alıp yapabilirsin