Mail geldi hocam
Sevgili ...
Logitech ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz!
Benim adım, Oyun Ekibinden Gee E. ve bugün sahip olduğunuz herhangi bir sorunda size yardımcı olacağım.
Anladığım kadarıyla G512 Mekanik Oyun Klavyeniz ile ilgili yardım istiyorsunuz.
İhtiyacınız olan her konuda yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.
Sorun gidermemizi başlatmak için lütfen aşağıdakileri tamamlayın:
• Q-ucu veya sıkıştırılmış bir hava kabı kullanarak tozu/kiri temizleyin
• Aygıtı doğrudan bilgisayarın ana kartına bağlayın. Her tür USB adaptörü, hub veya genişleticiyi atlayın
• Cihazın donanım yazılımını güncelleyin
Logitech G-Hub'ı indirin ve kurun (Burada bulunabilir:
https://support.logitech.com/en_us/software/lghub)
Yazılımı başlatın, ana ekrandan klavyeyi seçin ve ardından Ayarlar'a gidin
Bir donanım yazılımı güncellemesi varsa, ekranın sağ üst köşesindeki donanım yazılımı sürümünün altında Mavi bir "Güncelle" düğmesi görünür.
• Yazılım olmadan cihazı test edin. Kapatmaya zorlayarak Logitech Gaming Software veya G-Hub'ın arka planda çalışmasını durdurun
Şu üç tuşa birlikte basın: Option, Command ve Esc. Bu, bir PC'de Control-Alt-Delete tuşlarına basmaya veya ekranınızın sol üst köşesindeki Apple menüsünden Çıkmaya Zorla'yı seçmeye benzer.
Çıkmaya Zorla penceresinde uygulamayı seçin, ardından Çıkmaya Zorla'yı tıklayın.
• Klavye karakteri tekrar ayarlarını yapın
1. Apple menüsünden Sistem Tercihleri'ni seçin.
2. Klavye Tercihleri Paneline gidin ve ardından Klavye sekmesini seçin
3. Tuş Tekrarı kaydırıcı ayarını bulun ve Kapalı konumuna ayarlayın.
• Varsa başka bir bilgisayarda deneyin
Lütfen sorun giderme adımlarının sonucunu bizimle paylaşın. Önerilenler işe yaramadıysa, lütfen aşağıdaki bilgileri güncellemek için biraz zaman ayırın.
- Satın alma belgesinin kopyası (varsa makbuzu veya faturayı tarayın veya fotoğraflayın)
- Seri numarası (S/N) (Ürün ambalajından değil, doğrudan cihazdan): Klavyenin altında
İyi günler ve güvende kalın!
İleride başvurmak için, bu sayı için bilet numaranız ******'dir ve bu davayla ilgili başka sorularınız varsa başvurabilirsiniz.
Saygılarımla,
Gee E.
Logitech Müşteri Desteği