Neler Yeni

Yardım Logitech g512 carbon çift tıkalama sorunu

bythmn

80+ Gold
Bu Kullanıcının Doğum Günü!
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,986
En İyi Cevap
1
Kısmet artık hocam bekleyecem biraz mail gelmesini buradan sonuç yazarım herkese yardımcı olması adına.
Bende g512 kullanıyorum itopyadan almıştım. Muhtemelen aynı indirimlerde aldık. Bilek desteksiz klavye kullanmadığım için alışamamıştım Logiteche yazdım g513teki bilek desteğini nereden satın alabilirim diye. Onlar da muhtemelen bulamazsın ama biz sana gönderelim diye bilek desteğini gönderdiler birkaç hafta önce. 😄
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: mm33

mm33

80+ Bronze
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
879
Dahası  
Reaksiyon skoru
406
İsim
Mert Otacı
Bende g512 kullanıyorum itopyadan almıştım. Muhtemelen aynı indirimlerde aldık. Bilek desteksiz klavye kullanmadığım için alışamamıştım Logiteche yazdım g513teki bilek desteğini nereden satın alabilirim diye. Onlar da muhtemelen bulamazsın ama biz sana gönderelim diye bilek desteğini gönderdiler birkaç hafta önce. 😄
Mail geldi hocam
Sevgili ...

Logitech ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz!
Benim adım, Oyun Ekibinden Gee E. ve bugün sahip olduğunuz herhangi bir sorunda size yardımcı olacağım.
Anladığım kadarıyla G512 Mekanik Oyun Klavyeniz ile ilgili yardım istiyorsunuz.
İhtiyacınız olan her konuda yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.

Sorun gidermemizi başlatmak için lütfen aşağıdakileri tamamlayın:

• Q-ucu veya sıkıştırılmış bir hava kabı kullanarak tozu/kiri temizleyin
• Aygıtı doğrudan bilgisayarın ana kartına bağlayın. Her tür USB adaptörü, hub veya genişleticiyi atlayın
• Cihazın donanım yazılımını güncelleyin
Logitech G-Hub'ı indirin ve kurun (Burada bulunabilir: https://support.logitech.com/en_us/software/lghub)
Yazılımı başlatın, ana ekrandan klavyeyi seçin ve ardından Ayarlar'a gidin
Bir donanım yazılımı güncellemesi varsa, ekranın sağ üst köşesindeki donanım yazılımı sürümünün altında Mavi bir "Güncelle" düğmesi görünür.


• Yazılım olmadan cihazı test edin. Kapatmaya zorlayarak Logitech Gaming Software veya G-Hub'ın arka planda çalışmasını durdurun
Şu üç tuşa birlikte basın: Option, Command ve Esc. Bu, bir PC'de Control-Alt-Delete tuşlarına basmaya veya ekranınızın sol üst köşesindeki Apple menüsünden Çıkmaya Zorla'yı seçmeye benzer.
Çıkmaya Zorla penceresinde uygulamayı seçin, ardından Çıkmaya Zorla'yı tıklayın.


• Klavye karakteri tekrar ayarlarını yapın
1. Apple menüsünden Sistem Tercihleri'ni seçin.
2. Klavye Tercihleri Paneline gidin ve ardından Klavye sekmesini seçin
3. Tuş Tekrarı kaydırıcı ayarını bulun ve Kapalı konumuna ayarlayın.

• Varsa başka bir bilgisayarda deneyin

Lütfen sorun giderme adımlarının sonucunu bizimle paylaşın. Önerilenler işe yaramadıysa, lütfen aşağıdaki bilgileri güncellemek için biraz zaman ayırın.

- Satın alma belgesinin kopyası (varsa makbuzu veya faturayı tarayın veya fotoğraflayın)
- Seri numarası (S/N) (Ürün ambalajından değil, doğrudan cihazdan): Klavyenin altında


İyi günler ve güvende kalın!

İleride başvurmak için, bu sayı için bilet numaranız ******'dir ve bu davayla ilgili başka sorularınız varsa başvurabilirsiniz.

Saygılarımla,
Gee E.
Logitech Müşteri Desteği
 

bythmn

80+ Gold
Bu Kullanıcının Doğum Günü!
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,986
En İyi Cevap
1
Mail geldi hocam
Sevgili ...

Logitech ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz!
Benim adım, Oyun Ekibinden Gee E. ve bugün sahip olduğunuz herhangi bir sorunda size yardımcı olacağım.
Anladığım kadarıyla G512 Mekanik Oyun Klavyeniz ile ilgili yardım istiyorsunuz.
İhtiyacınız olan her konuda yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.

Sorun gidermemizi başlatmak için lütfen aşağıdakileri tamamlayın:

• Q-ucu veya sıkıştırılmış bir hava kabı kullanarak tozu/kiri temizleyin
• Aygıtı doğrudan bilgisayarın ana kartına bağlayın. Her tür USB adaptörü, hub veya genişleticiyi atlayın
• Cihazın donanım yazılımını güncelleyin
Logitech G-Hub'ı indirin ve kurun (Burada bulunabilir: https://support.logitech.com/en_us/software/lghub)
Yazılımı başlatın, ana ekrandan klavyeyi seçin ve ardından Ayarlar'a gidin
Bir donanım yazılımı güncellemesi varsa, ekranın sağ üst köşesindeki donanım yazılımı sürümünün altında Mavi bir "Güncelle" düğmesi görünür.


• Yazılım olmadan cihazı test edin. Kapatmaya zorlayarak Logitech Gaming Software veya G-Hub'ın arka planda çalışmasını durdurun
Şu üç tuşa birlikte basın: Option, Command ve Esc. Bu, bir PC'de Control-Alt-Delete tuşlarına basmaya veya ekranınızın sol üst köşesindeki Apple menüsünden Çıkmaya Zorla'yı seçmeye benzer.
Çıkmaya Zorla penceresinde uygulamayı seçin, ardından Çıkmaya Zorla'yı tıklayın.


• Klavye karakteri tekrar ayarlarını yapın
1. Apple menüsünden Sistem Tercihleri'ni seçin.
2. Klavye Tercihleri Paneline gidin ve ardından Klavye sekmesini seçin
3. Tuş Tekrarı kaydırıcı ayarını bulun ve Kapalı konumuna ayarlayın.

• Varsa başka bir bilgisayarda deneyin

Lütfen sorun giderme adımlarının sonucunu bizimle paylaşın. Önerilenler işe yaramadıysa, lütfen aşağıdaki bilgileri güncellemek için biraz zaman ayırın.

- Satın alma belgesinin kopyası (varsa makbuzu veya faturayı tarayın veya fotoğraflayın)
- Seri numarası (S/N) (Ürün ambalajından değil, doğrudan cihazdan): Klavyenin altında


İyi günler ve güvende kalın!

İleride başvurmak için, bu sayı için bilet numaranız ******'dir ve bu davayla ilgili başka sorularınız varsa başvurabilirsiniz.

Saygılarımla,
Gee E.
Logitech Müşteri Desteği
Önerilerinizin hepsini yaptım fakat sorunum düzelmedi yaz. Daha sonra faturayı ve seri numarasını da ekle. Ek olarak sorunun videosunu çek onu da gönder bir sonraki aşamada onu isteyecekler çünkü süreç uzamasın. Videoyu çekerken klavyenin arkasındaki seri numarasını da göster videoda.
 

mm33

80+ Bronze
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
879
Dahası  
Reaksiyon skoru
406
İsim
Mert Otacı
Önerilerinizin hepsini yaptım fakat sorunum düzelmedi yaz. Daha sonra faturayı ve seri numarasını da ekle. Ek olarak sorunun videosunu çek onu da gönder bir sonraki aşamada onu isteyecekler çünkü süreç uzamasın. Videoyu çekerken klavyenin arkasındaki seri numarasını da göster videoda.
Tamamdır hocam çok teşekkür ederim yardımlarınız için
 

mm33

80+ Bronze
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
879
Dahası  
Reaksiyon skoru
406
İsim
Mert Otacı

mm33

80+ Bronze
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
879
Dahası  
Reaksiyon skoru
406
İsim
Mert Otacı
Rica ederim hocam sen mail geldikçe haber et duruma göre bakalım olmadı en son itopyaya gönderirsin.
Vermiş olduğunuz bilgiler doğrultusunda ürününüzün arızalı olduğunu ve garanti desteğine ihtiyaç olduğunu belirledik. Garanti desteği almak için lütfen ürünü satın aldığınız yere iade edin.
Ürününüzün kusurlu olduğunun belirlenmesi için bu e-postanın bir kopyasını eklemenizi öneririz.
Satın alma noktasının destek sağlamayı reddetmesi durumunda, lütfen satın alma noktasından gelen red mektubunun bir kopyasını bize sağlayın.

Şeklinde 1 mail daha geldi hocam sorunu itopya ile çözmem gerekecek sanırım umarım çok beklemem.
 

bythmn

80+ Gold
Bu Kullanıcının Doğum Günü!
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,986
En İyi Cevap
1
Vermiş olduğunuz bilgiler doğrultusunda ürününüzün arızalı olduğunu ve garanti desteğine ihtiyaç olduğunu belirledik. Garanti desteği almak için lütfen ürünü satın aldığınız yere iade edin.
Ürününüzün kusurlu olduğunun belirlenmesi için bu e-postanın bir kopyasını eklemenizi öneririz.
Satın alma noktasının destek sağlamayı reddetmesi durumunda, lütfen satın alma noktasından gelen red mektubunun bir kopyasını bize sağlayın.

Şeklinde 1 mail daha geldi hocam sorunu itopya ile çözmem gerekecek sanırım umarım çok beklemem.
Evet hocam tahmin ettiğim gibi olmuş. Ürünü alalı çok olmadıysa böyle diyorlar genelde. İtopya'ya durumu bildirin ek olarak logitechten gelen cevabı da gönderin belki daha hızlı ilerler süreç.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: mm33

mm33

80+ Bronze
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
879
Dahası  
Reaksiyon skoru
406
İsim
Mert Otacı
Bende itopyadan G512 Almıştım ilk başlarda çift tıklama sorunu oluyordu ama sonradan kendi kendine düzeldi
Hocam ilginç bir şekilde şuan sorun bende de kalmadı garip...
 
Top Bottom