Yardım Logitech kulaklığımı değiştirecek gümrük vergisi ödeyecek miyim nasıl yapacağım?

valdar96

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
41
Reaksiyon skoru
17
Merhaba, Logitech'in Türkiye'deki servisi sorunumu çözmediği için Logitech bana sıfır olarak kulaklık gönderecek. Daha önce de gönderdiler ama gümrük olaylarına hakim olmadığım için kulaklığı alamadım.

Kulaklığın modeli: Logitech G Pro X

Şimdi, kulaklık gümrüğe geldiğinde nasıl bir yol izlemeliyim?
Ücretsiz olarak gönderdikleri için yine de gümrük vergisi öder miyim?
Ücretsiz olsun diye Logitech tarafından ek yardım isteyebilirim, ne istemeliyim?
Ücret ödeyeceksem sizce ne kadar öderim?

Logi benden vekalet vermemi istiyor ama ne için istiyor kim için istiyor bilmiyorum.

Şimdiden yardımınız için teşekkür ederim.
 
Garantisi var mıydı benim de mouse un scrollu bozuldu ama garantisi bitti yine de destek olurlar mı acaba
 
Garantisi var mıydı benim de mouse un scrollu bozuldu ama garantisi bitti yine de destek olurlar mı acaba
adam ne soruyor sen ne diyon hacı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Merhaba, Logitech'in Türkiye'deki servisi sorunumu çözmediği için Logitech bana sıfır olarak kulaklık gönderecek. Daha önce de gönderdiler ama gümrük olaylarına hakim olmadığım için kulaklığı alamadım.

Kulaklığın modeli: Logitech G Pro X

Şimdi, kulaklık gümrüğe geldiğinde nasıl bir yol izlemeliyim?
Ücretsiz olarak gönderdikleri için yine de gümrük vergisi öder miyim?
Ücretsiz olsun diye Logitech tarafından ek yardım isteyebilirim, ne istemeliyim?
Ücret ödeyeceksem sizce ne kadar öderim?

Logi benden vekalet vermemi istiyor ama ne için istiyor kim için istiyor bilmiyorum.

Şimdiden yardımınız için teşekkür ederim.
bu olay gümrük memurun evdeki huzuruna bağlı. normalde değişim diye ücret yazmaz bedelsiz diye girer mama memur karısıyla kavga etmiştir bir şey olmuştur tr fiyatına bakar geçirir o iş belli olmaz gümrükte çalışmıyorsa buna cevap verecek kişi kesin emin olamayız gibi
 
Garantisi var mıydı benim de mouse un scrollu bozuldu ama garantisi bitti yine de destek olurlar mı acaba
Garantisi yoktu. Senin soruna gelecek olursak, benim Superlight fareninde scroll bozuldu ve garantisi bitti, aynı şekil sordum ama garantisi bittiği için yardımcı olamıyorlar.

Şimdi kulaklığın garantisi yoksa sana neden yeni yolluyorlar diye soracaksın, şöyle açıklayayım kısaca.

Benim kulaklığımın garantisi bitmeden hemen önce bir sorundan dolayı Türkiye'deki teknik servise göndermiştim. Kulaklık bana dönene ve ben test edene kadar kulaklığın garantisi bitti. Ben de şehir dışındaydım ve kulaklık servisten döndükten 1 ay sonra falan test edebildim. Daha sonra baktım ki sorun aynı şekilde devam ediyor, "çözüldü" yazmalarına rağmen. Ben de servise tekrar ulaştım ve benimle dalga geçer gibi "garantisi bitmiş ücret alırız." dediler. Daha sonra Logitech destekle görüştüm ve bana "Tek seferlik nezaket değişimi" yapabileceklerini söylediler.

Durum bundan ibaret, Logitech kulaklığı bana gönderdi ama gümrük mevzuatına hakim olmadığım için gümrükten kulaklığı alamadım.
Şimdi tekrar gönderecekler ve bu sefer doğru işlemleri yapıp kulaklığı almak istiyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

adam ne soruyor sen ne diyon hacı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


bu olay gümrük memurun evdeki huzuruna bağlı. normalde değişim diye ücret yazmaz bedelsiz diye girer mama memur karısıyla kavga etmiştir bir şey olmuştur tr fiyatına bakar geçirir o iş belli olmaz gümrükte çalışmıyorsa buna cevap verecek kişi kesin emin olamayız gibi
Eğer iş buna kaldıysa şansımızı deneyeceğiz ama daha resmi bir bilgi alabilirsem çok daha iyi olurdu. Yine de cevabınız bana bir fikir verdi, belki Logitech ekibinden "Değişim Ürünüdür, Ücretsiz, Faturasız" olduğunu ibraz eden bir belge eklemelerini isteyebilirim.
 
Garantisi yoktu. Senin soruna gelecek olursak, benim Superlight fareninde scroll bozuldu ve garantisi bitti, aynı şekil sordum ama garantisi bittiği için yardımcı olamıyorlar.

Şimdi kulaklığın garantisi yoksa sana neden yeni yolluyorlar diye soracaksın, şöyle açıklayayım kısaca.

Benim kulaklığımın garantisi bitmeden hemen önce bir sorundan dolayı Türkiye'deki teknik servise göndermiştim. Kulaklık bana dönene ve ben test edene kadar kulaklığın garantisi bitti. Ben de şehir dışındaydım ve kulaklık servisten döndükten 1 ay sonra falan test edebildim. Daha sonra baktım ki sorun aynı şekilde devam ediyor, "çözüldü" yazmalarına rağmen. Ben de servise tekrar ulaştım ve benimle dalga geçer gibi "garantisi bitmiş ücret alırız." dediler. Daha sonra Logitech destekle görüştüm ve bana "Tek seferlik nezaket değişimi" yapabileceklerini söylediler.

Durum bundan ibaret, Logitech kulaklığı bana gönderdi ama gümrük mevzuatına hakim olmadığım için gümrükten kulaklığı alamadım.
Şimdi tekrar gönderecekler ve bu sefer doğru işlemleri yapıp kulaklığı almak istiyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Eğer iş buna kaldıysa şansımızı deneyeceğiz ama daha resmi bir bilgi alabilirsem çok daha iyi olurdu. Yine de cevabınız bana bir fikir verdi, belki Logitech ekibinden "Değişim Ürünüdür, Ücretsiz, Faturasız" olduğunu ibraz eden bir belge eklemelerini isteyebilirim.
o şekilde de olabilir bende AMD işlemci vardı bozuldu gram ilgilenmediler oyaladılar AMD abdf ye yazdım yollayın dediler size sıfır yollayalım dediler ama gümrükte biz bedelsiz göndersek bile size vergi ücret çıkarma ihtimalleri var ona karışmayız dediler bende ryzen 5 5500 olduğu için risk almadım sonra zorda olsa bir şekilde iade ettim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,161,722
Mesajlar
10,471,041
Üyeler
184,487
Son üye
ryuen
Geri
Top