Neler Yeni

Logitech Müşteri Memnuniyeti Tecrübem (Logitech F710)

e.ozden

80+
Katılım
22 Haziran 2020
Mesajlar
188
Dahası  
Reaksiyon skoru
134
İsim
Ensar ÖZDEN
Merhaba,
Logitech müşteri hizmetleri ile alakalı ufak bir tecrübem oldu. Bunu değerli forum üyeleriyle de paylaşmak istedim.

2018 yılında D&R İnternet Mağazası'ndan Logitech F710 ürününü almıştım. Ürünü bugüne kadar çok fazla kullanmadım. Cihaz genel olarak hâlâ olarak iyi halde.
Son iki aydır Fifa 2022 Pro Club'a sarmış durumdayım. Arada bir alıcıdan uzaklaştığım zaman cihaz saniyelik de olsa kopuyor. Wireless performansı çok iyi değil yani ürünün. Bu durum beni rahatsız etti.
Bu nedenle geçen hafta Çarşamba günü gibi logitech (Hollanda) ile web sitesi vasıtasıyla iletişime geçtim. Öncelikle bir dizi öneri verdiler; pil değişimi, yazılım kurulumu ile alakalı. Ancak bunlar sıkıntımı çözmedi.
Konuştuğum kişi beni az bekleteceğini; sıkıntının alıcıdan kaynaklı olabileceğini belirtti. Uzun süre geçtiği için konuyu danışmak üzere başka biri ile iletişim kurup dönüş yaptı. Gün itibariyle de ürün (alıcı) elime geçmiş durumdadır. 2018'de alınan ürün için bu şekilde hala destek vermeleri çok hoşuma gitti. Son olarak alıcısı arızalanan ya da kaybolan varsa iletişime geçmesini tavsiye ediyorum. Gerçekten yardımcı oluyorlar.
Sonuç olarak; sizlerle bu memnuniyetimi paylaşmak istedim.

Herkese iyi günler dilerim. :)
 
Top Bottom