Lossless Scaling kullandığım GPU görmüyor.

Cobarr0

80+
Katılım
15 Temmuz 2024
Mesajlar
11
Reaksiyon skoru
3
Başlıkta belirtildiği gibi sorun bu. Mevcut ekran kartım GT 730 ancak lossless scaling uygulamasında GPU/Ekran kısmında kullanılan GPU bölümünde ekran kartım gözükmüyor, sadece varsayılan yazmakta. Nasıl ekran kartımı görünür yapıp seçebilirim? Okuyan ve ilgilenen herkese teşekkürler.
 
Varsayılan olur zaten görüntüyü neyle alıyorsan o.
 
Fakat uygulamayı çalıştırdığımda FPS düşüyor. Araştırdığımda karşıma bu çözüm yolu çıktı:


Varsayılan seçili olmamalı, ekran kartının seçili olması gerekiyor.
Öyle bir şey yok bende de varsayılan. O laptoplarda ya da APU sistemlerde geçerli.
 
Anladım. Peki, bu FPS düşürme sorununu çözebilir miyim? Google'da arattığımda, sorunun az önce konuştuğumuz konu olduğunu gördüm. Sorunu çözmek için ne yapabilirim? Aslında bu başka bir soru, yeni bir konu açmalı mıyım? Forumlarda pek tecrübem yok, kusura bakmayın.
 
Son düzenleme:
Geri
Top