Neler Yeni

Media Markt Tüketici Hakem Heyeti Başvurusu

Katılım
26 Kasım 2022
Mesajlar
434
Dahası  
Reaksiyon skoru
106
İsim
Taha ARVAS
Touchpad değişimi için servise gönderdiğim cihazım anakart değişimi ile teslim edildikten sonra mavi ekran veriyordu sürekli. O yüzden çok geçmeden BİR DAHA servise gönderdim cihazımı Mediamarkt aracılığıyla. 2 ARALIK tarihinde teslim ettiğim cihazım bugün itibariyle 30 iş gününü aşmış durumda. Lenovo yetkililerini tekrar tekrar aradım , mail attım. Cihazın neden elime ulaşmadığı hakkında tek bir bilgi dahi alamadım .Hakkım olan değişim talebi için Medimarkt tarafından Lenovoya mail atılmasını istedim. Geri dönüş yapılacağı söylendi . Geri dönüş yapıldığında ise cihazımın serviste gözükmediğini söylediler. Daha önce serviste olduğunu teyit ettirmeme rağmen hakkım olan değişim ürününü vermemek için ne söyleyeceklerini şaşırdılar. Medimarkt tarafından son kez değişim talebim için mail atılmasını istedim ve beklemeye koyuldum .Lenovo temsilcisiyle dün olan konuşmamda , Medimarkt tarafından gönderilen talebimi okudu ama Bilgi alacağım onu bekliyorum diye hatta 10 dakika bekletti . Sonrasında ise Akşam 18:00'a kadar arayacağını söyledi . Bilin bakalım ne oldu? ARAMADILAR. Ben tüketici hakem heyetine başvuru yapmak istiyorum fakat süreç nasıl başlar nasıl ilerler ne kadar sürer bilmiyorum. Haklı haksızı sizin adaletinize sunuyorum. Ne yapmam gerekli inanın bilmiyorum. Lütfen yönlendiriniz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
958,053
Mesajlar
8,690,285
Üyeler
151,162
Son üye
tirci737273
Top Bottom