Neler Yeni

Tüketici Hakem Heyeti (Bisiklet)

NanyaRevB

80+ Bronze
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
1,200
Dahası  
Reaksiyon skoru
526
Konum
Nanya Çip Fabrikası
İsim
TAHA KOÇAK
Merhabalar,
27.01.2021 tarihinde bir bisiklet satın aldım, 2 gün sonra aldığım yere ön frende problem olduğunu belirten bir mesaj attım. Getirin bakalım dediler, sonra ben frende yağ kaçağı olduğunu da tespit ettim. 3. Ay'da yanlarına gittiğimde bisiklet sürmeyi öğrettiler sağ olsunlar, neyse bir kaç yerde şikayet ettik. Tekrar getirin dediler, salı günü yanlarına götürücem ama yine içimde sanki sorunu çözmeyecekler gibi bir his var. Bundan dolayı Tüketici Hakem Heyetine başvurmayı düşündük, eğer başvurursak birebir değişim ile başvuracağiz. Sizce ne yapmalıyım?
Kısmet bisiklet satış gayet nazik ve işini yapan bir ekip olmasına aynı hassasiyeti satış sonrasında üründe yaşadığım problem ile ilgili çözüm alamadım. Ürünün ön freni aldığımdan bu yana tutmuyor ve Corelli Diskli Dağ Bisikleti olmasına rağmen çözüm üretmeden. Arka fren tam sıkmasın rağmen, ön frenden bir türlü verim alamadık. Bir de teknik servisinde çalışan arkadaş gayet güzel bir şekilde bisiklet arka fren ile durur diye bir mantıkla cevap veriyor. Ayrıca buradan DAĞ BİSİKLETİ alırken arazide kullanmaya elverişli mi diye sorun, ona göre alın. Anlayacağınız siz siz olun ürünü denemeden almayın sonradan ürünün arkasında duracak birilerini bulamayabilirsiniz.

Google yanıt vermeye izin vermediği için burdan düzenleyerek yanıt vereceğim... Kurumsal bir yapıda olsaydınız o gün bisikleti getirdiğimde gerekli olan servis kaydını oluştururdunuz. Ama bunun yerine amatörce sattığınız ürünü kontrol ettiniz ve ısrarla problem olmadığını 'ustanız' söyledi ve kuruluş sorumlusu olarak sizde yanımızdaydınız. Ekte size attığım whatsapp mesajıda bulunmaktadır. Araçlarda olduğu gibi bisikletlerde de duruş emliyetini sağlayan frenlerdir. Arka frende herhangi bir problem yaşamamakla birlikte ön fren nerdeyse hiç tutmuyor. Yaşadığım sorunu gidermek için başka yetkili servise de gittim. Problemin giderilmesi için garanti kapsamında olmasına rağmen orda da eksta ücret ödedim, sizin orijinal olan ürüne takmış olduğunuz pulları yetkili servis çıkarıp attı. Bu da aslında ön frende satın alındığından bu yana sorun olduğunu ve sizin bununla ilgili olarak bir şeyler düzeltmeye çalıştığınızı gösteriyor. Türkiye Tüketici Hakem Heyetine göre ilk 6 ay içinde sorun çıkartan ürünler ya birebir değişim veya para iadesi gerektirdiğini söylemekte, biz ise sadece sorunun giderilmesini talep ettik. Ama maalesef gitmiş olduğum Corelli Bayileri sorun çözmek yerine farklı bahaneler uydurmayı tercih ediyor. Sizinde vermiş olduğunuz cevap beni tatmin etmedi çünkü çözüm odaklı değilsiniz... Corelli'nin bu saatten sonra çözüm üretmesini bekleyeceğiz. Yarım asırlık bir kuruluş olarak bundan sonra gelen servis talepleri ile ilgili gerekli olan kayıları tutmanızı öneririm...

Firmanın Cevabı:
Firmamız 1970 yılından beri, bünyesinde bir çok marka bulunduran gerek satış, gerekse satış sonrası destek alanında müşterilerine hassasiyet ve ilgi ile yaklaşmayı kendine misyon edinmiş bir kurumdur. Kayıtlarımızı tüm ekip arkadaşlarımızla inceledik. Yakın zamanda bir kaydınızın bulunmadığını ve mağazamıza böyle bir şikayet ile gelinmediğini tespit ettik.
Bir yanlış anlaşılmaya neden olmamak için, mağazamızı ziyaret ederseniz çalışma arkadaşlarımız sizi yönlendireceklerdir.

--
Bildiğiniz sallıyorlar anlayacağınız...
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.
 
Top Bottom