Neler Yeni

ITOPYA - Tüketici Hakem Heyeti Başvurusu

ofa1903

80+
Katılım
14 Aralık 2021
Mesajlar
399
Dahası  
Reaksiyon skoru
72
İsim
o.f.a
Yanlış anlamayın ama nazik davranmayacaksın :))
 

fthzrnc

80+
Katılım
5 Eylül 2020
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Fatih Zurnacı
Her gün konuştum her gün yöneticiyle bilgisayarla ilgilenen arkadaşla parçaları gönderdikleri servislerle bir türlü düzelmedi. İade istedim alamadıklarını söylediler. Itopya Servis detaylı inceleme yapmıyormuş ee kardeşim ben o zaman sana niye gönderiyorum bilgisayarı.
 
  • Üzgün
Reaksiyonlar: 1721

antiKoR71

80+
Katılım
24 Aralık 2022
Mesajlar
327
Dahası  
Reaksiyon skoru
151
İsim
Dünyalı Birisi
şimdi aldığı ürün bir bütün olarak görünüyor ancak, servise giden ürünler hep farklı olduğu için dediğiniz olayın gerçekleşmesi zor. yani ürün 3 kere 5 kere servise gitti diyelim ama 1 kere anakart 1 kere ram 1 kere işlemci gibi ürünler firmaya gidiyor.
Hepsini iade edebilir. (Sorunlu olan yada olmayan)
Dediğiniz gibi komple sistem almış. Buzdolabında 100 bileşen var ama 1 bileşen için komple iade ediyoruz.
Alt bileşenler dahil...
 

fthzrnc

80+
Katılım
5 Eylül 2020
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Fatih Zurnacı
şimdi aldığı ürün bir bütün olarak görünüyor ancak, servise giden ürünler hep farklı olduğu için dediğiniz olayın gerçekleşmesi zor. yani ürün 3 kere 5 kere servise gitti diyelim ama 1 kere anakart 1 kere ram 1 kere işlemci gibi ürünler firmaya gidiyor.
Yok 2. gönderişimde tüm parçalar gitti servise temiz olarak geldi RAM'ler hariç. 3. gönderişimde sadece ekran kartı gitti ve değişti. 4. gönderişimde işlemci gönderildi yarın bugün almaya gidicem işlemciyi ancak sorun aynı devam edecek yani işlemciyi değiştirmediler çünkü.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hepsini iade edebilir. Alt bileşenler dahil...
Ben bütün olarak alıp bütün olarak yolladım hep iade için servise parçalar gönderilir ve iade kararı alınır diyor itopya. Kardeşim 3 aydır çalışmıyor benim bilgisayarım Ramler ve Ekran kartım değişmiş. Sen bunları yollayınca adam iade kararı vermez ki zaten. Düzgün bir iade prosedürü yok itopyanın 3 ay sürmemesi gerekiyor bu tarz bir işlemin. Zaten bilgisayardan anlıyor olsaydı servis ilk gönderdiğimde driver güncellemesi yaptık diyip göndermezdi. (Eski sürümü yüklemişlerdi ben zaten 10 driver denediğimi sornunun donanımsal olduğunu da iletmiştim ama yok.)
 

antiKoR71

80+
Katılım
24 Aralık 2022
Mesajlar
327
Dahası  
Reaksiyon skoru
151
İsim
Dünyalı Birisi
Yok 2. gönderişimde tüm parçalar gitti servise temiz olarak geldi RAM'ler hariç. 3. gönderişimde sadece ekran kartı gitti ve değişti. 4. gönderişimde işlemci gönderildi yarın bugün almaya gidicem işlemciyi ancak sorun aynı devam edecek yani işlemciyi değiştirmediler çünkü.
İşte aslında burada hata sizde. Sistemi parça parça değil. Her hata da bütün sistemi göndermeniz sizin elinizi daha da güçlendirecektir.
Ola ki bir daha böyle bir durum yaşanırsa sistemi komple gönderin. Satıcı bunu istemeyecektir. Ama siz yine de gönderin...
 

fthzrnc

80+
Katılım
5 Eylül 2020
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Fatih Zurnacı
Merhaba,
Tüketici hakem heyetine bu kadar detaylı yazmana gerek yok. Kısa ve öz olmalı.
Ürünü kaç kez garantiye gönderdiğini gösteren belgeleri ve varsa mail çıktılarını ekle.

Sonra da para iadesi mi (yasal faizi ile birlikte) yoksa bire bir ürün değişimi mi istiyorsun bunu belirten bir talep ile şikayetini oluştur.

Ayrıca ister aynı ister farklı arızalardan kaynaklı olsun, bir ürün 365 gün içerisinde 3 kez servise giderse ayıplı ürün kapsamına girer.
Kazanma şansın %100.

Tüketici hakem heyeti incelemesi ve sonuçlanması 3 ayı bulabiliyor.

Bilgin olsun.
Şimdi tekrardan okudum. Dediğim gibi 1 kasımda yukarda yazdığım yazıyla gönderdim. 3 ay olalı bilgisayar 4. kez servise gitti ve sorun devam ediyor. Sorunu kendileri de onaylıyorlar ama bir şey yapmıyorlar. Ya sorun işlemcide değilse diye bana sorulduğu bile oldu. Dalga geçtikleri de oldu. "Bilgisayar oyun oynatmıyormuuş." falan dediler. Böyle bir süreç şu anda benim için inşallah dediğin gibi kazanırım. Müşteri hizmetindeki arkadaş bile görüntüleyince 3 ay olmuş bence heyete başvurun bende ilk defa denk geliyorum böyle bir şeye dedi.
 

Tayfun46

80+
Katılım
30 Ekim 2023
Mesajlar
78
Dahası  
Reaksiyon skoru
16
Yaş
31
Konum
Elbistan/Kahramanmaraş
İsim
Tayfun
İlgilendiği Kategoriler
Bilgisayar, oyun
Geçmiş olsun kardeşim. Bu işler çok can sıkar. O kadar para verirsin elinde bir şey olmaz uğraştığında cabası. Bir an önce çözüme kavuşur inşallah.
 

fthzrnc

80+
Katılım
5 Eylül 2020
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Fatih Zurnacı
İşte aslında burada hata sizde. Sistemi parça parça değil. Her hata da bütün sistemi göndermeniz sizin elinizi daha da güçlendirecektir.
Ola ki bir daha böyle bir durum yaşanırsa sistemi komple gönderin. Satıcı bunu istemeyecektir. Ama siz yine de gönderin...
Ben her seferinde kasa olarak gönderdim bilgisayarı. Örneğin kendim sorun anakartta diyip anakartı göndermedim. Bütün bilgisayarı gönderdim incelediler. Sonra onlar servise Ramleri gönderdi, ekran kartını gönderdi. Ben her gönderimimde kasa olarak itopyaya gönderdim.
 

Omeraslan93

80+ Silver
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
2,171
Dahası  
Reaksiyon skoru
765
İsim
Ömer Aslan
Kargoyla göndermeme rağmen sorunumu ikincide çözmüşlerdi. Sorun işlemcideydi ve dolar arttı diye yeni işlemciyi + para vererek değişti. Ekran kartında da pikselleşme oluyordu onu msi sağolsun garanti kapsamında tamir etti.
 

fthzrnc

80+
Katılım
5 Eylül 2020
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Fatih Zurnacı
Kargoyla göndermeme rağmen sorunumu ikincide çözmüşlerdi. Sorun işlemcideydi ve dolar arttı diye yeni işlemciyi + para vererek değişti. Ekran kartında da pikselleşme oluyordu onu msi sağolsun garanti kapsamında tamir etti.
Benimki bir türlü çözülmüyor maalesef. İşlemci + para vererek itopya mı değiştirdi? Itopyanın öyle bir şey yapacağını sanmıyorum ama.
 

antiKoR71

80+
Katılım
24 Aralık 2022
Mesajlar
327
Dahası  
Reaksiyon skoru
151
İsim
Dünyalı Birisi
Ben her seferinde kasa olarak gönderdim bilgisayarı. Örneğin kendim sorun anakartta diyip anakartı göndermedim. Bütün bilgisayarı gönderdim incelediler. Sonra onlar servise Ramleri gönderdi, ekran kartını gönderdi. Ben her gönderimimde kasa olarak itopyaya gönderdim.
İşte sorunun ram de,
e.kartında,
işlemci de olması seni ilgilendirmez.

Sorunun senin kasayı kullanamaman ve buna bağlı 365 gün içerisinde 3 veya daha fazla servise göndermen.
THH başvurunda ayıplı ürün kapsamında değerlendirilmesini de belirtseydin.

AYIPLI ÜRÜN NEDİR? OKUYUNUZ...
 

fthzrnc

80+
Katılım
5 Eylül 2020
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Fatih Zurnacı
İşte sorunun ram de,
e.kartında,
işlemci de olması seni ilgilendirmez.

Sorunun senin kasayı kullanamaman ve buna bağlı 365 gün içerisinde 3 veya daha fazla servise göndermen.
THH başvurunda ayıplı ürün kapsamında değerlendirilmesini de belirtseydin.

AYIPLI ÜRÜN NEDİR? OKUYUNUZ...
Bu konu hakkında tam bilgi sahibi değildim maalesef yazdığım şekilde göndermiş oldum ancak zaten belgelerden ve yazıdan her şeyin açık olduğunu düşünüyorum. Doğrulamak için itopya ile görüşmeleri gerekiyormuş sanırım belge vs. isteyeceklermiş. Müşteri hizmetlerindeki arkadaş öyle söyledi. Bunları görürlerse zaten lehime sonuçlanır diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:

antiKoR71

80+
Katılım
24 Aralık 2022
Mesajlar
327
Dahası  
Reaksiyon skoru
151
İsim
Dünyalı Birisi
Bu konu hakkında tam bilgi sahibi değildim maalesef yazdığım şekilde göndermiş oldum ancak zaten belgelerden ve yazıdan her şeyin açık olduğunu düşünüyorum. Doğrulamak için itopya ile görüşmeleri gerekiyormuş sanırım belge vs. isteyeceklermiş. Müşteri hizmetlerindeki arkadaş öyle söyledi. Bunları görürlerse zaten aleyhime sonuçlanır diye düşünüyorum.
ALEHİNE değil de LEHİNE olur. 🥰
 
Top Bottom