- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #40
Yönetmelikte "İstenen bilgi ve belgelerin sunulması için tebliğ tarihinden itibaren en fazla otuz günsüre verilir. Talep edilmesi ve tüketici hakem heyeti başkanı tarafından uygun görülmesi halindebu süre uzatılabilir" şöyle bir hüküm var. Yani yasal olmayan bir durum yok. Sitesinde yazan 1 aylık süre genel bir süre bazen firmalara ulaşmak zor olduğu için ek süreler verilebiliyor. Anormal bir durum yok.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Arkadaşlar adam size THH başvurum 1 ayda sonuçlanmadı hemen sonuçlanacak gibi bir şey sormamış yahut söylememiş. Hep birlikte aynı ağızdan aynı cevapları veriyorsunuz ama konuyla alakasız. Bu konuda bilgisiz olabilirsiniz ama okuma özürlüsü olmayın lütfen.
kimse ortadaki rezilliğe odaklanmamışta adam süreyi 1 ay sanıyormuş ona laf etmiş yok bilmemne yok cart curt. online forumların bordo klavyelileri. konudan uzaklaşıp adamın yaşadığı mağduriyeti umursamayan herkesin aynı rezilliği yaşamasını canıgönülden diliyorum. insanlar parayı kolay kazanmıyor. aylarca takside girip yediği yemekten kısıp bilgisayar alanlar var. adam bir ürün almış yaşamadığı rezillik kalmamış. dişinden tırnağından arttırıyorsun bi bilgisayar alıyorsun. aldığın mal ayıplı ya da kusurlu çıkıyor. gidip devletinden kurumlarından yardım bekliyorsun. onlar da seni aylarca oyalıyor. beni aylarca beklettikten, aldığım malı burnumdan getirdikten sonra lehime karar çıksa ne olur. yanlış giden bir sistemi, tüketicilerin hakkını koruyamayan kurumları eleştirmemek çok yanlış bir şey bana kalırsa. umarım sorunun çözülür güzel kardeşim. boş atılan yorumları atanları engelleyip geçebilirsin cevap vermene kendini üzmene hiç gerek yok. burası türkiye herkes birşeylere boyun eğmiş kabullenilmiş çaresizlik moduna geçmiş. üstüne bir de gelip seni linçlerler. uğraşmaya değmez.
aynı katılıyorum, firmaların bu konuda işi bilen avukatları var,
savunma vermeyerek işleri sonuna kadar sürüyorlar maalesef.
İADE EDECEGİ PARAYI SON VADESİNE KADAR KULLANIYORLAR!!
onun için TR den ürün ALMIYORUM. geçiyorum BG ye oradan alıyorum.
kanunlar maalesef tüketicinin cok uzagında, firmaların yanında.
yönetenler YD alışverişi 30Eu sınırı getirerek tamamen firmaların kucagına atıyor, onlarda istedigi atı oynatıyor böyle.
Arkadasın magduriyetinde firma yasal süreyi kesinlikle sonuna kadar kullanacak, savunma vermeyecek.
THH 3 daha ek süre verebilir buda 9 ay yapar..TR de adaletin yükünü göz onune alırsak.
karara gore YA PARA İADE, YADA AYNI VEYA 1 ÜST MODELİNİ(zannetmem) GNDERCEK.
AMA TAHMİNİM PARA İADESİ VERİR FİRMA!!!
6 ay eflasyonist ortamını düsünürsek arkadasımızın aldıgı tutarı öder. Yani para erimişi olarak ve firma parayı kullanmış olarak verir.
insallah bu olmaz...
komsum geçen yıl tv almıstı, sorn yasadı aynı sekilde firma 6 ay sonra para iadesi yaptı.
aldıgı tv 38k idi, 6 sonra tv 53k idi.. Aynı ürün alamadı yani, anla....
ürünün değişmediği neredeyse parçası kalmayacaktı ya anakart değişti soğutucu bloklar değişti ssd değişti garantiden ama cihazdaki bazı problemler çözülüp bazı problemler devam ediyordu ve firma bunun normal olduğunu zaten anakart değişimi vs yapılmış daha da işlem yapamazlarmış falan yani bu ülke de adalet hak hukuk olsaydı adamlar bana böyle davranıp kestirip atamazdı ben zaten şuan Polonya ya temelli taşındım dönmeyeceğim de allahtan biligsayar da benim üsütme değil annemin üstüneydi Polonya'ya temelli dönmemek üzere gitmeden yani 1.5 ay önce kayıdı açtırmıştım olan neye oldu benim parama ben kardeşime belki de bilgisayar alacaktım yine çıkarıp bi o kadar parayı kendimden yine verdim resmen param hipoteklenmiş gibi oluyor yani saçma sapan işler ben bu ülkeden bir şey beklemem zaten bu saatten sonra.Ürününüzdeki sıkıntı nedir, ürün aynı sıkıntıdan kaç kere servise gitti? Ürün servisten geldiği halde arıza devam mı ediyor ve servis size düzeltildiğini mi iddia ediyor? Konuyla ilgili çok varsayımda bulunulabilir. Keşke konuyu açarken adım adım neler yaptığınızı da açıkça belirtseydiniz. Biz burda yazılanların yetersizliğinden sizin mi karşı tarafın mı haklı ya da haksız olduğunu anlamamız zor. Eğer ürün aynı sebepten ilk 6 ay içerisinde yani DOA kapsamında servise gidiyor ve problem çözülmüyorsa sonuna kadar haklısınız. Eğer ilk defa servise gitti ve sorun halledilmediyse tekrar gönderin yapacak bir şey yok. Mağdur durumda oluyorsanız evet ama yapacak bir şey cidden yok. Ve bu konularda tatlı dil çok önemli. Thh'de çalışanlar da insan, eğer sizinle ilgilenen kişinin üslubunu beğenmediyseniz yani sizi geçiştiren tavırları varsa başka bir gün gidin başka kişiyle görüşün. Elbet yardımcı olacaklar vardır ama siz şu an bu durumda arkadaşların dediği gibi beklemek durumundasınız.