Sir Degonet
80+ Bronze
- Katılım
- 19 Haziran 2023
- Mesajlar
- 675
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 260
- İsim
- Kemal
Tamam da güzel kardeşim burada illa biri evet kurum yanlı tavır alıyor tüketiciyi korumuyor demesinimi bekliyorsun kim neden böyle bir cevap versin. Sen illa bu cevabı bekliyorsun insanlardan , herkes makul olan cevabı yazıyor sana kurumun işleyişi bu yönetmeliğin haricinde sana neden yanlı cevap versin.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Sen okyanusya bir damlasın düşünki 16 milyon luk istanbulda kaç kişi kuyrukta ?benim endişem şu usülsüzlük yapıp 3 ay verdilerse gerekli işlemi yapacağım ben ama usülsüz mü değil mi verme hakları var mı onun için açtım bu konuyu ki sanırım canları nasıl isterse öyle oluyor ki 3 ay çok fazla bir zaman yani ben burada bir alengirli işlerin çevirildiğini düşünürüm alt tarafı cihazın sorunu belli 1 ay hadi 2 ay da rapor hazırlarlar en kötüsünden o kadar uzun bile sürmez.